Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر پسرم ۱۰سالشه یه مدتیه دهنش بوی بدی میدهه با این که اصلا سرماخوردگی هم نداره میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- سردی دستان
با سلام و وقت بخیر دخترم ۳ ساله همیشه هنگام بازی کردن.رقصیدن.دستاش یخ میزنه علتش چی میتونه باشه.
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام اقای دکتر به پسرم شربت کوآموکسی کلاو میدهم برای خلط پشت گلواگر بعد شربت شیر خشک بخورد اشکال دارد اگه اشکال دارد چندساعت بعد بدهم
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- تب و بدن درد
سلام آقای دکتر. من خودم ۶ روزه توی خونه بخاطر مشکوک بودن به کرونا قرنطینه ام.پسرس دارم ۸ساله.که دیروز یهویی گفت پاهام درد میکنه و از امروز هم کمی تب تا حدود ۳۸ درجه و کمی سرفه داره،و بیحاله ،جنابعالی چه دارویی پیشنهاد می دهید؟
- پا گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من با دررفتگی لگن و در فتگی زانو متولد شد زانوی سمت چپ با گچ درست شد و قشنگ خم میشه اما پای سمت راست نیمه دررفتگی داره و همین طور چرخش لگن تا الان دکتر ارتوپد لگن ش رو عمل بسته کرد و دوماه گچ بود اما گفتند درمان لگن تمام نشده پسر من الان هفت ماهه هست گردن گرفته کامل غلت میزنه اشیا رو می گیره دست به دست میکنه جیغ میزنه قد و وزن . دور سرش هم خوبه اما وقتی میخوام سر پا نگهش دارم نمی ایسته آیا مربوط به لگن و زانوش هست؟
- دفع
سلام وقت شما بخیر پسر من هفده ماهش شیر خشکی روزی چهار بار دفع سفت داره به نظر شما مشکلی هست ممنون
- نحوه مصرف شربت آزیترومایسین
با سلام شربت آزیترومایسین 100 برای دخترم دادن میزان مصرف آن چقدر می باشد دخترم ۶ سالش هست و ۲۰ کیلو وزن داره گفتن ۱۵ سی سی در روز یعنی چقدر
- سرماخوردگی
سلام پسر دوسال و نیمه دارم سرماخورده دماغش خیلی فینگ فینگ صدامیخوره و سرفه چه شربتهایی بهش بدم آقای دکتر؟ روزی چند سی سی
- عفونت ادرار
با سلام اقای دکتر دختری دارم هفت ساله که یک هفته پیش موقعی که از مدرسه امد گفت که سوزش ادرار دارم و موقعی که ادرارم تخلیه میشود دو تا پهلوهام درد میگیرد و من همان روز او را به دکتر عمومی بردم واب او نیز سی و هشت درجه بود و دکتر بدون انجام سومو و ازمایش گفت عفونت کلیه دارد وسفیکسیم صد صبح وشب یک قاشق غذا خوری به او داد همراه با سه امپول که گفت برای عفونت کلیه است و بعد تب ولرزش خوب شد اقای دکتر بعد از انکه سفکسیم را تا هفت روز خورد بعد از چند روز از خوردن و گذشتن سفکسیم او را برای سونوگرافی کلیه وکشت ادرار ببرم که جواب به طور دقیق باشد ممنون
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- کمک
سلام ، بچه ۶ ساله دارم سرما خورده دکتر بهش شربت آزیترومایسین داده فقط الان آبریزش بینی با سرفه داره چه شربتی بهش بدم که خوب بشه وزنش ۱۹ کیلو هست ، ممنون
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
پسرم چند روزه متوجه یه جوش درناحیه تناسلی شدم دوساله شه اذییتش نمیکنه قرمز و یه خرده فک میکنم آبکی باشه به نظرتون چکار کنم
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- میزان مصرف شیر
باسلام..پسرم ۲۲ماهشه..از۱۸ماهگی از شیر خودم گرفتمش..از۱۸ماهگی ب بعد شیر پاستوریزه میدم بهش..تا جایی ک از شب تاصب یک شیر پاکتی میخوره.ترسم از اینه که زیادش بده یا خوبه!؟
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- مصرف ریسپیریدون
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید.پسرم ۲۸ ماهه است بعضی اوقات داد و فریاد میکنه و حالت پرخاشگری داره و کم اشتهاست فعلا از شیر خودم نتوستم بگیرم زمانی که نمیخوام بهش شیر بدهم این حالات بیشتر خودشو نشون میده. پیش دکتر بردیم داروی ریسپیریدون را تجویز کردن که عصر نیم میل بهش بدهم آیا به نظر شما صلاح هست در مورد پسر من این دارو مصرف بشه؟

