Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- یبوست و بیرون زدگی معقد
سلام کودک ۴ساله ای دارم که شکمش کمی سفت کارمیکرد بعداز متولدشدن نوزاد دومم ناگهانی معقدش بیرون زد واذیت میشه در دفع باید چیکارکنم مشکلش حل بشه؟
- قند خون
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من دخترم 4 سالشه قند خون ناشتا ۱۰۵ و دو ساعت پس از شام ۱۲۷ است آیا این میزان برای این سن کودک نرماله یا خیر؟قند ناشتا برای این سن چقدر باید باشه؟آیا نیاز به پرهیز داره؟ممنونم خدا خیرتون بده
- تب
سلام دکتر پسرم ۳ سالشه فاشیسم داره میتونه ایپوپروفن بخوره
- ریزش مو
سلام . اقای دکتر.پسرم 14 ماهه اس چند وقته ریزش مو داره بیشتر موقع شونه کرد با وجودی که قسمت جلو مو در 2 ماهگی ریخته بود الان اون ناحیه ببشتر ریزش داره .شربت زینک و فروگولوبین هم یک ماه هس بهش میدم .نگرانم طبیعی هس یا نه؟ممنون
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرفه صدادار ویکمی ابریزش،بینی دارد احساس میکنم سرفه هاش خلطی هست چه داروی بهش بدم
- اسهال شدید کودک چهار ساله
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما آقای دکتر عزیز دخترم ۴.۵ سالشه و پنج روزه که اسهال شده .اوایل روزی یکبار دفع اسهال داشت و شدید نبود اما روز سوم صبح ناشتا صبحانه نخورده اسهال شدید داشت و کمی استفراغ کرد. دکتر اطفال بردم شربت کوتریکسول هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی. و قطره دایمتیمکس هر ۶ ساعت ۲۵ قطره داد و امپول ضد تهوع اما الان بعد دو روز هنوز اسهال شدید داره روزی چندین بار اما بالا نمیاره حالا نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم نمیخوره یا کم میخوره و فقطططط میوه میخوره. لطفا بفرمایید من باید چیکار کنم اینم عرض کنم که بهش شربت آدی ژل اس برای ترش کردن معده ش و فرو گلوبین میدادم که دکترش گفت اینها رو قطع کن بعدا که اسهالش خوب شد بهش بده.
- ادامه سوال پیشین
آقای دکتر فرمودین در صورت کهیر شربت هیدروکسی زین هر روز بخورد خاستم بپرسم تا کی باید شربت بهش بدم با توجه به اینکه دو ساله داره مصرف میکنهاین کهیر کی خوب میشه من نمیدونم دقیقا به چی حساست داره . آقای دکتر نگرانم تو رو خدا کی خوب میشه
- زردی زیر پای کودکان وستها
سلام آقای دکتر پسرم ۳سالش کف پاش و دستاس بعضی وقتا زردی میزنه علتش چیه
- سلام پسرم یک هفته اسهاله 9 ماهه هیچ خوب نمیشه شربتم دارم باید چکار کنم
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم
- شکم درد
سلام وقت بخیر بچم نزدیک ۶ سالشه حدودا ۲۰ کیلو وزنش تب داره . سرش یکم درد میکنه و میگه شکمم درد داره. میل به غذا نداره برای شکم درد چی دارو بهش بدم؟
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- رشد کودک۵ساله
باسلام.دخترم ۵سال و ۴ ماهه است .با وزن ۱۶ و قد ۹۸.از یک سالگی دکتر تسخیص راشیتیسم کلیوی دادن .دارو کلسیم فورت و کلسیتریول استفاده میکنه.الان ناراحتی من کوتاهی قدش هست.
- نحوه استفاده از پودر جوانه گندم
باسلام پسرم دوسالشه و وزنش کمه وقدش کوتاه.میخوام ببینم که چطوری به پسرم پودر جوانه گندم بدم.میتونم بصورت خام تو ماست یاشیر بریزم بدم بهش ؟؟؟
- یبوستکودک
سلام پسر یک ساله دارم که ازوقتی غذا میخوره دچار یبوست شده دکتر بردم دارو ندادن گفتن آب وگوجه وانجیر بده ولی خوب نشد هر سه روز دست وشویی میکرد اونم با جیغ، دوباره دکتر بردم قطره پدی لاکت دادن بازم الان دوماهه مصرف میکنه هرروز جیغ میزنه گاهی اوقاتم خون در مدفوعش
- زردی دست وپا کودک 4ساله
- مای بیبی تاریخ گذشته
سلام خسته نباشید اقای دکتر ما یک مای بیبی خریدیم تاریخ ندارد چطور بفهمیم تاریخ آن گذشته یا هنوز مانده به تاریخش
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم

