Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قند و چربی
من شب قبل آزمایش خون فلافل و نوشابه خوردم قندم زده 100 و چربیم زده 190 این طبیعی نیست
- سفید شدن روی ناخن
با سلام و احترام و خداقوت به نظر شما علت سفید شدن روی ناخن دخترم که یک ونیم سالشه چیه؟!
- تزریق امپول دگزا برا یکسال
دخترم یک ساله هس دکتر براش امپول دگزا یک دوم تزریق کرده ایا ضرر داره براش
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- لنفاوی کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه و هفت روزه امروز چند بار سرما خورد امروز یکم تب داشت با دارو نبش برطرف شد بعد متوجه شدم نزدیک گوش راستش یعنی طرف راست گردنش یه غدده ب اندازه و شکل هسته ی خرما هست و یکم کلفتر خیلی نگران آیا لنف ری اکتیو یا مشکل دیگه ی میتونم باشه میشه راهنمایی بفرمایید ...با تشکر
- چه شیری خوبه
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- میزان مصرف آزیترومایسین
برای بچه ۱۱ ساله با وزن ۲۸ کیلو چقدر شربت آزیترومایسین مصرف کنم
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- داغی دست وانگشتان
سلام آقای دکتر پسر۱۱ ساله ام یه مدتی هست همش میگه دست وانگشتانش داغ میکنه حتی بعضی اوقات رودستاش فوت میکنه.اینم بگم ک ناخناشومیجوه تاته.وکم غذاست ولاغروتازگیابهش شربت مولتی میدم.خواستموبدون علت چیست ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر عزیز پسرم دیروز واکسن یکسالگی زد از نان 2تغذیه میکنه ,میتونم تغذیه با نان 3رو شروع کنم براش ؟
- تداخل دارویی لوبل و شکم درد
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و نیمه از بچگی لوبل مصرف کرده تازه یک هفته میشه دارو قطع شده چند روز پیش سرماخوردگی گرفت تب کرد یک روز با شیاف کنترل کردم خوب شد بعدش از دیروز گاهی میگه شکمم درد میگیره مثلا هر یکساعت غذا هم بالا آورد بردم گیل شبانه روزی گفتن همون ویروس هست بهش شربت فاموتیدین داد ولی روی شکم دردش تاثیری نداره همچنان دل پیچه میکیره اما دیکه بالا نیاورده گفتن چون لوبل مصرف میکرده داروی شکم درد نمیتونه بخوره الان چی میتونم بهش بدم شکم دردش قطع بشه
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- استفراغ
سلام دختر ۴ماهم،شیرخشک پپتی چونیور رو بالا میاره حساسیت به پروتئین گاوی داره الان سومین روزه بهش میدم .وزن تولد ۳۴۰۰ ۴ماهگی۵۸۰۰
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- بالا بودن گلبول سفید خون به چه علتی است
سلام پسر 18 ماهه است. بخاطر عفونت گلو به متخصص عفونی مراجعه کردیم و بعد از آزمایش CBC مشخص شد که گلبول های سفید خون پسرم بالاست و عدد 21 رو در آزمایش نشون میداد بعد از سه هفته مجددا آزمایش CBC انجام دادیم و این بار تعداد گیبول های کاهش داشت و 17 بوده ولی پزشک مشکوک به سرطان خون بود خواستم بدونم سرفا بالا بودن تعداد گلبول های سفید خون میتونه علامت سرطان خون باشه چون پسرم هیچکدوم از علایم دیگه رو که من دیدم مثل کبودی یا خونریزی بینی و لثه یا خستگی و تهوع یا .... رو نداره. فقط کمی کم خونی داره. ممنون میشم جواب بدین و ز دلواپسی نجاتمون بدین.
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- یبوست
سلام آقای دکتر بعد از مصرف امپرازول کودکم دچار یبوست و نفخ شده در حالیکه قبلا دو بار در روز دفع داشت. بایو لاکت هم میدم لطفا راهنمایی کنید ممنونم.

