Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت بدن کودک۵ساله
پسرم چندروزه تب داره پروفن میدم بهترمیشه دوباره تب میکنه آزیترومایسین شبی ۵میل دادم دیفنم دادم بدنش عفونت داره چی بهش بدم
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه
- زردی کف پا
سلام .پسرم ۱۲ ساله هست و زردی کف پا دارد آیا باید نگران شده وبه پزشک مراجعه کنم؟
- آزیترومایسین براوزن ۱۰کیلو
مقدارتعیین داروکودکان
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟
- مدفوع نوزاد
علت وجود رگه های سیاه در مدفوع نوزاد چهار ماهه چیست.
- استفراغ وخرخرسینه وعدم وزن گیری
باسلام۰محمدمیثاقم پنج ماهوسه روزشه،وزنش ششونیم کیلوست۰اماهنوزم استفراغ میزنه مخصوصا وقتی که روشکمش دستوپا میزنه،یاحتی موقع مدفوکردنم استفراغ میزنه۰شیرخشک آپتامیل یک بهش میدم هردوساعت شصت سی سی۰لاغربودنشواستفراغش خیلی نگرانم کرده گاهی اوقات سینه اش خرخرمیکنه۰حالانمیدونم چیکارکنم۰آقای دکترممنون میشم راهنماییم کنید۰
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- مقدار روز مصرف شربت ازیترومایسین۲۰۰برای کودک۸ سال با وزن ۲۴چقدر است
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ را به دخترم که ۸ سال دارد وبا وزن ۲۴ چقدر بدم
- بالا آوردن نوزاد ۳ ماهه
سلام من پسرم ۳ماهشه وجدیدا وقتی شیر میدم بهش بالا میاره بایدچیکارکنم؟؟
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- چشم
باسلام چشم دخترم 11ساله ام عفونت کرده نوبت چشم پزشک گیرم نیومد بردم پزشک عمومی دوتا قطره تجویز کردن،خواستم ببینم استفاده کنم براش، قطره کلوبیوتیک 0/5درصد قطره سیپروفلوکساسین0/3درصد لطفا راهنمایی بفرمایید استفاده کنم براش یا نه؟ سپاس فراوان فاویسم هم داره
- بی اشتهایی و بد غذایی
باسلام نوزاد5 ماهه دارم درخوردن شیرخشک اشتهایی نداردلطفا راهنمایی بفرمایید . باتشکر
- اسهال نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر بچه ی من سه ماه و هفت روزشه و حدود دو هفتس که اسهال ابکی زرد رنگ دارد و ازمایش مدفوع هم ازش گرفتم نه عفونت نه انگل و ویروسی یا باکتری نداشت دکتر قطره ی پدی لاکت هر هشت ساعت ده قطره و شربت نئو زینک هر ۱۲ساعت یک سیسی نوشته و بهش دادم ولی تا الان بی تاثیر بوده شیر خشک نان یک هم میخوره فقط بنظر شما چکار کنم برای اسهالش؟و اینکه دندون هم داره درمیاره تب هم نداره از بدو تولد هم شیر خشک نان یک خورده
- تغییر رنگ مدفوع
سلام .علت رنگ تیره مدفوع در کودک ۵ ساله بدون اینکه دارو یا غذای خاصی خورده باشد و مدت چند ماه اداهمه داشته باشد چیست ؟با تشکر
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
گلو درد داره ده کیلوه 23 ماهشه میزان مصرفش
- غذا
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از غذای کمکی مثلا سوپ و یا سرلاک میتونیم به کودک هفت ماهه آب بدیم تا معده اس به هم نریزه یا به اصطلاح ترش نکنه؟
- از شیر گرفتن کودک
فرزندم بیست ماهه است و فقط شبها قبل از خواب و گاهی نصف شب شیر خشک میخورد، چه زمانی باید از شیر بگیرم و به چه صورت؟ اگر یکباره باید قطع کنم نصف شب بیدارشد و گریه کرد چه باید کنم؟
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم

