Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کو آموکسی کلاو
سلام وقت بخیر . پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰ یک هفته هست آبریزش بینی داره و امروز میگفت گوشم درد میکنه. بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمزه یکم. شربت کو آموکسی کلاو دادن. روش نوشته ۳ و نیم سیسی. هر ۱۲ ساعت باید بدم؟
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- بلند شدن ناخن
سلام پسرم پنج سالشه دو هفته ست دو تا از ناخن های دستش از انتها بلند شد و کم کم کنده شد فکر کردم لای در مونده الان بیشتر ناخن های دست و پا همینطور شدن کف پاش هم پوست کنده میشه از چی میتونه باشه
- عفونت چشم
پسرم 8سالشه یک روزه چشمش قرمز شده و همش میخواره قطره باکتی ماید گرفتم براش استفاده کردم. بعد خوابیده الآنم توی خواب از چشمش همین طور داره عفونت میزنه بیرون چکار کنم
- کیست بیضه کودک دو ساله
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- قطره باکتی ماید را برای نزاد چهارماهه تجویز شده
سلام پسرم دوهفتس ک بردم دکتر براش قطره باکتی ماید20 تجویز کردن برای قی هردوچشم اما ترسیدم و استفاده نکردم و فقط با چای تمیز میکردم ولی خوب نشده قطره رو استفاده کنم اخه میگن ضرر داره و ممکنه حساسیت داشته باشه
- دلپیچه نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، از زمان تولد مدام در حال زور زدن و پیچیش هستش، بعد هربار شیر خوردن یک یا دوبار دفع دارد، مدفوع شل هستش .شکمش نرم هست و متسع یا پرگاز نیست با این حال برای دفع باد و مدفوع خیلی زور میزنه و گاهی با جیغ و گریه هستش. پروبیوتیک و قطره های ضدنفخ هم موثر نبوده. رژیم غذایی مادر هم اثری نداشته. لطفا راهنمایی بفرمایید.
- سرفه
سلام خوب هستید آقای دکتر دخترم چندروز عطسه کرد ابریزش کم بود قطع شد الان چندروز هست سرفه خشک بخصوص شبا زیاد هست دارو هم پلارزین میدم هر۸ساعت ولی همچنان سرفه داره
- شربت تئوفیلین جی
پسرم خیلی سرفه میکنه ۳ سال و چهار ماهشه میخواستم بدونم شربت تئوفیلین جی برای سرفه اش خوبه بدم یا نه؟
- زردی نوزاد
سلام نوزاددختر۳۶ هفته به دنیااومده ۹دی زردی بعد۵سه روزنمایان شدبستری دوشب درزایشگاه زردی شد۸ ترخیص شددوباره بعددوسه روزبردیم دکترزردی شده بو۱۸ دستگاه به مدت ۴۸ ساعت اوردیم خونه زردی شد۱۰ دباره بعدیه هفته بردیم دکترشده بود۱۶ دکترگفت ۴۸ ساعت شیرخشک بددید دوباره بعد ۴ روزبردیم دکتر شده بود ۱۴ و۱۵ آزمایش تیروئد در۱۴ روزگی دکترنوشته بود جوابش خوب بود دکترگفت جای نگرانی نیست برید خونه اگه تادوماه خوب نشددوباره بیایید لطفا راهنمایی کنید
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- سیاهی زبان
پسرم ۲سال ونیمشه ته زبونش سیاه شده،به خاطر چی میتونه باشه؟
- سلام ببخشید شربت آزیترومایسین گرفتم واسه دخترم.سوسپانسیون اشکال نداره .آماده
- اسهال۱
سلام واحترام پسرم ۳ سالش ۱۲ کیلووزن. عصربالا آورد هرچی تومعدش بودتخلیه شد.تا یکم آب میخوره بیشتر بالامیاره..هیچیم نخورده شکمش خالی ازصبح هم اسهال دوسه بارشدتبممیکنه.بردم دوتادکتر.یکی گفت رودل کرده یکی گفت ویروس شربت سفکسیم استامینوفن وپودردادن وشربت ضدتهوع قبل غذابخوره. فقط میگه آب میخوام..چکارش کنم دوروز هیچی نخورده
- تغذیه ی کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه به پسر ده ماه خامه صبحانه داد؟
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
سلام خسته نباشید یکسال و یازده ماهشه سرماخورده ترشحات بینیش اول بی رنگ الان سبزه عفونت داره پنی سیاست 125بگیرم یا آموکسی سیلین
- زخم اثنی عشر
سلام ببخشیدمن یه سال پیش پسرم ۴سالش بودبردم دکتربه خاطردل دردتب سردرد اسهال شدید گاهی هم استفراغ واندوسکوپی انجام دادیم گفتن زخم اثنی عشرداره کپسول اوزنیم ۲۰ میلی گرم بهش دادن چندماهی خوب بودالان دوباره دل درددورناف وزیرشکم داره اشتها نداره میخواستم بپرسم میشه دوباره همین کپسول استفاده کنم؟
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع

