Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگل
- رشددور سر
سلام خسته نباشید..پسری دارم یکساله،که دور سرش ۴۸سانت است بهمون گفتن رشد غیرطبیعی سر را دارد..وزنشم هفت کیلو است واز شش ماهگی دندان در اورده...الان ۱۲عدد دندان دارد وراه نمیرود..بنده که پدرش هستم دور سرم نسبتابزرگ است..ایا رشد دور سر بچم طبیعی است یاخیر...لطفا لطفا توضیح دهید...کمال تشکر را دارم
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- فاویسم
سلام پسر من ۶ ماه داره جایی دعوت شدیم که به فاصله دو تا خونه یک زمین به اندازه ۱ تا ۲ متر باقالی کاشته شده ریسک احتمال اینکه دچار حمله همولیز بشه هست ؟
- دور سر
سلام خسته نباشید اقای دکتر دور سر دختر ۱۶ ماهه ۴۶ هستش تولد ۳۴ بود این اندازه خوبه ؟
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - خوردن کرم ضد افتاب
سلام بچه من یکسالشه در کرم ضدافتاب رو با دندون باز و بسته کرده بعد که متوجه شدم زیر لب پایینش کرم بود نمیدونم خورده یا نه چیکار؟ خیلی نگرانم.. تورو خدا زودتر جواب بدین خوردن ضد افتاب خطرناکه؟؟؟؟؟
- لذت جنسی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر دختری 7ونیم ساله دارم که از 3سالگی هرزمان که دراز بکشه خودشو به زمین میزنه ، موقع خواب این کار بیشتر میشه ،هروقت به دکتری مراجعه کردم گفتن تا 6 سال از بین میره ولی الان ازبین نرفته و بیشتر شده ،الان هم که کم کم به سن بلوغ نزدیک میشه منو حیلی نگران کرده ، من چه کاری باید انجام بدم .ممنون از راهنماییتون
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- زردی کف پاکودک سه ساله
سلام دکتردخترم سه سال سه ماهه زردشدن کف پا دستش من نگران کرده لطفامن راهنمایی کنیدچیکارکنم چی بایدبهش بدم خوب سه آزمایش داره ایا؟
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- شربت Azithromycin Oral 200برای بچه ی۱۰ساله خوبه ۴۵کیلوهس
سرماخورده تب داره سرفه میکنه این شربت روتوخونه دارم میشه بدم بهش بخوره
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- تب بالا
دخترم بعد از واکسن ۱۸ماهگی تب شدید داره الان ۳روز هست پایین نیومده تب ۴۰درجه هم داشت ک آپوتل زدم الآنم بروفن دارم هر ۴ساعت میدم ولی پایین نمیاد

