Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام آقای دکتر شب خوش ،کودک دوسال نیم دارم با،وزن۱۳کیلو شما دکترش هستید میشه از شربت ایمیونس استفاده کنه ،روزی چند سی سی باید بهش بدم ممنون میشم اقای دکتر
- باسلام وخسته نباشیدبچه من پسره و16ماهشه چندروزه کف دست وپاش زردشده میخواستم علتشوبدونم و اینکه خطرناکه یانه
- إسهال كودك
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر پسر يك ساله ام ٥ روزه إسهال داره. از ديشب يه كمم تب كرده جواب آزمايش مدفوعش اينجوريه: Consistency Loose Color green Fat droplets, mucus, undigested food, yeast not seen RBC 2-3 WBC 10-12 Ova of parasites, Protozoa cyst not seen الان پودر كيدي لاكت و كپسول يوموگي روزي يدونه ميخوره و پودر اُ آر اس هم به زور روزي ٣٠-٤٠ سيسي بهش ميدم الان با اين جواب عفونت داره؟ داروي ديگه اي بدم بهش؟
- سلام دو قلوی دختر سه ماهه دارم از نظر وزن و قد کم رشد میکنن و شیر خشکی هستن دکتر شیر خشک بیو میل آی آر نوشت و شربت زینک سولفات الان میگن تو این سن زینک گلوکونات بخورن به نظرتون چی بدم در ضمن استفراغ شدید داشتن اگه دارو داد و الان شکر خدا خوبن
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام برای فرزند پسر 7ساله با وزن 27چه مقدار شربت سفکسیم 100باید داده شود یعنی هر 12ساعت چقدر؟
- سلام برا کودک یک ساله میتونم شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم .تب داره
- بالا آوردن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختردو ماهه دارم یک ماهه بود خودم برا دل دردش شربت کیدومک بهش دادم که از همون روز هرچقد شیر میخورد بالا میاورد همینطور بالا آوردنش ادامه داره تا این هفته واکسن دوماهگی زدم استامینوفن بهش دادم که خیلی بیشتر بالا میاره طوری که هیچ شیری تو معدش نمیمونه با این شرایط کرونا میترسممطب بیارم خودم میتونم شربت رانیتیدین بهش بدم احساس میکنم با داروهایی ک بهش دادم معدش بهم ریخته اینم بگم زمانی که خوابه بالا نمیاره
- با سلام نوزاد ۳۵روزه دارم دو یا سه بار دیدم یهو پای پای راستش میلرزه نمیدونم از چیه میشه راهنمایی کنین
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
روی بدن پسر 8 ماهه ام ریخته بیرون از چی میتونه باشه؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام پسرم ۸ سال و ۲۰ کیلو هست به خاطر تورم و عفونت لوزه هاش دکتر براش این شربت رو نوشته(سفکسیم ۱۰۰)چطور باید مصرف بشه ؟چند سی سی در چه فواصل زمانی
- دادن قطره اهن
سلام اقای دکتروقت شمابخیرمیخواستم سوال کنم سرماخوردگی خفیف هم نباید قطره اهن داد؟یکسال دارد
- اعتیاد
کودکی دارم 2ماه رفتیم پیش پزشک داروی فنوباربیتال تجویز کرده ایا این دارو موثراست برای اعتیاد به شیری تریاک و ایا عوارضی ندارد
- پاسخ بهشیر
نوزاد 30روزه ام هربار که شیر میخورد دچار خفگی شدید میشود.علت چیست؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام آقای دکتر. دختر ۸ ساله ام وزنش ۳۴ کیلو است و دکتر شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده چند سیسی باید در روز بدهم؟
- حساسیت غذایی
سلام پسر من ۱ سالشه ب بعضی غذاها حساسیت نشون میده مث گوجه سفیده تخم مزغ یا بعًیا ک خودم موندم ک چی میخواستم ببینم چکار باید بکنم پوستش کهیر میزنه سینش خس خس میکنه دارویی چیزی هست؟
- تب
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. اقای دکتر نوزادم چهارماه و پانزده روز دارد. از دیشب تب کرده. قطره استامینوفن دادم اما پایین نیومد. امروز یه شیاف استامینوفن گذاشتم فقط دو دهم پایین اورد. چیکار کنم اقای دکتر وقتی روی تب سنج دیجیتال مینویسه ۳۷/۵ یعنی باید به علاوه ی یک کنیم و میشه ۳۸/۵ ؟ اقای دکتر اگه شب تب پسرم پایین نیومد چیکار کنم؟ بیاییم بیمارستان گلسار که به شما خبر بدن؟ پزشک پسرم با افتخار شما هستید. لطفا راهنمایی بفرمایید خیلی متشکرم
- بیماری نوزاد
سلام وخسته نباشید نوزاد 6روزه دارم مدفوعش خیلی شل وآبکی تعداد دفع در روز تقریبا 3بار ایا اسهال می باشد قبل از دوروز بستری بود ممکن است به خطر انتی بیوتیک که مصرف میکرد باشه وخودم نیز سفالکسین می خورم ایا ممکن است چنین تاثیری بر روی نوزاد داشته باشد
- سلام .ببخشید پسرم ۸ماهه.وزنش ۹کیلو .ابریزش بینی وسرفه خلطی داره .ولی هر دکتری میبرم میگن عفونت و التهاب نداره
- تب ولرز
با سلام دخترم ۵ ساله هست بردمش دکتر دچار بی حالی و تب و لرز شدید شد. دکتر آموکسی کلاف نوشت ۱۰ روز دادمش اما با گذشت ۵ روز دوباره تب و لرز شدیدی کرد نمیدونم آیا آنتی بیوتیک دوباره باید مصرف کنه یا نه احتمال ویروس هست یا ممکنه عفونت ادراری باشه. چندجا دکتر بردم یا آموکسی کلاف دادن یا آموکسی سیلین دوره مصرف تموم شد چرا دوباره تب و لرز گرفت الا درست یک ماهه با فاصله هی مریض میشه لطفاً شما راهنمایی کنین چیکار کنم بازم آنتی بیوتیک یانه
- شربت آموکسی سیلین
سلام روز بخیر پسرم یک سال و نیم دارد بردم دکتر عمومی شربت آموکسی سیلین 125براش نوشت خوب هست وزنش 10کیلو چند سی سی بدم

