Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواباندن نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید من نوزاد دوماهه ونیمی دارم درخواباندنش مشکل دارم فقط باید تابش بدم باتوجه به این که روز به روز سنگین تر میشه این روش برام سخته.خواستم بدونم چجوری میتونم بخوابانم.ممنون
- تغذیه
سلام خسته نباشین تو هشت ماهو هستش یعنی ۱۸ میره تو نه ماه میتونم اب عدس با تخم مرغ و سیب زمینی بدم
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید دخترم ۲سالشه از صبح که بیدارشده کمی بیحال بود الان که ساعت ۲ یدفعه تب کردوکمی هم سرفه بهش شربت پدی کاف دادم برای تبش چیکارکنم بی حاله
- سفسکسیم۴۰۰
دخترم۷سالشه.سرماخوردهبودبعددوهفتهخوبنشد.گلوشخلطداشتوسرفهمیکرد.دکترگوشوحلقوبینیبردیمعکسگرفتن.دکترگفتلوزههاشکمعفونتکردهوسینوزیتداره.براشروزییکعددسفکسیم۴۰۰ نوشتهمیترسمبدمزیادقویهستش
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام پسرم دوماهه است ازهمون اول کولیک و رفلاکس معده داشت و استفراغ میکرد ازهمون یه ماهگی متوجه شدم که داره دندون در میاره چون جاشون سفتو سفید شده بود و دقیقا 60روزگی نوکشون زد بیرون دندون پزشکی گفت باید اینا و ژل بزنم و کشیده بشند من میگم اینا شیری هستند ولی تا حالا ندیده نظر شما چیه؟ در مورد نا آرامی میتونم هر شب ۳ تا قطره استامینوفن بدم؟ لطفاً راهنمایی کنید
- سرما خوردگی کودک ۸ ماهه
سلام.پسرم سرما خورده و سرفه داشت دکتر بهش اسپری آبی داد هر ۸ ساعت یه پاف.الان خس خس سینه داره میتونم هر ۶ ساعت از اسپری ااستفاده کنم؟؟؟ البته آرلژی و رفلاکس داره که برای اونم اسپری نارنجی و اس امپرازول میدم
- مسواك
سلام و خدا قوت دخترم يكسالشه پنج تا دندون داره چطور بايد مسواك بزنم ؟ايا خمير دندان بايد بزنيم ؟
- دست
سلام کف دست پسر هفت ماه و نیمم ترک زده و خشکه انگشتاش هم ترک خورده
- سوال در رابطه با موزاد سه ماهه
سلام بچه ی من یه ماهه هین و ۵ روزه شکمش گار نکرده شیرم هم کمه چه کنم لطفا راهنمایی کنید
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۳ماهه سی روزشه شبا خیلی سرفه میکنه چکار باید کرد ممنون میشم
- شیر جوشیده
سلام اقای دکتر برای تهیه فرنی نوزاد ۷ماهه از شیر گاو چقدر باید جوشانده شود .نوزادم با شیر خشک تغذیه میشه ممنون از لطف شما.
- تب و خلط گلو
سلام آقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید دخترم دو سال و نیم دارد از دیشب تب کرده است و گرفتگی بینی دارد ولی احساس میکنم داخل گلویش خلط است چون راحت نمی تواند تنفس کند خواهش میکنم التماس میکنم بگید چطور است چکار کنم
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- شیرخشک
نوزاد من دوماه هست ازشیر خشک ابتامیل اچ ا استفاده میکنم وزن خیلی زیاد نشده ریفلاکس داره مدفوع یک بار گاهی وقت دوروز یک بار.تا کی باید از این شیر خشک استفاده کنم ایا میشه عوضکرد و از چه شیر خشک استفاده کنم
- ادرار
سلام خسته نباشید آقای دکتر....اگه کودکی دیابت داشته باشه در آزمایش ادرار نشون میده؟؟؟
- تلویزیون دیدن نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است و به تلویزیون که نگاه میکنه آروم میشه وانگاری علاقه داره .آیا براش ضرری ندارد بزارم نگاه کنه
- پماد سوختگی
سلام اقای دکتر یه پماد سوختگی برای ناحیه پوشک برای نوزاد میشه تجویز کنین
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.
- دیابت
با سلام و احترام. قند خون ناشناس پسر ۱۲ ساله ۱۰۸ بود و بعد از ۶ ماه که مجدد تکرار شد قند خون ناشتا ۱۰۹ و قند غیر ناشتا و a1c نرمال بود. آیا ایشان مبتلا به دیابت هستند و چه اقدامی باید انجام شود. سپاس از توجه شما.

