Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضد تهوع
سلام. كدام ضد تهوّع مناسب دوران شيردهي است ؟ (بچم يك سالشه)
- سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
- نزول بیضه
باسلام و خسته نباشید من یک پسر۱۵ ماهه دارم ک بدو تولد بیضه هاش نزول کرده بود ولی بعد از مدتی بیضه ابعضی وقتا بیرون بود وبعضی وقتا کیسه بیضه کاملا خالی بود والان دیگه بیرون نمیاد،البته چندماه پیش به علت تب دربیمارستان بستری بود ک اونموقع دوباره بیضه ها داخل کیسه بودن ولی الان دیگه سرجاشون نیستن،میخواستم بدونم این حالت تاکی ادامه داره وباید پسرم رو به متخصص ببرم یا به مرور زمان خوب میشه. باتشکر
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- وزن گیری خوب
سلام پسرم ۸ماهو ۱۰ روزشه. برای وزن گیری بهتر چیا باید بدم بخوره؟؟ فرنی اوایل خورد ولی دوس نداره دیگ.سرلاک هم دوس نداره.سیب زمینی دادم نخورد
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- چشم
سلام پسر دو سال وونیم دارم از نوزادی تا الان لکه های خاکستری توی سفیدی چشم داره . هفت ماهگی برا چکاب پیش چشم پزشک بردم در این مورد چیزی نگفتن . می خواستم نظر شما در مورد لکه های خاکستری بپرسم
- دندان.
سلام آقای دکتر بچه من تا ۹ ماهگی ۴ تا دندان بالا و ۴ تا دندان پایینش که جمعا۸ تا دندانش درواومد اما الان ۵ ماه گذشته و بچه من ۱۴ ماهش هست و بعد ۹ ماهگی دیگه ندان درنیاورده آزمایشم داد همه چی نرمال بود چکار کنم؟
- ازمایش ادرار
سلام اقای دکتر .پسرم 15 ماه است ازمایش ادرار گرفتم همچی خوب بود فقط کتون مثبت یک .بود قبلا تو 4 ماهگی از ادرار گرفتم اینطور نبود .نگرانم لطفا راهنمایی کنید؟
- سرفه خلط دار طولانی مدت
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- سرماخوردگی کودکان
پسرم از ۳ مهر تب و ابریزش شدید بینی داشته یه دوره سیفکسیم خورده ده روز بعد بیماری دوباره تب کرد اینبار اموکسی سیلین دادن بهش هیچ اثری رو بینی ش نداره یسره با دهان باز نفس میکشه تا صبح خور خور داره از بینی بعد ده روز از اموکسی بازم دیشب تب چهل درجه کرده درد قفسه سینه و سرفه با همون ابریزش غلیظ بینی داره بردم متخصص اطفال فقط بهش قطره بینی و شربت استامینوفن داده چشمشم بخار میبنده رقیق
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسر من پنجماهشه هفت کیلو وزن.شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چه مقدار مصرف بشه.سرفه خشک داره
- تب
با سلام و احترام.
دخترم سه سال و نیم سنشه. تازگی ها بعد از استحمام (کمی بعد از استحمام) تب میکنه. این بار سوم هست که این موضوع پیش میاد. ایشون بنابر نظر پژشک متخصص آلرژی دچار آسم هست و دو نوع اسپری استفاده میکنه. من خیلی نگرام هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم - قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- خر خر کردن سینه و عفونت
بچه من سرما خورد تا سه روز تب داشت بعد کم کم خوب شد ولیدخس خس سینه رو داشت تا بعد یک هفته دوباره تب کرد که آموکسی کلاو بهش دادم تا هفت روز دوباره تب کرد و همچنان خس خس سینه رو داره
- قرص برای کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم
سلام . آیا برای برطرف کردن حالت تهوع کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم ، میتوان از قرص دمیترون استفاده کرد ؟
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- قطره استامینوفن یا شربت؟
سلام پسرم فردا نوبت واکسن ۱۸ ماهگیشه شربت استامینوفن بهش بدم یا قطره؟ اگه شربت باید بدم تایلوفن بهتره یا کوریزان؟
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟

