Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میکروب سراشیا
سلام خسته نباشی خواهرزاده ای دارم ۱۶ روز بعلت میکروب سر اشیا درربیمارستان بستری در عرض ۴ روز۳۰۰ گرم وزن کم کرده ایا درمان دارد؟؟چطوری خوب میشه
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.
- گريه نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترمن موقعي كه خوابه و نصف خوابشو كرده يهو گريه ميكنه تا اينكه بغلش كنم آروم شه هر از گاهي اينجوريه دليلش چيه طبيعيه؟دخترم تو ني ني لاي لاي ميخوابه
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- پا کوبیدن نوزاد تو خواب
سلام آقای دکتر دختر پنج و نیم ماهی دارم چهار شبه در خواب پاهاش رو محکم میکوبه زمین و گریه میکنه علتش چی میتونه باشه قطره دایمیتکون هم بهش میدم فایده نداره
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- مای بیبی تاریخ گذشته
با سلام خدمت دکتر گرامی
اگر از مای بیبی ای برای نوزاد استفاده کرده باشیم که سه سال از تاریخ آن گذشته بوده چه اتفاقی برا ی نوزاد میافتد؟ - پاراکید
سلام آقای دکتر، پسر من واکسن دو ماهگیشو زد ، بهداشت بهم گفت دو برابر وزنش یعنی پنج کیلو، ده قطره استامینوفن بدم، داروخانه بهم سوسپانسیون پاراکید داد که غلیظه و گفت مثه قطره دو برابر بدین، من هم هر چهارساعت روز اول و هر شش ساعت روز دوم ده قطره دادم، درست انجام دادم دکتر یا اینکه کمتر باید میدادم میزان قطره رو
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- سوختگی پای نوزاد
سلام پسرم دوماهشه و فاویسمم هستاز وقتی دنیا اومده تا الان پاهاش زخمه انواع پوشک امتحان کردیم انواع پماد ها امتحان کردم هیچ فایده ای نداشتع سه بارم دکتر بردم چیکارش کنم؟پماد ثمینان انکالاندولاسیوندهیدروکورتیزونکلوتریمازولبتامتازونپاپانوتتراسیکلینآلفا و آ د
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- عرق سرد
سلام پسری ده ماهه دارم که چند ماهه عرق سرد میکنه موقع خواب تمام بدنش سرد میشه و عرق میکنه براش دکتر قطره آهن نوشت الان دو ماه بهش میدم ولی بهتر نشده علتش چی میتونم باشه ؟
- درمان یبوست نوزاد دو ماهه
سلام. وقت بخیر. نوزاد دوماهه دختر دارم پنج روزه مدفوع نکرده. بارقبل هم سر پنج روز مدفوع کرد. الانم تقریبا پنج روزه. و بیقراری میکنه. بنظر شما چکار باید بونم. باتشکر از شما
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم یه ماهشه چند روز سرفه می کنه سنش هم خس خس می کنه دکتر هم بردم آزیترومایسین 100 داده ولی تاثیری داره چکارکنم
- شیرخشک
نوزادم ازشیرخشک arبیومیل مصرف میکنه میشه بعداز6ماهگی بهش شیرخشک بیومیل2معمولی داد؟
- حساسیت پوست صورت نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر دخترم پنج ماهشه پوست صورتش قرمز وخشک شده وخارش هم داره دوماهگی دکتر بردم پماد هیدروکورتیزون وموپیروسین وشربت هیدروکسی زین داد خوب شد بازم دوباره قرمز وخشک شده ومیخاره از این پمادها استفاده کردم دیگه تاثیر نداره الان یک هفتس چیکار کنم
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟

