Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- شربت تقویتی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال و نیمش مخوام بهش امگا 3بدم چه مقدار باید بدم؟ ایا این دارو رو با فولگلوبین میشه داد.؟
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- دوبینی
ببخشید من دخترم چند روزه دوبینی داره باید چیکا کنم
- قطره اهن و آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم قطره آ د و آهن سیدرال را میشه مخلوط با سوپ کودک بهش بدم؟
(جدا جدا البته؛ نه هر دو قطره را باهم )
چون اینطوری نمیخوره
دو روز دیگه شش ماهش تموم میشه - پادردی
سلام آقای دکتر.دخترم۸ساله هست شب هاتاصبح توخواب مرتب پاهاش روزمین میزنه. گاهی از خستگی زیاد، گاهی هم میگه پاهام درد میکنه چند ساله اینجوریه.تجویزتون چیه آقای دکتر؟
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.
- زینک سولفات
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ماهه پیش کرونا گرفته بود و حدود نیم کیلویی وزنش کم شد. کلا از اشتها افتاده شما گفتید براش شربت زینک سولفات بدم الان اشتهاش خوب شده اما فقط شیر میخوره لب ب غذا نمیزنه دهنشو محکم میگیره و گریه میکنه دندون هاشم دو تا نیش بالا و کناری هاش نیش زدن تازه در اومدن. پسرم یکسالشه
- سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم رو الان ۶ ماه نزدم
- ساعت و مقدار مصرف شربت ازیترومایسن ۲۰۰
سلام وقت بخیر لطفا مقدار مصرف بفرمایید ۹ صبح و ۹ شب ۲ و نیم سیسی درسته ؟ دختر من ۶ سال و ۴ ماهش هست با وزن ۱۸ کیلو شربت ازیترومایسن ۲۰۰
- شربت زینک پلاس
سلام خسته نباشید ایا شربت زینک پلاس رو میتونم ب کودک تقریبا یکساله بدم و اندازه ش چقدر باید باشه?
- قلب
سلامپسرمدوسالوهشتماهشه کهدریچهقلبششلهدکترگفنیازبهداروندارهمیخاستمبدونماینمشکلقلبیدرکودکاندرمانمیشهیابرایهمیشهاینمشکلودارن.
- قطره بینی
سلام پسر ۴.۵ ساله دارم کمی بینیش کیپ شده اسپری فلومیست ۵۰ شبها بزنم کافیه ؟ یا دی بی سالین؟
- آلپرازولام
سلام آقای دکتر من مجبور شدم نصف قرص آلپرازولام خوردم.بچم ۶ماه و ۱۰ روزشه خطرناکه؟
- خون دماغ
سلام آقای دکتر پسرم چند روز پیش حساسیت گرفت آبریزش بینی داشت حالا دو روز هست که شب ها خون دماغ میکنه میشه که از حساسیت باشه چکار کنم دیگه خون دماغ نکنه ممنون از لطفتون
- درموردشیرخشک پپتی جونیور
پسرم6ماه است حدود2ماه ازشیرخشک پپتی جونیوراستفاده میکنه تواین مدت مدفوع بچه. سبزرنگ میشه برام توضیح بدی علت تغییر نگ مدفوع. ممنون
- سلام برای کودک 18 ماهه شدید سرفه میکنه خروسکی و چرکی. آبریزش بینی هم داره. چقد سفیکسیم بدم یا شما توصیه میکنید دکتر چن بار بردیم خوب نشده
- جوش صورت
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم روی بینی اش حدود یکماهه جوش زده چرکی نیست ولی سفته میخوام بدونم چه پمادی بزنم که خوب بشه ؟
- تب و گلو درد
سلام دخترم گلوش چرک کرده ۳سال و۹ماهش.۱۴کیلوش.ازتاریخ ۷اردیبهشت تب کرده سوسپانسیون ازیترو ۲۰۰خریدم براش روزی چند سی سی بهش بدم؟چند ساعت یکبار؟

