Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام خسته نباشید آقای دکتر کرونا خطر مرگ برای بچه ها داره ؟
- سلام دخترم دوسالشه دستشوی بزرگ و میره خیلی سخت پی پی میکنه خیلی وقت گریه میکنه میگه میسوزه درد میکنه رنگش دستشویش سیاه وسفته
- افتادن ناخن دست کودک
سلام وخسته نباشید دختر من عفونت خونی داشت که خدارو شکر خوب شد با بستری و داروی کلیندا و سفتر برطرف شد ولی الان چند روزه که ناخن های دستش دارن میوفتن چه مشکلی براش پیش اومده ایا خطرناک هست ؟؟
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- راه نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم ده ماهو ۲۰ روزشه هنوز هیچ اقدامی برای راه نرفتن نداره آیا مشکلی نیست
- رفلاکس
پسرم دوماهونیمشه رفلاکس داره دکترش ببلاک ای ار داره بارانیتیدین ازروزی ک این شیرخشک خورددیگه سینمونمیگیره بایدچیکنم
- زردی
- درمان سرفه نوزاد
برای درمان سرفه چه دارویی استفاده کنیم
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو
- افتادن نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه دکترش شما هستین امروز صبح از کالسکه با صورت و پیشانی و بینی افتاد رو فرش صدای محکمی خورد جلوی بینیش یکم خون هست چیکار کنم؟تا الان بالا نیاورده امروز هم پنجنشبه هست نمیتونم بیارمش پیشتون امکان داره بینیش شکسته باشه یا مغزش آسیب دیده باشه؟
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- روغن زرد
باسلام اقای دکتر میشه به نوزاد دوماهه روغن زرد داد به اندازه یک عدس چون شنیدم واسه استخون بندی و رشد بچه خوبه
- عفونت ادراری
پسر ۲ماهه ای دارم که بعلت دردشکم ودلپیچه به متخصص اطفال مراجعه کردم ایشون گفتن به احتمال زیاد عفونت ادراری داره توآنالیز ادرار wbc=modaratودرکشت ادرار ۳۵هزار کلنی رشد کرده دکترش میگن باید ختنه بشه عفونت تایید شده،شربت نیتروفورانتیین هم ۱ccهر۸ساعت تا۱۰روز بخوره واقعا نمیدونم باید چه کار کنم....؟؟؟؟
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- قطره آه
سلام آقای دکتر بچم 15ماهشه قطره آهن لیپوزوفر روزی 1.5 سی سی کافیه؟
- شربت تقویتی واشتها آور برا سیستم بدن
ببخشید پسر شش ساله ای دارم امسال میره کلاس اول ۱۵ کیلو هست خیلی شیطون وضعیف با یه پسر یک سال ونیم تند تند مریض میشن از شما خواهش میکنم یه شربت خوب به من معرفی کنید اینها بخورم کمتر مریض شن ممنونم
- سرما خوردگی
با سلام دخترم که دو سال و نیمه هست سرما خورده. حدود 4 روز پیش. دکتر اطفال که رفتیم گلوی دخترم رو که دید گفت خلطش شفافه و انتی بوتیک نداد (داروهایی که داد سیتریزین و پلارژین کید)ولی گفتن اگر بدتر شد شربت زیترو ماکس بدبد. الان دخترم سرفه های خلطی شدید می کنه و شدیدا بی اشتهاست.لازم هست آنتی بوتیک بهش بدم یا شربت دیگه ای رو تجویز می فرمایید. ممنونم
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- جوش
سلام خسته نباشید اطراف مقعد پسر یکساله من جوش سفید چرکی زده چه پمادی استفاده کنم ممنون
- نوزاد
سلام دخترم 4 ماهشه مژه های پایینش داخل چشمش برگشته چیکار کنم آیا به مرور برمیگرده بیرون؟

