Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟
- راه نرفتن کودکم
سلام خسته نباشی من پسرم یک سالشه ولی هنوز نه دندون دراورده نه راه میره تازه دیواررومیگیره وایمیسه باید چیکارکنم
سلام من نوزادم فردا میره تو پنج ماه الان 20روز آب دهنش خیلی میاد سرش داغ میشه میخوام علتش رو بدونم نرمی حنجره هم داره
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- لکه سالمون
با عرض سلام وخسته نباشید چهار ماه میشه صاحب دختری شدم که بین دوابرو و پشت پلک ها لکه صورتی رنگ هست از بدوی تولد والان پشت پلک ها خیلی کم رنگ شده وبین دوابروش هم یه خورده کم رنگ شده .میخواستم بپرسم واقعا تا یک سالگی محو میشه ؟ چون واقعا نگرانم
- وزن نامناسب
سلام خسته نباشید دختر من ۵ ماه و ۱۱ روزش هست وزن موقع تولدش ۳۷۵۰ بود الان وزنش ۶۷۰۰ باید تا الان دوبرابر میشد ولی زیر نموداره فقط شیرمادر میخوره چیکار کنم وزنش بیاد بالا
- شربت افاکسیم به نوزاد ۶ ماهه
با سلام و خسته نباشید. شربت آفاکسیم ۱۰۰ که دکتر برای نوزاد ۶ ماهه با عفونت شدید و مشکوک به کرونا تجویز کرده هر ۱۲ ساعت، پنج سی سی. من به اشتباه ۶ ساعته دادم. لطفا بفرمایید که خطرناک نیست؟؟ خیلی نگرانم ممنون میشم
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- پزشکی
من پسرم ۴۵ روزشه فاویسم داده شکمش از دیروزه کار نکرده واسش بی بی کر گرفتم میتونم بهش بدم
- پسرم ۸ ماهشه شبا نمیخوابه همش گریه میکنه ب خودش میپیچه
- شیر خشک
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهه است یک ماه پیش صورت وگردنش پر از جوش های ریز قرمز شد بردیمش دکتر گفتن به شیر گاو حساسیت داره لبنیاتو از غدا هام حذف کردم به خاطر کم بودن شیرم دکتر اپتامیل پپتی تجویز کرد ولی اونم به خاطر تلخ بودنش نمیخوره میخواستم ببینم ایا شیر خشکی که ضد حساسیت باشه وطعم خوبی داشته باشه است ؟لطفا راهنماییم کنید
- صورت وگلو
سلام خسته نباشید .نوزادم یه هفته دیگه میره تودوماهگی توخواب خیلی بی قراری میکنه وهمش دماغشو صورتشو میماله وگلوش خس خس میکنه
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- خلط گلو
سلام اقای دکتر دخترمن یک ماهشه و اینکه خلط گلو داره من با پوآر بینی و قطره سدیم کلر بینیش رو تمیز میکنم خلط میاد ولی گلوش رو نمیدونمچیکارکنم گاهی وقت ها نفس نمیتونه بکشه چیکارکنم
- سلامت نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد ما 35 روزه است بیشتر مواقع دل پیچه داره و زمان دلپیچه به خود میپیچد و رنگش بنفش میشه ولی گریه نمیکنه بیشتر مواقعه کوتاه اتفاق می افته و با بغل کردن بهتر میشه قطره پدی لاکت و شربت سگا گریپ طبق تجویز دکتر میدیم ولی چندان تاثیر نگذشه و یک برامدگی سمت چپ زیر شکم داره که موقع زور زدن اون برامدگی بیشتر میشه و اگه گرسنه باشه پاهای نوزاد میلرزه که خیلی زمانش کم هست یاداور شوم نوزاد 36 هفته به دنیا اماده موقعه بدنیا امدن وزنش 2150 کیلو گرم بود و قند خونش پایین که 5 روز در ان ای سیو بود ممنون میشم کمک کنید
- درد گوش
سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه اینقدر گوش سمت راستشو میکشه که از خواب بیدار میشه

