Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کریستال
با سلام نوزاد ۵ ماه دارم که در کشت ادرارش وجود کریستال کلسیم اگزالات خیلی زیاد هست و ادرارش حالت cloudy دارد و ph ادرارش ۶ هست آیا مشکلی داره؟؟؟
- لباس
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۵روزشه و خیلی شدید گرمایی هست و عرق میزنه اما دست ها و پاهاش اکثر اوقات سرد هستن به علت دست و پا زدن زیاده فکرکنم اما سوال اینه که در این فصل بهار چه لباس هایی به تن بچه باید پوشید؟؟آیا فقط تیشرت کافیه؟؟من یه رکابی و آستین بلند میپوشم در منزل عرق میزنه و کلا تنش گرم میشه چی بپوشم؟؟
- تا خوردن گوش
سلام کودک وقتی بدنیا اومدلبه گوشش تا خورده بود والان هم سی روزشه برای رفع اون باید چه کارکنیم
- سلام دخترم ادراش زرد شده
بعد از اینکه قطره پدیا لاکت بهش دادم ادارش زرد شده تأثیر دارو هست یا مشکل دیگری ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر
با عرض سلام و خسته نباشد . آیا مصرف روزانه 5 لیوان شیر پاستوریزه پر چرب و 1 لیوان شیر کاکائو میتواند موجب یبوست شود (کودک سه سال)؟؟ با تشکر
- افتادن از بالاي نرده تخت
كودك يك ساله از بالاي نرده تخت حدود يك متر ارتفاع افتاد بعد دو روز دست چپشو ديگه بالا نمياره چه اقدامي بايد كرد
- آب
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه آب رو اگه با قند یا نبات شیرین نکنم نمیخوره؟ لطفا راهنمایی کنید چه جوری اب بهش بدم ممنون
- یبوست در ختنه
سلام من پسر 3 ساله دارم 5 روزه ختنه شده به صورت حلقه. یبوست شده. و وقتی ادرار میکنه خیلی اذیت میشه..
- یبوثت
سلام..فرزندی ۹ساله دارم که یک ساله دستشویی نمیره یبوثت داره و شلوارشو کثیف میکنه به روانشناس و پزشک مراجعه کردم یک ماه خوب شد اما دوباره شروع کرد و مثل قبل شد..چه کاری انجام بدم ک خوب بچه؟مشکل روحی داره فرزندم یا بیماریه؟باتشکر
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه ؟
با سلام. نوزاد 7 ماهه ای دارم که از 20 روزگی بیقراری داره ، خواب کوتاهی داره و زود به زود بیدار میشه . همیشه خواب آلوده.بعد از سه ماهگی وزن گیری خوبی نداره . از سه ماهگی تا الان شربت رانتیدین میخوره ولی با این حال بازم بیقراری داره و خوابش کوتاهه .بعضی وقتا محتویات معده اش میاد داخل دهنش و قورت میده.غذای کمکی فرنی و سوپ میدم که به زور میخوره و بعد خوردن غذای کمکی معمولا دل درد میگیره و گریه میکنه.لطفا راهنماییم کنید . ممنون
- رشد نوزاد
با سلام و احترام پسر من ۳ ماه و هفت روزشه وزن تولدش 3450 گرم بود و الان 5850 گرم ایا وزنش طبیعی هست یا خیر؟ و اینکه قریب به یکماهه به زور و زحمت یه ذره شیر مادر رو با نق میخوره و خوابشم بشدت سبک. لطفا راهنمایی بفرمایید. وضمنا دو روزی یه ذره شیر خشک گیکوز هم میخوره
- یبوست
پسر نه ماهه دارم یبوست داره قطره پدی لاکت بهش میدم اما خوب نمیشه چی باید بهش بدم
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟
- سلامــ دخترم چهارماهشه شیرببلاک میخوره ولـی دفعش خیلی زیاده و وزنشم تغیرـنکرده الان بنظرشماـسوپرامیل بهترـنیس چونـچربی بالاتری داره
- گرمیچر
سلام آقای دکتر خسته نباشید.نوزادهشت ماهه ای دارم ک هنوزم نفخ زیادی دارد از بدوتولد تاماه پیش قطره کولیف میخورد.ازمایشش هام سالم بوده.نوزادم رفلاکسم داره از چهار ماهگی داره شربت رانیتیدین میخوره.میخواستم بدونم گرمیچر میشه ب بچه هشت ماهه داد؟تاچن ماهگی و ب چه مقدار میشه داد؟
- شکسته شدن ناخن شست دست
سلام دختر من 2سال دارد حدود 4ماه هست ناخن شست بزرگ دست راست و چپ لایه روی ناخن به طرز وحشتناکی شکسته میشود تا حالا چندین دکتر پوست بردیم و داروهای مختلفی دادند اما بدتر شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام آقای دکترپسرم ۲سالشه ازچشماش چرک وآب میریزه بهش قطره باکتی ماید۱۰درصددادن بایدچندقطره بریزم آیااین قطره برای چشماش ضررنداره
- ناحیه تناسلی
سلام اقای دکتر دخترم س سالشه داخل لب های بیرونی واژنش جوش های چرکی ریز سفید میزنه ازمایش گرفتم عفونت نداشت از پوشک هم خیلی وقته گرفتم
- مقدار مصرفی دارو
با سلام .پسرم ۶ ساله و حدودا وزن ۲۸ کیلو داره.چه مقدار از شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش باید بدم؟با تشکر

