Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد
باسلام وقتتون بخیر پسرم دوپش بالا آورده ازصبحش بی حال بود امروز اسهال یک بار تب نداره اشتها اصلا نداره
- ناحیه تناسلی
با سلام ناحیه بین واژن و مقعد دخترم یک شکاف کوچک ایجاد شده . خیلی نگرانش هستم
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم ۵سالشه صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره میگن از رفلاکسه میشه از اون باشه پنچسالست اکثر وقتا هم بینیش مگیره سرفه میکنه ممنونم
- مولتي ويتامين
سلام دكتر خسته نباشيد دختر من ١٩ ماهشه شربت كيندر ،مولتي ويتامين يوروويتال روزي چند سي سي ب دخترم بدم ؟؟
- شربت زینک
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم یک سال و یک ماهشه و برای کم اشتهاییش شما فرمودید که شربت زینک سولفات بدم الان در کنار این شربت ایا نیازه که قطره اهن و مولتی ویتامین هم بدم بهش
- راجب دوزشربت سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ساله
- سلام وقت بخیر دخترم یک سال و ده ماهشه مبخوام شیر خشک رو قطع کنم سیر گاو بهش بدم ولی نمی خوره باهم مخلوط کنم میشه راهنمایی کنید
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته
- تيروييد
سلام دخترم ٢ سال و ٨ ماهشه ٥ ماه پيش ازمايش تيروييد داديم ٥/٤٠ بود دكتر گفت سه ماهه ديگه تكرار كنيد ايندفعه هم ٥/٣٩ بود رنج طبيعي بين٠/٣٥ تا ٥/٥٠ است ايا دخترم كم كاري داره و بايد دارو مصرف كنه؟
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
- سلام دخترمن ۴ سالشخ و چند شب پیش ب مدت ۲ روز تب داشت ک با استامینفون رفع شد.شبها خیلی سرفه میزنه ،روزا هم همینجور ک شبها شدتش بیشتر میشه.شربت آیورامی و کوریزان بهش میدم.برای سرفه ها چی خوبه که بدم؟
- شکستگی کتف نوزاد زمان زایمان
زمان زایمان کتف بچه ام شکسته ایا خود ب خود خوب میشه دکتر ارتوپد گفت دستش باز باشه یک دکتر دیگه گفت دستش ببندید نظر شما چی هست ممنون از پاسخگویی
- تشکر
سلام دکتر از اینکه برای سوالات ما وقت میگذارید تشکر میکنم .آلاء
- تب کودک
پسر ۱۹ ماهه ای دارم تب زیادی داره بین ۳۸ و ۳۹ بالا و پایین میشه بهش استامینوفن و چرک خشک کن دادم دیگه چه اقدامی باید انجام بدم
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- تکرر ادرار
آقای دکتر دختر من ۴ سالشه تکرر ادرار گرفته و گاهی شلوارش را خیس میکنه و خیلی تند تند میره ادرار میکنه گفتید سونو بده سنوگرافی دادم خوب بود و ۲ هفته پیش هم که تکرر ادرار نداشت یه آزمایش ادرار و مدفوع و کشت ادرار و مدفوع دادم همه منفی بود سفکسیم هم ۴ روز دارم بش میدم الان چیکار کنم؟مایعات هم زیاد نمیخوره حجم ادرار هم که میکنه خیلی کم .و شبها اصلا تو خواب تکرر ادرار نداره و شلوارشا خیس نمیکنه فقط روزها
- دوز اموکسی سیلین
باسلام دخترم دوسالشه 12 کیلو وزنشه خیلی تب داره پزشک بهش شربت اموکسی سیلین 250 داده ولی نگفته چجوری بدم هرچند ساعت چند سی سی بدم؟
- دختر ۵ ساله
دختر ۵ ساله دارم سندروم رت داره داروی تشنج بهش میدم رهاکین دیروز صبح خوب بود تا اخر شب داروشو دادم مثل هرشب خوابید ولی بیدار شد و شدید گریه میکرد هیچ وقت همچین کاری نمیکرده و خیلی ابریزش از دهان داره اینطوری نبوده بی حالم هست
- مصرف دارو توسط مادر
با سلام من یک کودک یکسالونیم دارم به تشخیص روانپزشک می خوام داروی سی سیتالوپرام(ازیپم)مصرف کنم با توجه اینکه هنوز در دوران شیر دهی هستم برای کودکم ضرری ندارد

