Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- ابله مرغان
سلام جناب اقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دوسال و سه ماه دارد. از بدو تولد تحت نظر شماست. ما ساکن رشت هستیم. اما خانوادم ساکن تهران هستند. چند هفته ی پیش خواهرزاده ی من آبله مرغان گرفت . و پدر مادر من منزل خواهرم رفت و امد داشتند. خال عمومی خواهرزادم خوب هست و زخم های ابله مرغانش در حال خشک شدن هستند. اکنون پدر مادر من قصد دارند که به رشت بیان منزل ما. آیا امکان دارد که پدر مادر من ناقل ویروس آبله مرغات باشند و به فرزند من منتقل کنند؟ پدر مادرم منتظر پاسخ شما میمانند تا شما پاسخ دهید و اجازه بدهید یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- عوارض دارو
پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم دو مرتبه قرص سفیکسیم ۲۰۰در دوروز خورده که بعداز آن مقدار ادرار زیادتر وسرفه شدیدتر و حالت تهوع کمی آیا این موارد از عوارض دارو است.همزمان گایافنزین هر۸ ساعت ۳سی سی و شربت پدیزان یک ق مرباخوری هر ۸ساعت و شربت توسیان اطفال سه بار در روز مصرف میکند و با وجود همه ی این داروها بعداز ۲۴ساعت شروع درمان سرفه ها شدیدتر شده و حالت لرز دارد خواهش میکنم راهنمایی کنید آیا قرص سفیکسیم را باید با شربت آن جایگزین کنم و مقدار دارو ها کمترشود؟
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- ضربه به سر
پسرم از ۴پله باسر افتاده ظهری چکار کنم از شبش تب میکنه دلیلش از افتادنع
- صحبت نکردن کودک
سلام آقای دکتر برادر زاده من 34 ماهشه یه مدت تعدادی کلمه وجمله مثل مامان نیست ..عمه سعیده نزن ..جواب سوال میداد و غیره رو میگفت اما الان 1ماه فقط تعداد کلمه مثل مامان بیا ..بابا بیا ...واسم افراد میگه وبیشتر با آجر و تلوزیون سرگرم میشه با آجر چند ساعت سرگرم میشه آیا نیاز به دکتر داره اگه دار چه دکتری مرسی؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام آقای دکتر. دختر ۸ ساله ام وزنش ۳۴ کیلو است و دکتر شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده چند سیسی باید در روز بدهم؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام بچه م چهار ماه و نیمشه صبح تا حالا سرفه و عطسه میکنه ،گرفتگی بینی هم داره،یکم هم سینه ش صدا داره،حتما باید دکتر ببرم یا داخل منزل میشه درمانش کنم
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- حساسیت به دارو
با سلام خدمت شما ....دخترم 7سالشه سرما خورده و سرفه زیاد می کرد دکتر بردم شربت آزیترومایسین داد و به محض که به دخترم دادمدبه خاطر اینکه خیلی بد دارومی خوره سرفه کرد و بالا آورد یهنی هم غذا که قبل خورده بود و همون دارو که همون لحظه دادم ...بعد از نیم ساعت من دوباره چون دارو رو بالا آورد بهش شربت آزیترومایسین رو دادم وحدود یکی دو ساعت بعدش گفت دلم و معدم در میکنه و زیر چشمش دونه قرمز زد و کمی نا آرومی کرد و بچه چون حال نداشت خوابید....من الان خیلی نگرانم و عوارض دعرو رو هم خوندم خواستم بدونم چون بالا آورد و دوباره بهش دادم مشکل پیش اومد تو رو خدا راهنماییم کنید ممنون
- دانه قرمز
سلام اقای دکتر،روی کمر وباسن دختر 9ماهه ام دانه های قرمز میزنه کرم ایروکس تاثیری نمیکنه چه چیزی استفاده کنم ممنون
- سلام براب پسر ۱۰ ساله دوز شربت ازیترو۲۰۰ روز اول۱۰ میلی گرم خوبست ۱۰وز اول ازیتو ۲۰۰—- ۱۰ میلیگرم خوبست؟
اگر به پسر ده ساله که ازیترو۲۰۰ میخورد واسپری ادویر استفاده می کند میتواند شربت تئو فیلین جی بدهم
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشی خدمت اقای دکتر.پسرم یک سال و نیمه است ده روز پیش سرماخورده بود بردم دکتر پودر سینگلو شربت پلارژین کیندز داد بهتر شده ولی هنوز سینه اش خش داره و صدا میده نیاز به انتی بیوتیک داره؟ ممنون
- شربت امگا سه و شش
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم شربت امگا ۳ و ۶ جونیور در تقویت هوش و ایمنی کوک شش ماهه موثر است؟؟
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- انتی بیوتیک
سلام دخترم ۳ سالشه سرما خورده بود الان هیچ مشکلی نداره بجز سرفه های خلط اورک شربت مشابه پروسپان میدم بهش بینیش هم پرمخاطه یه چرک خشک کن میگین ک سرفه و بینی و بعضی وقتا گوش دردشو خوب کنه ممنون
- تیروئید
سلام دخترم 5 سالشه آزمایش تیروئید ازش گرفتن مقدارt3 و t4نرمال ولی tsh برابر 4/830در حالی میزان نرمال باید بین 58 صدم _4/53هستش آیا لازمه میزان تحت درمان باشه وآیا این عدد که کمی بالاست نشانه اینکه دخترم تیروئید داره ؟؟؟
- اسهال واستفراغ کودکان
کودک سه و نیم ساله دوروزه شبها استفراغ میکند وبیرون روی درطول روز دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- سلام من دخترم سرماخورده رفتم پیش پزشک سفکسیم برای دخترمداد دخترم ۷ماهشه
- دورسرنوزادپسر
سلامدورسرنوزابدوتولد۳۳بوده۳۸هفتهسزاریندنیالومدهالان۶ماهشتمام شدهدورسرش۴۲استنرماله

