Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری نوزاد در 8 ماهگی به دنبال تب
سلام، دختر من 8 ماهشه سه روز پشت سر هم تب داشت که به زور تبو پایین میاوردم بجز تب علایم دیگه نداشت ولی از اونموقه همش گریه میکنه دائم گریه نمیدونم چشه مجاش درد میکنه بخاطر دنددناش نیست دکتر؟
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر دیشب تو مدفوع پسرم یه رگه خونی خیلی خیلی ریز دیدم خودم با توجه به مطالعه در سایتها احتمال حساسیت به پروتئین گاوی میدم چون شیر خشک بیومیل پلاس به علت نداشتن شیر میدم آقای دکتر پسرم چهار ماهشه ازتون تقاضا دارم اسم آزمایشی که مشخص بشه پسرم حساسیت داره یا ن چی هستش که به آزمایشگاه مراجعه کنم ممنون میشم بگین چه آزمایشی باید ازش بگیرم
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- دیده، شدن مو داخل چشم کودک
به مدت ۳ ماه میشود که داخل چشم نوزاد ۹ ماه شبیه مو به طور عمودی که اطراف آن لزجی شده دیده میشود گاههگاههی دیده میشود و بعد ناپدید میشود و چشم نوزاد آب میاید و بخیل می کند چه کار کنیم
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- کوبیدن سر
سلام خسته نباشید من یه پسر ۹ماهه دارم که الان حدود یک ماه هست که مدام دوست داره سرش را به جایی بکوبه،بعضی وقتا به زمین به دیوار .... چند روزه یدونه دندون پایین و دوتا هم بالا دراورده،تا حالا دندون درنیاورده بود میخوام بدونم این کوبیدن سر ممکنه برای در دندون درآوردن باشه یا دلیل دیگه ای داره؟چکار باید بکنم
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- استفراغ
سلام نوزادی۳ماهه دارم که ازیک ماهگی به بعدهر روز استفراغ میکند گاهی روزی یک بار گاهی ۲بار.استفراغش هم خیلی زیاده به حدی که تمام لباس های خودش ومنوکثیف میکنه،شیرهم زیاد نمیخوره خودم هم ازترس این که استفراغ کنه بهش شیرکم میدم.دلیل استفراغش چیه من مسائل بهداشتی روهم رعایت میکنم
- عسل
سلام.نا اگاهانه مقدار خیلی کمی عسل به کودک ۱۰ ماهه دادیم.خطرناک است؟ مقدارش خیلی خیلی کم است
- نوزاد دختر۲ماهه
باسلام نوزاد ۲ماهه دختر دارم شب ها خیلی بی قراری میکنه و نمیخوابه روزها میخوابه و بهتر از شبه وقتی هم تند تند شیر میخوره رودهاش صدا میده و دل درد شدید میگیره کولی کز میدم ولی بازم درد داره دلش خودشو جمع میکنه
- رفلاکس
دختر۲ماه و۱۰روزه دارم ک رفلاکس پنهان داره خیلی اشتهاش کمه.باگریه شیرمیخوره.داروی امپرازول استفاده میکنم براش ختستم بدونم کی علایمش خوب میشه وازکی میتونم غذاخورش بکنم وخودم چ رژیمی رو رعایت کنم
- عفونت چشمی
دختر من چهار ماهش هستش امروز دیدم چشم سمت راست عفونت کرده بردم پیش دکتر این قطره و پماد چنتکس داده ولی ننوشته چند قطره واریز کنم اصلا ایا باید اینا رو به دخترم بدم؟
- در مورد نوزاد
نوزاد سه ماهم مدفوعش آبکی شده
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختری شش ماهه دارم که اندازه دور سرش در بدو تولد ۳۵ بود والان که شش ماه و ده روز داره ۴۲ است آیا اندازه دور سرش کمه؟لام
- دونه زدن صورت
سلام آقای دکتر دختر من الان ۳۸ روزه س متاسفانه شیر نداشتم و مجبور به استفاده از شیر خشک شدم که آپتامیل ۱ دادم بهش بعد ۱۵ روز متخصص اطفال گفتن اپتامیل pdf بهش بدین که تو وزن گرفتن موثر بود منتها باعث کولیک و بیقراری شدید شد که بعد از ده روز عوض کرد اپتامیل پپتی. که تو ۶ روز استفاده مدفوعش،سبز شد و صورتش،دونه ها ریز قرمزی زد. که خودم دوباره بهش اپتامیل ۱ دادم ولی خوب نشده. از این بابت خیلی نگرانم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید
- بچم دوماهع است اموکسیلین125مشکل ندارع
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
باسلام خدمت آقای دکتر پسرم دو ماه و ۱۱ روزشه یکی دور روز سرفه داشت بعد ی صبح از خواب بیدار شد تند تند نفس میکشید سینه ش صدا میداد بردم دکتر گفت طرف راست سینه ش عفونت داره بهش شربت سفیکسیم داد الان خلط گلو داره بینیش هم انگار گرفته موقع خواب اذیت میشه لطفا راهنمایی بفرماید ک ڃکار کنم
- سرخک کودکان
سلام کودکی ۹ ماهه که واکسن های ماهانه خودشو نزده و همان طور سرخک چه و الان مبتلا شده به سرخک برای کودک الان چه اتفاقی میفتد

