Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر شربت آزیترومایسین برای بچه چهارو21روزه خوبه ایا؟
- فرزندم ۵ماهه است ووزن نوزاد ۶کیلوگرم خس خس سینه وسرفه داره وسرفه میکنه
- اسهال کودک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 4 ماه و ده روزه دارم چندوروز پیش واکسن 4 ماهگی زد قبلش هم دکتر برده بودم چکاپ کردن و گفتن بچه مشکلی نداره و سالمه ولی الان دوسه روزه آب دهانش بسیار غلیظه و دستش رو دهنش میبره و کمی گریه میکنه و روزی سه الی چهار بار شکمش کار میکنه برای دندان درآوردنه یا مشکل دیگه ایه؟
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- بچه ام اسهال و استفراق
بچه ام دو سال و دو ماه داره اسهال شدید داره اصلا دارو نمیخوره غذاهم اصلا نمیخوره
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- ۲۰ماه
سلام دخترم ۲۰ماهشه کمی سرماخورده بینی هاش میگیره و مخاط سبز میاد گاهی و سفید تب و... نداره چی بدم بهش ایا چرک خشک کن بدم و چی باشه؟نمبتونم ببرم دکتر
- بالا بودن lym در آزمایش خون
با سلام کودوک ۲ ساله دارم که پس از انجام آزمایش متوجه شدیم گلبولهای سفید مقداری بالاست حدود ۸ واحد.علائم عفونت یا مریضی هم وجود نداره.آیا این مقدار بالا بودن غیر طبیعی و نیاز ب درمان داره؟؟
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- دل درد کودک ۷ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم دل درد داره باتهوع بردمش دکتر متخصص دارو داده از غروب سرفه داره شماچی دارو تجویز میکنید دخترم مریض دکتر بلوکی مقدم هست امروز توسط ایشون معاینه شده وتشخیص دادن ویروس جدیده.ولی الان دسترسی به دکتر ندارم خواستم شما تجویز بفرمایید
- لاغری دختر ۱۳ ساله
دختری دارم ۱۳ ساله غذا خوردنش خوبه منتها خیییییلی لاغره یعنی از لاغریش نرمال و عادی نیست از انواع شربت های اشتها استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم علتش چی میتونه باشه؟؟ برای اینکه یه کم چاقتر بشه چی رو پیشنهاد میکنید؟
- سلام پسرم پنج سالشه ی روزه گلودرده میخوام شربت آزیترومایسین بش بدم ولی نمیدونم روز اول چ مقدار بش بدم وازروز دوم چ مقدار مقداربش بدم و
- شربت آموکسی ۱۲۵
پسرم ۱۸ماهش هست با وزن ۱۰ کیلو چقد شربت آموکسی ۱۲۵بدم؟
- گرفتگی بینی
پسرم یکسال و نیم هستن و چن روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشتن که بهش دارو دادیم و برطرف شد اما حالا دوباره گرفتگی بینی داره و دور چشماش قرمزه و فقط شب ها به علت بی خوابی بهش دیفین هیدرامین و استامینوفن باهم میدیم بنظرتون درسته؟لطفا راهنمایی کنید خاهشا
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- درباری دارو
من کودک ۷ماهه دارم آیا میتوانم خودم بدن درد دارم قرص استامینوفن بخرم شیر خودمو به بچه میدم
- آمپول دگزا
با سلام . من برای دختر 23 ماهم به خاطر گرفتگی صدا با تجویز پزشک دگزا تزریق کردم الان خیلی ناراحتم چون شنیدم این آمپول عوارض زیادی داره و باعث میشه کلسیم تا 6 ماه جذب نشه . درسته یا نه ممنون میشم پاسخ بدهید .
- سلام خسته نباشید پسرم وقتی خوابه تند تند نفس میکشه یا حتی چند روز پیش یکم فعالت داشت دویده بود میگفت نفس کم میارم علتش چیه سرفه هم میکنه دکتر اطفال بردم زیاد ولی هر بار با چند تا شربت آمدم وبی فایده بوده
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی

