Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- فاویسم
سلام نوزادی دارم که فاویسم داره میخواستم بدونم چه مواردی رو باید رعایت کنم. درضمن زردیش هم طولانی شد ایا به خاطر فاویسمش هست؟
- قطره مولتی ویتامین وآهن
- استفاده از ادویه
سلام اقای دکتروقت بخیر ازکی میتونه داخل غذای نوزاد ادویه زد مثلا نمک و....
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- التهاب جای واکسن روی بازو
سلام و عرض ادب پسر بنده سه ماهه است و دو ماه پیش واکسن ب ث ژ تزریق شد براش و جایش خوب شد ولی امروز بعد حدود دو ماه جایش مثل یک جوش بزرگ شده و پر خون و سر التهاب سفید رنگ است مشکل چیست و راه درمانش چیست
- سرما خوردگی نوزاد چهار ماهه
پسرم چهار ماه داره ابریزش بینی بیرنگ عطسه و خیلی کم سرفه داره چه دارویی میتونم بدم فقط قطره کلر وسدیم دارم مصرف میکنم سه روز گذشته هنوز ابریزش وعطسه وگرفتگی بینی ادامه داره
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز خسته نباشید پسرم ۴ ماه ۲۰روزشه و سرفه و گرفتگی بینی داره بردم پیش متخصص قطره پلاژین و اسپری نورمونیکس و آزیروسین ۲۰۰ داد و حالش تغییری نکرده و احساس میکنم بدتر شده لطفا راهنمایی کنید میترسم دوباره ببرم بستری کنن
- عدم دفع نوزاد دوماهه
دختر من دوماهه هست ۶ روز است که دفع نداشته دکتر هم برده و سونو کرده گفته مشکلی ندارد و دارویی نداده ولی دو سونو نشان داده که معدت اش زید گاز دارد ولی من چه کار کنم تا دفع داشته باشد
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- رشد نوزاد
سلام وقت بخیر درسن ۴ ماهگی دور سر ۴۵ قد۷۰ وزن ۹ ایا طبیعیه
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که تقریبا دو هفته است از آبریزش و گرفتگی بینی رنج میبرد دکتر بردم ولی گفتن عفونت ندارد فقط ترشحات پشت حلقش زیاد است بهش آموکسی سیلین ۲۰۰ و شربت سرماخوردگی بمدت ۷ روز دادند اما هنوز آبریزش و گرفتگی بینی دارد چکار باید بکنم واقعا بچه اذیت است ممنون از راهنمایتان
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- باسلام وخسته نباشید ،ببخشیدمن ی نوزاد نوزده روزه دارم الان یکی دوروزه سرفه میکنه وسینه اش خیلی خی خس میکنه چه کار کنم براش ،لطفا راهنماییم کنید ،ممنون میشم
- رفلاکس
سلام .ببخشید اقای دکتر دختر من پنج ماه ونیم دارد .با وزن 6300 وزن تولد 2900 . هنوز غذای کمکی را برایش شروع نکرده ام فقط دوسه بار کمی نرم شده سیب درختی به او داده ام .الان چند روزیست که بعد از خوردن شیر رفلاکس دارد . چکارش کنم ؟؟ایا قطره ی کولیف یا گرمیچر تاثیری دارد بهش بدهم ؟؟
- دختر شش روزه من ادرار خونی دارد
آقای دکتر شرمنده اما صورتی نیست کامل مثل پریودی انگار خونی ترشحاتش وقتی دستشویی میکنه هم میاد فقط تو گوگل نوشته بودتا ده روزگی خونی یا سفید بخاطر هورمونایی که توبارداری مادر داشته آیا خطرناکه من میترسم چون متخصص گفت ترشح طبیعی اما خونی ونمیدونم
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- سیر شدن نوزاد
سلام اقای دکتر. بچه ی من بیست و هفت روزه هست. هم شیر کمکی میخوره هم شیر خودمو. فقط مشکل اینجاست که وقتی شیر خودمو میخوره به محض گرفتن سینه م بعد ده دقیقه به خواب میره. از کجا بدونم به مقدار کافی اون وعده شیر خورده؟

