Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- نوزاد.
سلام آقای دکتر .دخترم ۱۵ ماهشه و شپش گرفته.چگونه میتونم درمانش کنم؟ آیا شامپو ضد شپش براش مضر نیست؟
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- ندادن قره اهن
سلام دختر من 3ماه دیگ دوساله میشه .من تا یک سالگیش هرچندوقت قطره اهن میدادم بهش ولی بد یک سالگی دیگ ندادم چون میگن واس ذهن بچه تاثیر داره وقتی ک مدرسه بره الان چ چیزی بهش بدم ک جبران بشه و دندوناشو سیاه نکن و ویتامین هم داشته باش ممنونم اگ راهنماییم کنین
- سرماخوردگی
سلام خداقوت شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴/۵ساله باوزن ۱۳کیلوگرم چقدر بایدمصرف کند؟ متشکرم
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- واکسن
سلام پسرم دوماهه است ۱۰ روزه بخاطر سرماخوردگی سیفکسیم مصرف کرده امروز دارو به پایان رسید کی میتونم واکسن تزریق کنم؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- سرما خوردگی
سلام خدمت شما ،پسرم۸ سالشه ۲۴ کیلو داره سرماخورده تب داره استامینوفن دادم، آبریزش بینی وترشح پشت حلق داره ،علائم دیگه ای نداره چه آنتی بیوتیکی وچقدر بهش بدم ؟ ممنون ازشما
- قارچ کودک
باسلام دخترم یک سال و چهارماهشه تقریبا از دوماه پیش درناحیه تناسلیش یه تیکه کوچک بهحالت دانه ریز شد کلوتریمازول استفاده کردم هی خوب میشه همین که میخواد پوستش سفید شه دوباره بیرون میریزه الان تمام ناحیه تناسلی کشاله های ران و همگی گرفته ممنون میشم راهنمایی کنین
- كلاه نوزاد
سلام.دختر من نزديك ١ ماهشه. اين يكي دو روز اصلا قبول نميكنه كلاه بذارم سرش. گريه ميكنه. دماي خونه مناسبه و سر و گوشش گرم. آيا حتما بايد بذارم سرش بخاطر گوشش؟
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- بیماری
سلام پسرم 6ماهش هست سرما خورده یه کم آب ریزش بینی داره وسرفه میکنه گلوش هم عفونی هست .لطف میکنید بگید چیکار کنم
- گریه نکردن نوزاد
- تغدیه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهش هست ۱۲ روز خیلی بی میل بی اشتها به غذا شده تف میکنه از دهانش میریزه بیرون نمیخوره علتش چیه؟ چیکار کنم تف نکنه؟
- بیدار شدن مکرر کودک در شب
کودک ۱۶ ماهه که از ابتدای تولد تا الان شبا خیلی بیدار میشه شاید هر ۱ ساعت وکمتر هم خیلی ول میخوره تو خواب یهو تو خواب میشینه بسیار در روز فعالی و اصلا نمیشینه ولی بازم شب نمیخابه واقعا باید چکار کنم
- سوختگی دور دهانه رحم نوزاد دختر
سلام دختر من ۱۳ ماهه است دو روز تب کرد و بعد از تب دور دهانه رحمش کلا حالت سوختگی شدید زده
- دندان آسياب
سلام آقاي دکتر دخترم 15 ماهشه و 2تا دندون پايين و 4تا بالا در آورده ديروز متوجه شدم لثه ي دندون آسيابش جاش سفيد شده حالت دندون خيلي تعجب کردم نميدونم خدانکرده آبسه کرده يا داره دندون آسيابش در مياد.چون فقط الان 4تا بالا و 2تا پايين درآورده هنوز دندان نيش درنياورده دندون آسياب درآوردن عجيب نيست؟؟؟خيلي نگرانم

