ببخشی دخترم ۳ سالو ۴ ماهشه. شلو ولو بی حالیش به چه دلیلیه؟ از بچگی اینطوری بوده. راجب قدشم میخواستم بپرسم قدش ۱۰۲ سانته وزنش ۱۳ونیمه
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- دستمال مرطوب
دستمال مرطوب برای تمیز کردن دختر بچه استفاده کنیم اشکال داره یا فقط بشوریم
- نامنظم بودن کودک
باسلام اقای دکتر پسر من حدودا شانزده ماهشه خواب نامنظم داره یعنی شبهادیر میخوابه حدودا ساعت دوازده به بعد اون هم به زور میخوابونم خواب روزانه هم که باز به زور میخوابونم حتی یک مشکل هم داریم بعضی روز ها اصلا غذا نمیخوره و اینکه اصلا صبحانه نمیخوره واینکه هر غذا یا میوه رو میخورد. ولی الان به سختی میخوره یعنی من سئوالم در مورد این خواهد بود که ایا پسرم مشکلی دارد یانه؟ ویا اینکه نیاز به معاینه دارد؟
- سلام.آیامصرف شربت کوآموکسی کلاوبرای کودک۸ساله مبتلابه فاویسم ضرردارد یاخیر.باسپاس
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
آیا تزریق آمپول دگزا متازون به کودک 22ماهه بی خطر است
- سلام بچه من 17 ماه هس وزن ده فاویسم هس تب و گوش درد داره من قطره استامینوفن پارکید دوسی سی میدم خشک کن آزیترومایسین خارجی داره میخوره دکتر گفته 1.5 سیسی بهش بده هنوز تبش قطع نشده دوروزه. استامینوفن شربتش و ایبو بروفن میتونم استفاده کنم باتوجه به فاویسم بودنش یا نه فقط قطره
- ایستاد
با سلام ِ دختر 18 ماهه من قادر نیست به تنهایی از زمین بلند شود ِ با کمک من از زمین بلند میشود و راه می رود ِ نه چهار دست و پا رفت نه سینه خیز از 16 ماهگی راه افتادِچه کار کنم
- سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱۱ماه و ۱۲ روزشه ولی هنوز دندون در نیاورده ابن بنظر شما طبیعیه ممنونم
- مدفوع سبز
سلام اقاي دكتر دختر مدفوعش سبز شد هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك اول اپتاميل بعد نان كامفورت الانم گيگوز ٣ ماه ٢٠ روزشه ازمايش مدفوعم دادم فقط كلپروتكتين ٤٠٠ هست ايا مشكليه اين مدفوع سبز
- دخترم ۴۰ روزه اس از خلط پشت گلوو رفلکس اذیته
داروی درمان خلط پشت گلو چی بهش بدیم
- ۹..
سلام اقا دکتر نوزادم نه ماهشه روزی یدفعه دفع داره اول مدفوعش سفت خشک و بقیش شل هسش بنده مقاله تون راجب یبوست مطالعه کردم ولی متوجه نشدم ایا این موردی ک گفتمم یبوست تلقی میشه؟.ممنونم
- صدا دادن پای کودک درهنگام حرکت
سلام کودک 15 ماهه ای دارم که در هنگام راه رفتن پلیس صدا میدهد دلیلش چیست؟ممنون
- کودک
با سلام کودکم 18 ماهه بسیار بازیگوش و باهوش وجنسیت دختر هست همیشه هنگام گریه وخنده کردن هیجانی و هنگام خوردن دارو استفراغ میکنه اطفا راهنمایی کنیید
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم
- بی قراری شب شیرخوار۳ماهه
اقای دکتر من پزشک عمومی هستم پسرم رو معاینه کردم اتساع شکمی وتب نداره وتومعاینه مشکلی درحد معاینه من نداشت،به نظرتون مورد مهمی هست ؟ازمایش ادرار وتیرویید نرمال داشته،میخوام امروز هم مدفوع انجام بدم،من همون کاربرم که(سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش)
- شیر.خشک
سلام دخترم ۳ ماهش شیر نان دادم دلدرد شدید داشت با دارو رفع نشد بعدش به تجویز پزشک ترویتال دادم که اونم بالا میاورد بعدش ببلاک ar دادم امپرازول اسهال شد بعدش اپتامیل جنیور دادم بالا اورد و اصلا نمیخورش لطفا راهنماییم کنید چه شیری بدم به بچم بسازه الان یک ماه وزن نگرفته
- سلام پسرم پنج ماهه باقلایی قطره پدی لاکت اشکال داره
- شکم دردشدید
سلام خسته نباشیدشکم دردشدیدداره 3سالشه
- ابتلای دوباره به آبله مرغان
باسلام آیاخانم۵۸ ساله باسیستم ایمنی ضعیف درصورت تماس بایک کودک مبتلابه آبله مرغان درحالی که خود دربچگی مبتلاشده می توانددوباره این ویروس راتجربه کند
- اسهال و تب
اسهال و تب و دل پیچه کودک سه سالم خوب نمیشه .الان سه روزه چند بار دکتر بردمش

