Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۴ ماهگی
پسر من شنبه واکس ۴ ماهگی زد دو روز تب داشت بعد قطع شد الان بعد ۴ روز دوباره در حد نیم درجه تب کرد میخواستم بپرسم از عوارض واکسنه یا بیمار شده
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- پرنده خانگی و نوزاد
سلام.سوالم این هست که آیا پرنده خونگی مثل طوطی آمازونی که سال های قبل واکسنشو زده اگر نوزاد و بچه کوچیک رو ببریم خانه و مهمانی که طوطی دارن ماهی یکبار در حد سه چهار ساعت مشکلی ایجاد میکنه برای نوزاد و بچه کوچیک یا خیر؟حساسیت؟آسم؟سرماخوردگی؟
- شربت فکسوفنادین
پسرم چهار ماهشه باقلایی است تب داره دلپیچه داره وسینش است شربت فکسوفنادین براش خوبه
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
- غلت زدن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم 9ماهشه در خواب خیلی غلت میزنه وصورتش وبینیشو چنگ میزنه ،علتش چی میتونه باشه
- اهن
سلام دکترخسته نباشید پسرم نه ماهشه دوماهه قطره اهن سیدرال میدم روزی یک سی سی وزنش هم ۱۰/۵۰۰هست یه جایی خوندم که هر سی سی قطره اهن سیدرال هفت میلی گرمه باید روزانه دو سی سی بدیم الان من چند سی سی در روز بدم همون یک سی سی یا از این به بعد دوسی سی ممنون میشم راهنمایی کنید
- تغذیه
سلام وقت بخیر نوزاد ۷ماهه ای دارم که اصلا فرنی نمیخوره لباشو محکم میبنده روهم چی جایگزینش بدم.سوپ و تخم مرغ و پوره سیب زمینی میدم.ایا هرروز زرده تخم مرغ بخوره اشکال داره؟
- دندان
سلام آقای دکتر برای تسکین درد والتهاب دندان چه راهکاری پیشنهاد میدهید؟؟؟
- یا حسین
با سلام من پسرم سه ماهشه عفونت داشت هفت روز بستری بود کم خون ام یود ت بیمارستا ن بهش خون تزریق کردن اومد بالا حالا بعد دو هفته دوباره اومده پاین ممنون میشم راهنمایی کنه بعد میتونه گلبولش سفیدشچبالتست به خاطر عفونت ادار باشه
- هسته لیمو
اقای دکترپسر ده ماهه ام هسته لیموشیرین خورد نگرانم خطرناک نیست یااینکه قاروق نمیشه
- شیر خشک
سلام اقای دکتر خسته نباشید، من پسرم چهارماهشه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم از اول زایمان شیرم کم بود و سیر نمیشد کاهش وزن داشت شیرخشک شروع کردم براش ک خداروشکر هنوز شیر خودمم میخوره، اقای دکتر من همه جا میشنوم ک شیرخشک مواد نگهدارنده داره مضره سیستم ایمنی بدن بچه رو ضعیف میکنه بچه ها در بزرگی بنیه ی ضعیفی خواهند داشت و خلاصه هزار جور حرف دیگه ک همه بد از شیرخشک میگن، این حرفا خیلی نگرانم کرده واقعیت داره؟ منم دلم میخاس ک بچمو فقط از شیر خود بدم ولی مگر دست خودم بود شیر نداشتم، من اشتباه کردم اقای دکتر کوتاهی کردم در حق بچم؟ بچه شیر خشکی بدنش ضعیفه؟ شیرخشک مضره برای بچه ها؟ ببخشید طولانی شد ممنون از پاسخ گویی تون🌹
- سرماخوردگی
سلام وعرض ادب عذرخواهم دخترم دوماه ونیم هست سرماخورده،خلط سینه وسرفه داره،پزشک داروخانه بهش شربت سرماخوردگی کودکان(پدی کلد)،و آموکسی کلاو تجویز کرده،له نظرتون این دارو ها مخصوصه شربت سرماخوردگی برای نوزادم مناسب است؟باتشکر فراوان
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- استفاده ازشربت دکسترومتورفان برای نوزاد۴ماهه دک
برای نوزاد۴ماهه میتوانم شربت دکسترومتورفان وسیتریزین استفاده کنم
- درباره بیضه
سلام پسرم ۲۶هفته به دنیا اومده الان ۷ماهشه ۲۸دوازه به خاطر سرما خوردگی بستریش کردن بعد ازچند روز بیضه سمت چپش ورم کرد کبود شد سنو ازش گرفتن گفتن اب اورده بیضه بزرگ کوچیک میشه الان میگن باید عمل شه راهی دیگه نداره عمل نکنم
- زردی نوزاد
سلام خدا قوت نوزاد پسر موقع تولد با وزن ۳ کیلو روز سوم آزمایش نشون داد زردی ۱۵ و نیم داره بستری نکردیم قطر بیلناسر بهش دادیم روز ۸ شده ۱۰ به نظر شما نیاز به بستری داره واین قطر دوباره بهش بدیم ممنون میشم پاسخ بدین

