Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن شمع دختر۱ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دختر۱ساله ام شمع خورده چیکارکنم
- واکسن ۲ماهگی
سلام اقای دکتر، من 2قلو دارم بعد از واکسن 2ماهگیشون هر کدوم یک بار بالا اوردن، یکیشون اسهالم داره، این طبیعیه؟
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- سرفه
سلام. پسرمن چهارسال ونیم هست هر12ساعت شربت سفکسیم 100 4سی سی بهش میدم دکتر گفته بعد از5روز بیاد ببینمش من دسترسی به دکترش ندارم. میخواستم بپرسم تاکی ادامه بدم پسرم سرفه خلطی داره وترشحات چرکی ازدماغش خارج میشود. ممنون
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- تشنج
سلام پسرم دوهفته پیش تشنج کرد دکتر علت پیدا نکرد و گفت امکان داره از گازگرفتگی باشه قرص فنوباربیتال 15تجویز کردن و گفتن تا دوهفته بخوره الان سه روز دیگ میشه دوهفته قطع کنم مشکلی ب وجود نمیاد?بعد اینک پسرم سرماخورده میترسم بش داروی دیگ ای بدم ک با اون قرصه تداخل دارویی نداشته باشه و مشکلی پیش نیاد ولی دیشب پسرم تب داشت و فقط تونسم با پاشویه تبشو ازبین ببرم راسی پسرم ده ماهش شده چیکا کنم نوار مغزم نوشتن واسش ک سه روز دیگ باس ببرم
- معرفی چشم پزشک کودکان
سلام آقای دکتر، برای چکاپ چشم دختر ۴ ساله به جز دکتر مدقالچی پیش کدام چشم پزشک ببرم ؟ممنون از راهنمایی شما
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر جناب دکتر پسرم چهارسال و نیمشه دیروز تب کرد تاامروز گهگداری داشت با ابریزش بینی شربت تایلوفن دادم و پلارژین کیدز و سیتریزین . میخوام بدونم جایگزین پلارژین چه شربتی برای سرماخوردگی کودکان مناسب؟
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟
- گلو درد
سلام دخترم دو سالشه سینش خس خس میکنه ولی هیچ علائم دیگه ای نداشته و نداره چی بهش بدم خوب بشه؟
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- یبوست کودک
پسر من ۴ سالش است وازموقعی که ازشیر گرفتمش دچار یبوست سخت شده وعکس وفیلم ازکل معده وروده اش گرفته ام وناحیه مقعد همه سالم ونرمال است ولی پسرم دیر به دیر شکمش کار میکند وموقع مدفوع کردندرد زیادی میکشد ومیترسد شکمش کارکند وایستاده وبه زور مدفوع میکند تازگی شربت لاکتولوز هم شبی یکبار میخوردوپماد انتی همورویید هم شبها به مقعدش میمالم کمی بهتر شده است میخواهم بدانم چه کارکنم که پسرم خوب شود وچه دارویی بخورد تا راحت مدفوع کند وبنشیند ومدفوع کند
- سرماخوردگی.و اسم
پسرم ۳ سال و نه ماهشه. سرما خورده سوده و آسم کودکان داره . دارو هاشو دادم همه رو بالا آورد با محتویات معده . دوباره باید بدم آخه تب بر هم داره
- دفع زیاد نوزاد
سلام پسرم من نزدیک سه ساله خیلی دفع داره البته میوه زیاد میخوره خوراکش خوبه وزش ۱۳کیلوست
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم
- سلام
دادن ویتامین سی بوکا، ازاینجا که تو قوطی شیشه اییه قهوه اییه و خارجیه، برابچه دوسال ونه ماهه خوبه؟؟؟
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟

