Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- گرفتگی بینی
با سلام بچه من 14 ماههشه و رفلاکس داره و مرتب بینیش کیپ میشه و موقع خواب اذیتش می کنه . قطره کلرور سدیم و مایع منتول هم فایده نداشت . میخواستم بدونم اسپری یا قطره ای هست که بچه من بتونه استفاده کنه. با تشکر
- سن استخوانی
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۸ ماهشه براش عکس از کف دست چپ نوشتن برای تعیین سن استخوانی در نتیجه عکس نوشته سن استخوانی معادل ۲ سال هست الان پسر من از لحاظ سن استخوانی مشکل داد یا نه؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ سالش فابیسم هم هست ۹ سالش۴۰ کیلو الان یک ماهه سرما خورده ولی عفوتتشخوب نمیشه میتونم بهش آزیترو مایسین بدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- فرو رفتن میخ کف پا
سلام و عرض ادب خسته نباشید امشب یه میخ اهنی فرو رفته کف پای داداشم ۱۳ سالشه خیلی درد و ورم داره چیکار باید بکنیم
- سرفه
اقای دکتر بردمش معاینه کرده گفت چیزیش نیست از دنداناشه گفت عفونتم نداره چرکم نکرده شاید حساسیت یه راهنمایی بکنید شرمنده ببخشد
- تفسیر آزمایش ،
سلام، میزان RBC(4.43) , MCV(77.4),PDW(9.6),نوتروفیل(۵۱.۲),لنفوسیت(۳۴.۷),D3(44.9), FE(58.46) لطفا تفسیر این آزمایشات را برایمان تشریح بفرمایید ، دختر ما ۵ ساله است.
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- جوش یا دمل
دخترم ۹سالشه برای بار دوم ناحیه بییکنی جوش بزرگ و سفت چرکی زده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- قطره آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تا پایان دو سالگی باید روزی چند قطره آ د به کودک بدیم؟ ممنون
- واکسن انفولانزا
باسلام آیا واکسن آنفولانزا واجب بزنیم یا نیازی نیست دخترم چهار سال و نیمه حتما باید واکسن بزنه تاحالانزده دوزشو بیزحمت میگین ممنون میشم
- افتادن
سلام. پسر ۲ و نیم ساله ام روی ماشینش که ارتفاع ۲۰ سانتی داره سرپاموند ماشین راه افتاد پسرم افتاد سرش روی سرامیک کف خونه پایین اومد بالای ابروش قرمز شد من فکر میکردم چیز مهمی نباشه موقع ظهر بود گریه کرد خوابید بعداز یک ساعت بیدار شد خواب الود بود از بقلم پایین نمیومد بردمش دشویی اومد بازم سرحال نشد همینجوری تو بقلم موند بعد نیم ساعت یک دفعه استفراغ کرد بعدش دیگه حالش خوب شد الان بعد از ۴ ساعت دیگه طوری نشد سرحاله.میخواستم بدونم یک بار استفراغ نشونه بدیه. با این اوضاع کرونا واجب بیمارستان ببریمش
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- دخترم ۴سالشه ۲۲کیلو وزنش گلوش عف نت داره ازداروخانه شربت سفیکسیم ۱۰۰گرفتم چند سی سی باید بهش بدم
- یبوست و نفخ نوزادان
سلام بچه ما2 ماهه است شب ها فقط گریه میکنه بردیم دکتر گفت طبعی هستش نفخ داره هرچی میکنیم درست نمیشه
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- سویق
سلام به بچه 10ماه میشه سویق کودک داد؟ سه شیره چطور؟
- وزن گیری
ببخشیدپسرم ۸سالشه قد۱۳۵وزنش ۲۵کیلوهستش برای اینکه وزنش بالابره شیرخشک نیدوبزرگسال خوبه ممنون میشم شربت راسیب وفروگلوبین هم استفاده کرده ولی تاثیری نداشته

