Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزادم 20روزام
من دخترم 20روزشه و زردیش هنوز تموم نشده یه دکتر بردم قطره فقط بیلی مایستر نوشته یه دکترم بردم قرص پردنیزولون نوشته با قطره اولترا ویتامین د وبا قطره کولیکز کدومش بهتر ه و دکتر دومی گفته شیرتو نده بهش فقط آب قند بده
- سرفه نوزادان
با سلام بچه ام ۴ماهه دوروز سرفه می کنه شیرم کم می خوره چی بهش بدم بهتره
- واكسن يك سالگي
باسلام.دخترم فردا واكسن يك سالگي داره و يك هفته بعد وقت بيهوشي براي ام آر آي.ميخواستم بدونم مشكلي پيش مياد؟ چون ميگن عوارض واكسن يك سالگي بعد از يك هفته تب و سرماخوردگيه واكسن براي ام آر آي مشكلي ايجاد نميكنه؟
- وضعیت نوزاد
سلام نوزاد ما در ۳۴رهفتگی بدنیا اومد وزن ۲۵۰۰ گرم بعد دو روز از ان آی سی یو ترخیص شد گفتن تا یک ماه زیر نظر دکتر باشه ما به فوق تخصص نوزاد بردیم براش قطره سفکسیم نوشته چون شنیده بودیم نباید به نوزاد سفکسیم داد به یه متخصص نوزاد بردیم گفت نیازی به سفکسیم نیست حالا ما چیکار کنیم
- قطره اهن
سلام، دخترم ۲ نمونه قطره آهن (سیدرال و لیپوزفر) رو استفاده کرده ، وقتی قطره آهن میریزه دور دهنش ، اون ناحیه قرمز میشه؟دلیل بر آلرژی و حساسیت هست؟باید نمونه ی دیگه استفاده بشه؟
- دادن عسل ب نوزاد
سلام خسته نباشیم.دختر من ۸ ماهه س اسهال شده بود رفتم عطاری ی معجون گفتن ک تو هر لیوان معجون ی قاشق هم عسل میریختم تا الان ۳ قاشق از معجون ب دخترم دادم تازه یادم اومده ک عسل واس زیر یکسال مضره. الان چیکار کنم خیلی نگرانم
- نخود فرنگی
سلام به نوزاد فاویسمی میتونم پوره نخود فرنگی بدم
- گاز
سلام اقای دکتر خداوند هر مشگلی داشته باشید به حق امام حسین حل کند شما گفتید در صورت تکرار یا مشکل مثلا چه مشکلی پیش بیاد تا من ببرم واسه نوار مغذی اقای دکتر ما اصلا سابقه تشنج یا صرع در خانواده نداریم یعنی ممکن هست تشنج ناشی از کمبود اکسیژن دوباره تکرار شود خودم کار میکنم خرج خونه درمیارم انقدر هزینه واسه جایی بردن هم ندارم ولی نمیخام دخترم مریض باشه چیکار کنم آقای دکتر دخترم راه میره چند تا کلمه میگه بعضی چیزارو نشوون میده ولی خیلی میترسم تشنج بیاد سراغش وحافظش فرمت بشه یعنی اگه مشکلی پیش نیاد دکتر بردنم واجب نیست
- هموروئید
سلام خسته نباشید.ببخشید اقای دکتر دخترم یمدت یبوست داشت بعدازاون متوجه شدم یه تیکه گوشت باریک ازمقعدش بیرون زده الان یک هفته است.شماچه دارویی تجویزمیکنید ایاممکنه ازیبوست بوده.الان ۱۷ ماهشه. ممنونم
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام خسته نباشید دختر من ۳۲روزشه از بیست روزگی یبوست داره هر روز دفع میکنه اما با گریه ومدفوعش خیلی سفته مثل سنگ ریزه رگه های خون هم روی مدفوعش هست دکتر بهش قطره بیبی کر داده اما هیچ تاثیری نداشته راه حل دیگه ای هست شیر خشک هم اپتامیل یک میخوره
- لکه های خاکستری چشم کودکان
با سلام . پسرم یک ساله و نیم داره چند لکه خاکستری و قهوه ای روی سفیدی چشمش هست ... این لکه ها برا چیه ؟؟ آیا نیاز هست به متخصص چشم مراجعه کنیم ؟؟؟
- شاامپو
سلام آقای دکتر دختر ۱۹ ماهه ام شامپو بچه فییروز دستش بود اومد پیشم سرفه کرد دهنشو بو کردم به نطرم یکم خورده بود بهش شیر دادم حالا چکار کنم
- قطره استامینیفون
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- مدفوع نوزاد 7ماهه و مانند نخ سیاه رنگ
دیده شدن در مدفوع نوزاد 7ماهه نخ سیاه رنگ
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- سلام پسرم ۲۰ ماهشه قطره استامینوفن سو سپانسیون چقدر باید بدم باتوجه به اینکه ۱۱کیلو وزن داره؟
- پسرمن ۶ساله سرفه وتب داره سفکسیم ۱۰۰چند سی،سی وچند بار در روز باید مصرف کنه؟؟
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر

