Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- سلام بچه من الان ٥ ماهشه لكهاي شير قهوهاي داره البته خانواده شوهرم همشون دارن ولي تعداد لكهاي دخترم خيلي زياد شده آيا درماني هس كه ازبين برن يا نه.؟ خيلي ميترسم
- شربت چرک خشکن
سلام وقت بخیر پسرم دوماه و۲۰ روزشه بخاطر عفونت گلووکیپیه گوش داشت دکتر بهش کوآموکسی کلاو۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی داده وزنشم ۷ کیلوس حالا از لحظه ای که دادم اسهال داره وسوخته باید چکار کنم ممنونم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه هشت ماهه میتونم از ماست میوه ای های موجود توی بازار استفاده کنم؟
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر نوزاد من فاویسمی هست برای پایین آوردن تب واکسن دوماهگیش میتونم از شیاف استامینوفن استفاده کنم ؟ درصورت مجاز بودن مصرف چقدر در چه فاصله ی زمانی میتونم استفاده کنم؟
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام. اقای دکتر.نوزاد50روزه من wbc. ازمایش اول 20تا 25شده.میشه راهننایی کنید.2سهروز میشه شربت اهورا نی نی و پدی لاکت بهش نیدیم
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- تب
با سلام و عرض ادب... میخواستم بدونم برای نوزادان شش ماه به بالا با دماسنج های دیجیتالی برای گرفتن تب، دماسنج چه عددی را که نشان بدهد نشونه تب است؟!؟ و چه محدوده آیی تب محسوب نمیشه؟ دختر هشت ماهه آیی دارم که دو روزه با دماسنج دیجیتالی دمای بدنش ۳۷٫۶ است با استامینوفن پایین میاد و چند ساعت بعد دوباره تا حدود ۳۷٫۵بالا میره. گوشش را مرتب دست میکشه و بینی و دهان را میخارانه. ممکنه بخاطر دندون درآوردن باشه؟!؟
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید رو چه مقدار باید به بچه دوماهه که وزنش ۶ کیلو هست بدیم من دوبرابر وزنش دادم برا واکسن دوماهگی الان شنیدم که میگن زیاد دادی این قطره با استامینوفن معمولی فرق میکنه نباید دوبرابر بدیم خیلی نگران بچم هستم لطفا راهنماییم کنید ممنونموماهه که وزنش ۶کیلو هست بدیم
- قرص شیر افزا
سلام من شیرم خیلی کمه میخواستم از قرص شیر افزا استفاده کنم میخواستم مطمئن شم برای نوزاد پسر اشکالی نداره
- در خصوص زردی نوزاد
نوزاد ۴۰روزه دارم که رنگ پوستش بعد از شیردهی روزهای اول کمی تغییر کرد مصرف گرمی خودم خیلی بوده و نوزادم در بدو تولد که توسط پزشک معاینه شد زردی نداشت شیر خودم می خوره و مدفوع شم زرد رنگ هست ممکنه زردی داشته باشه
- ازیترومایسین
سلام وقت بخیر من بچه ام 6ماهشه سرما خورده دیروز بردم دکتر وبهش ازیترو مایسین داده اسهال شده چیکار کنیم دارو قطع کنیم
- From Tiny Groups to Large Groups: Scalable Team Building Activities in South Florida
- لوچ کردن چشم
با سلام کودک هفت ماهه ای دارم که تاکنون دوبار متوجه شده ام چشمانش را لوچ میکند،مثلا در مدت نیم ساعت چندین بار این کار را تکرار میکند اما بعد از آن تا یک هفته بعد دیگر این کار را انجام نداد،مشکلی وجود دارد؟
- مالیدن صورت و دماغ
سلام دخترم ۲ ماه ۲۷ روزشه خوابه که هست صورتشو و دماغشو خیلی میماله و بیدار میشه سرم تکون میده برای چیه؟؟
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- اسهال و استفراغ
از دیشب خیلی بی تابی میکنه ۳بار استفراغ کرده دکتر هم برویم ولی... مدفوش خیلی بد بو هس رنگش کرمی هست

