Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی کف پا
سلام خسته نباشی من پسرم ۴ساله شه کف پاهاش خیلی زرده می خواستم علتشو بفهم چیه ممنون میشم جواب بدین
- وجود خون کم رنگ در ادرار نوزاد چهار روزه دختر
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- وزن نکرفتن وغذا نخوردن
باسلام ووقت بخیر پسرمن ۸ماهشه والان وزنش ۷۶۵۰هستش بیش حد شلوغه عوهمش بفکر شیطنته غذا اصلا نمیخوره فقط شیرمو میخوره نمیزاره غذابهش بدم تا میام بدم دهنشوسفت میکنه الان ۶تا دندون داره خیلی ورجه وورجه دار چیکارکنم تروخدا کمکم کنید چجوری بهش غذا بدم اشتهاش باز بشه یکم اروم بگیره باتشکر
- سلام پسرم رو صورتش لک های سفید افتاده مثله سایه هست خودشم هفت ماهس
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- استفراغ پرتابی
- میزان مصرف داروی سفکسیم 100برای نوزاد هشت ماهه
سلام نوزادهشت ماهه دارم که اسهال است مقدار مصرف شربت را پزشک تعیین نکرده لطفا راهنمایی کنید۰
- با سلام، کودک 16ماهه دارم، عفونت ادراری داره دکتر سفیکسیم تجویز کردن، چه میزان بهش بدم؟
- عفونت بخیه زایمان طبیعی داشتم دکتربهم قرص سیپروفلوکساسین دادهر۱۲ساعت یدونه تا دوروز.من نوزاد ۹روزه دارم ایا مشکلی نداره؟
- آنفولانزا
سلام پسرم 9سالشه آنفولانزا گرفته به شدت سرفه میکنه خلط داره تب ولرز داره چه دارویی بهش بدم
- سوءجذب
سلام وقت بخیر..پسر ۲سال و ۲ماه دارم که از یکسال قبل زود به زود دچار اسهال و استفراغ میشد که چندماه قبل اسهال حادگرفت و بعد دفعش کاملا تبدیل به آب شد که با مصرف دارو بهتر شد اما از اون مدت تا الان مدفوعش خیلی شل هس طوری که به کل پوشکش پخش میشه و اینکه وزنش متوقف شده.. یکماه پیش که به متخصص مراجعه کردیم و جواب چکاب کامل و آزمایش مدفوع و ادرارش رو گرفتیم دکتر گفت که کمی آهنش پایین هست و اینکه جذب غذاییش ضعیفه براش شربت زینک خارجی و قطره فولیک اسید و شربت مول ویت تجویز کرد اما تا الان مدفوعش باز شل هس. و تغییری نکرده.. لطفا نظرتون در این باره بگین.. با تشکر
- شربت موتلیوم
سلام.اقای دکتر من سومین باره میپرسم.ببخشبد اما هنوز جواب سوالمو نگرفتم.مکه دومتیدون همون موتلیوم نیست.شما جایی فرمودین موتلیوم رو واسه نوزاد تجویز نمیکنید.اما دومتیدون رو به من گفتن واسه نوزاد مجازه.این دوتا دارو آیا باهم فرق دارن؟
- سلام دختر من ۷سالشه به شدت سرفه داره داروهاشم تموم شدن میتونم تعوفیلین جی بدم بهش برای سرفه
- آمپول دگزا برای کودک 7ساله
با عرض سلام وخسته نباشید با علائم آنفولانزا دکتر 2عدد آمپول دگزا تجویز کرده با این توضیح که پسرم سابقه تشنج با تب داره 3بار والان دارو ضد تشنج مصرف میکنه آیا مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
سلام ووقت بخیر پسرمن عمل لوزه شده ومن امروز متاسفانه به جای ۵سی سی ۲۰سی سی به پسرم شربت دادم وخیلی میترسم مشکلی پیش بیاد چکاربایدبکنم
- دختر ۶ ماهم از تخت افتاده
سلام ببخشید بچه 6 ماهه من از تخت افتاده صبح وصدا گرمب داد نمیدونم چطوری وقتی رسیدم بهش رو شکم رو موکت بود بعد یه خورده گریه تو بغلم آروم شد .میخوام ببینم خطرناکه باید ببرمش دکتر یا نه؟
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
پسرم ۸ ساله ست. حدود یه چند روز هست که هر ۱۲ ساعت هفت و نیم سی سی بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم اما امروز بدتر شده. آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش شروع کردم. خواستم بدونم هر چند ساعت و چند سی سی بهش این دارو رو بدم
- رشد نوزاد
سلام آقای دکتر بچم یازده ماهشه وزنش خیلی جالب نیست چیکار کنم
- مطب
سلامآقای دکتر امروز چه ساعتی مطب تشریف دارین ما نیمارو بیاریم؟

