Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- بستنی
سلام دکتر جان بچم انفلانزا کرده بود الان ۷ روز گذشته سرفه های شدید داشت و امروز تداروشکر کمتره میتونه بستنی بخوره یا نه ؟
- شربت سفکسیم ۱۰۰
دکتر برای پسرم که ۶ ساله و ۳۰ کیلو وزن داره قرص سفکسیم ۴۰۰ نوشته ولی نمیتونه قرص بخوره شربت جایگزین این قرص چیست؟
- بالا آوردن خون
دخترم 11 سالشه، امسال طی 3 ماهه اخیر یه کوچولو خون بالا آورده حالت لخته مانند میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ و علتش چی میتونه باشه
- سلام ببخشید شربت آزیترومایسین گرفتم واسه دخترم.سوسپانسیون اشکال نداره .آماده
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- آسم و آلرژی
دخترم ۷ماهشه موقع شیر خوردن خس خس میکردبدمش پیش فوق تخصص ریه گفت آسم خفیف داره چندروزه سرماخورده سرفه میکنه چه قطره یا شربت ضدسرفه ای روبراش پیشنهاد میکنین
- سلام خسته نباشد یه پسر یه سال ونیم دارم امروز گریه کرد نفس اش بند آمد بیشتر از یک وقیقه طول کشید
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- تغییر رنگ پوست
چند هفته شده که کف پا ودست دختر سه وسال ونیمه ام زرد شده البته پوستش سفیده و ضمناً گوجه وکدو تنبل و نارنگی زیاد می خوره دیگه سعی کردم اصلاً بهش ندم مشکل مربوط به مصرف اینها می باشد؟
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- سرماخوردگی کوک۲سااه
آزیترومایسین۲۰۰ برابچه ۲سالو۸ماه باوزن۱۰کیلو چندسیسی باید داد
- شیر خشک
با سلام دخترم ۸ ماهشه وزن گیری خیلی پایینی داره بهش شیر خشک آپتامیل میدادم همیشه اسهال بود دکتر بعد بستری شیر خشک نان آال ۱۱۰رو تجویز کردن آیا ادامه بدم این شیر خشک رو یا فقط همین یکی ؟ خیلی ممنون
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟
- سلام آقای دکتردخترم نزدیکه بره تو۸سال دندونای بالاش پوسیده دندانپزشکی هم که بردم نذاشت بکشن گریه میکردازآخردکترگف هنوزوقت داره که دربیاد بنظرتون دیرنشده هنوزوقت داره؟
- واکسن
دخترم نزدیک چهل روزه سرماخورده آبریزش بینی گرفته اصلا خوب نشده تازگیهاسرفه هم میکنه الان یکماه ازواکسن هجده ماهگیشون گذشته میتونم برم واکسن بزنم مشکلی پیش نمیاد
- سرفه خلط دار
با سلام دختر من پنج سالش هست ،سه هفته هست بعد از خوردن شربت اموکسی هنوز سرفه های خلط دار میزنه ،البته تعداد سرفه ها کم شده ولی همجنان سرفه ها هست ،ایا داروی جدید شروع کنم ؟
- ُسلام دخترم ۲ سالو نیمه هست چندروز پیش تب کرد دوروز تب داشت وبهتر شد بعداز دوروز الان اسهال شدید ابکی وزرد رنگ داره میشه راهنماییم کنید؟

