Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد 36روزه
سلام من دخترم 36روزشه سرفه میکنه شبا هم بینیاش فیش فیش میکنه ولی چیزی خارج نمیشه شیر هم که میخوره وقتی باد گلو میزنه بالا میاره یام که اصلا بادگلو نمزنه وقتی میزارم سر جاش که بخوابه بالا میاره که از بینیاش خارج میشه الانم که زیاد سرفه میکنه ضمنا شبا عطسه هم میکنه
- اسهال دختر یک ساله
با سلام دختر یک ساله ما الان چند روز که شکم رویه گرفته شاید روزی هم شش بار.از نظر وزنی هم ضعیفه بخاطر نفخ معده که داره هرچیزیهم نمیتونیم بهش بدیم ممنون میشم اگه بخاطر شکم رویه اش راهنماییم کنید که چه چیزی واسه درمانش باید بخوره
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- اسهال
سلام من دخترم ۳ ماهو یک هفتشه چن روزیه که اسهال داره تا به امروز تو مدفوعش رگه های خونی دیدم باید چیکار کنم
- ضربه به سر نوزاد
سلام آقای دکتر ، پسرم ۸ ماهه اس امروز صبح از روی تخت افتاد و قسمت راست سرش خورد به پایه میز کناری، یکم گریه کرد و بعدش آروم شد ولی احساس میکنم یکم بیتاب تر از روز قبل بود، هیچ علامت دیگه ای هم نداره خدا رو شکر ، خیلی میترسم ببرمش اورژانس؟ لطفا راهنماییم کنید
- مدفوع
سلام نوزادم ۵۰روزش شیر خشک آپتیمال پی دی اف میخورد دو روز پیش خرخر بینیش زیاد شد شیر نمیتونست بخوره پس میزد با اینکه گرسنش بود.دکترش پودر اسومراز و ببلاک ای ار تجویز کرد ولی دو روز مدفوع زرد چرب مثل کاچی زیاد داره تقریبی هر دوساعت ...شیر هم هر سه ساعت بهش میدم آروغ میگیرم زیر سرش بالا بردم نگرانیم بابت دفعات زیاد مدفوع خرخر بینیش که خواب ازش گرفته
- اگزما
سلام دختر من ۸ماهس،از وقتی به دنیا اومده ،روی پلکش اطراف چشمش اگزما هست،و شدیدا میخارونه،هر پماد زدم درست نشده،و رژیم غذایی رو رعایت کردم باز بدتر میشه
- کمبود وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد نه ماه ای دارم که زمان تولد وزنش ۲۵۰۰ بوده الان هم ۶۸۰۰ آیا این نرمال است سوال دیگر اینکه ایا ژل یا دارویی برای تسکین درد دندان درآوردن هست آخه خیلی بیقراری میکند و همه چیز را به دهان میبرد اما دندان هنوز ندارد
- عدم وزنگیری
با سلام خدمت دکتر گرامی.فرزند من اکنون نزدیک چهار ماه می باشد دو ماه اول ماهی ۹۰۰گرم وزن اضافه کرد ولی در ماه سوم و چهارم مخصوصا ماه چهارم خیلی کم وزن اضافه کرد.با وزن ۳۴۰۰به دنیا آمد و اکنون وزنش ۵۶۰۰می باشد.زیاد شیر مادر نمیخورد برای همین شیرم خیلی کم شده .شیر خشک کمکی تروویتال بهش میدم اونم هر پنج ساعت ۶۰تا میخوره لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم .
- حساسیت به شیرخشک
سلام وقت بخیردکترمن ازبدوتولددخترم تاالان که دوماه وده روزداره هم شیرخودمودادم هم شیرخشک آپتامیل الان سه باردرپوشکش دوسه تارگه خون دیدم وازاول تولدش خس خس سینه داره دستاشوخیلی میماله به صورتشودماغش وهنگام خوردن شیرخشکم بیشترخس خس میکنه میخاستم ببینم آیابه شیرخشک حساسیت داره
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر ان شاالله ک حالتون خوب باشه و سایتون مستدام💙 دختر 4 ماهه ای دارم ک با وزن 2900 دنیا اومده و قدش 47 بود الان وزنش 5800 هستش و قدش 62 آیا رشدش خوبه حس میکنم لاغره و شیر زیاد نمیخوره انگار،،، شیر خودمو میدم نیاز نیس ببرمش دکتر ببینش؟
- واکسن
تاخیر کوتاه مدت یعنی چند هفته؟
- متخصص اطفال
باسلام پسر من ۵۴ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ وزن الانش ۴۶۰۰ از روز اول بهش شیرخشک اپتامیل۱ میدم هر دو سه ساعت یک شیشه ۹۰ml، البته سینمم در بین میدم بهش، ولی خوب وزن نگرفته لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت گفتن ک کاهش وزن داره میتونم بهش شیر خشک نان بدم شنیدم ک وزن گیری شیرخشک نان بهتره؟ خودم شیرم ب شدت کمه قطره قطره ب زور درمیاد؟ چیکار کنم ک وزن گیریش خوب بشه
- صدا
دخترم ۵ ماهش دست و پا بععضی وقتا صرا میده علت چیه
- کف کردن مدفوع
سلام ببخشید دلیل اینکه گاهی اوقات مدفوع نوزادم کف میکند چیست؟؟
- نخوردن غذا
سلام عرض ادب پسر8ماه بنده چند روزی هست بد غذا میخوره حتی موقع غذا دادن بهش دهانش را باز نگه میداره که قاشق بعدی را نخوره اشتهاش کم شده لطف میکنید راهنمایی کنید ؟
- یبوست نوزاد سه ماهه
نوزادسه ماهه.که هر۵یا۶روزشکمش کارمیده وسفتی مدفوع مثل خمیردندان هست شربت کولیکیدهم بهش میدم
- ایستادن
سلام کودک تاچندماهگی بایدمستقل بایسته ودست از وسایل نگیره وتعادل داشته باشه
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما

