Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک
سلام اقای دکتر وقت بخیر.دکترم ۴۶روزشه .شبها خیلی خیلی گریه میکنه .شیر خشک ببلاک کامفورت میخوره.قطره کولیکز وپدی لاکت هم میخوره اما واقعا تاثیر نداره.توروخدا بگید چکار کنم .هر روز دو سه بار شکمش رو با عرق رازیانه ماساژ میدم
- رویش اولین دندادن
سلام اقای دکتر. نوزاد من سیزده ماهه هست تا الان دندون درنیاورده بود. الان دوتا از فک بالا دندون های جلویی رو در آورده و از فک پایین درنیاورده. من تا حالا ندیده بودم بچه اول از فک بالا دندون دربیاره. علتش چی هست آقای دکتر؟
- استفاده از شربت هیدروکسی زین
باسلام خاستم بپرسم دخترم 22روزه هست و بدنش و کف پاهاش دونه های قرمز زده و خیلی گریه میکنه و بی قرار هست امروز دکتر براش شربت هیدروکسی زین نوشت. صبح و شب نصف قطره چکان بدم. باتوجه باینکه ممنوع هست زیر 6ماه. چیکارکنم بدم بهش یانه ممنون از پاسخگویی تون🌹
- جوش زدن پای نوزاد
باسلام دختر پنج ماه داره تازه کمکی شروع کردم جند روز روی ناحیه تناسلیش جوش زده و قرمز چی بزنم روش پماد زینک زدم اصلا بهتر نشده
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- تجویزسیفیکسیم برای نوزاد یک ماهه خوب است یا نه
من پسرم یک ماهه است سرفه میکنه می توانم از شربت سیفیکسیم استفاده کند
- مصرف دارو در شیردهی
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- شیرخشک نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم۵ ماهش کامل شده از دوهفته ی پیش شیرخشکش روبزور میخوره با وجود گرسنگی زیاد و حتی بعضی مواقع با انگشتش خودشو سرگرم میکنه تا از گرسنگی بهانه گیری نکند، لطفی کنید راهنمایی بفرمایید علت چیست ضمنا مشکلی تا الان نداشته جز کولیک معده که الان یکماه دیگه خیلی کم باد معده دااره ولی صبح ها هنوز پدی لاکت میدمش
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- خواب نوزاد
دختر هفت روزم همش خوابه بعضی وقتا به زور بیدار میشه چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد ۸ماهه
سلام نوزاد ۸ماه من دوهفته پیش سرماخوردگی داشت متخصص شربت ازیترومایسین دادن الان دوهفته است که دادم شربت هم تموم شد ولی آب بینی خشک نمیشه نه سرفه میکنه نه عطسه میکنه فقط آب بینیش میاد چیکار کنم
- آلژي گاوي
سلام آقاي دكتر من از كجا بدونم بچم آلژي گاوي داره يا نه؟
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟
- سرما
سلام و خسته نباشید آقای دکتر من سرماخوردم و بچم 20 روزشه و شیرمادر میدم چه دارویی میتونم استفاده کنم که برای شیردادن مشکلی نداشته باشه؟
- بدغذایی کودک
سلام پسر من ۸ ماهشه خیلی بد غذا شده یعنی قبلا اینجور نبود الان بجز شیر هیچی نمیخوره حدود دوهفتس بهداشت هم بردمش گفتن وزن اضاف نکرده خیلی نگرانم چی بهش بدم 😔
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد من پنج ماه وشش روزشه از چهار ماه ونیم غذای کمکی براش شروع کردم چون همش گرسنه بود با فرنی آرد برنج که خودم آردش ودرست کردم بعد دوهفته که گذشت از شروع غذای کمکی بهش موز وسیب درختی له شده هم یه کم دادم اوایل همه چی عادی بود روزی دو سه مرتبه مدفوع داشت ولی الان هفته پیش شش روز مدفوع نکرد بعد شش روز مدفوع کرد البته بهش آب انجیر خشک خیس کردم یه قطره چکون دادم وخاکشیر ولی باز الان سه روزه مدفوع نکرده اوناروهم بهش دادم آب گلابی طبیعی هم بهش دادم ولی مدفوع نکرده لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم؟؟

