Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بهبود رشد
سلام خدمت شما, دخترم دوسالشه وزن 12/5 قد 85 داره میخوام بدونم برای افزایش قد و بهبود رشد موهاش چون ریزش پیدا کرده و کم پشته, شربت زینک پلاس یوروویتال رو میتونم بدم ؟
- متخصص گوش و حلق و بینی
سلام روزتون بخیر آقای دکتر لطفا متخصص گوش و حلق و بینی خوب در رشت برای بچهها معرفی میکنید ممنون
- 11ماهه
سلام دکتر بچم 11ماهشه غذا قورت نمیده و داخل دهنش نگه میداره یا میریزش بیرون یا نگه میداره از اولم کم شیر میخورد اشتها نداره
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه سرما خورده میتونم بهش شربت پدی کلد بدم؟
- سردرد
سلام آقای دکتر دختر شش ساله دارم تقریبا سه هفته پیش چشمش چرک کرد خیلی شدید دکتر یک شربت آموکسی کلا و یک قطره اشک مصنوعی و یک قطره دیگر داد بعد از گذشت چند روز چشمش بهتر شد و چون با قطره ریختن تو چشمش مشکل داشتم دارو را قطع کردم اما الان سه روز است چشمش قرمز شده و همش میگه سردرد هستم و همچنین یک شب هم تب کرد خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم نیاز مجدد به ویزیت پزشک هست یا خیر ممنون آقای دکتر
- حرف زدن کودک دوساله
- مصرف مولتی ویتامین
سلام پسرم ۷ سالشه کلاس دوم سال گذشته مرتب مریض شد به نظرتون می تونم ازمولتی ویتامین پاستیلی براش استفاده کنم ازخوردن شربت امتناع می کنه واین که آیا روزانه بایدمصرف بشه وتاچه مدت وزنش سی وپنج کیلو وقدش بالای ۱۳۰
- سرماخوردگی
سلام.من پسرم یک سالش هست.توی یک ماه گذشته 3بار سرما خورده که دفعه سوم شدید هستدکتر هم هر سه بار یه دارو داد.ازیترومایسین.ایورا.کتوتفین.اسپری بینی.امپول استلین برای دستگاه بخور.و استامنیفون.ولی سینه بچه حالت خر خر داره.البته الان سه وعده دارو خورده هر 12 ساعت 2سی سی.تا کی سینه چرکی هست و ایا ببرم دکتر دیگری یا خیر.در ضمن بچه دچار یبوست شده است.راهنمایی کنید لطفا
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- شربت سفیکسیم 100
سلام ا.دکتر دخترم ۲ سال اش هست چند روزی صبح گاهی سرفه می کند دکتر گایافیزن با نوتادین نوشته فرقی نکرده ایا از این شربت استفاده کنیم اثر بخش هست با تشکر
- تهوع صبحگاهی کودک
سلام. خسته نباشید . دکتر پسر من ۷سالشه صبحها که از خواب پامیشه حس حالت تهوع داره بالا نمیاره فقط حس میکنه باخوردن دولقمه بهترمیشه این حالت بیشتر صبح زود که پامیشه اتفاق می افته وقتایی مدرسه نداره و دیرتر بیدار میشه بهتره دروعده نهار و شامم اگه زیاد بخوره میگه وای حالم داره بدمیشه ازمایش انگل قبلا داد منفی بود . ممنون
- الرژی و سرفه های خشک شدید
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- استامینوفن 500 برای فاویسم
سلام. آیا برای گلو درد و تب بالای کودک مبتلا به فاویسم، میتوان از قرص استامینوفن 500 استفاده کرد ؟
- قرص زینک
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه و پریود هم میشه ایا میتونم قرص زینک خارجی یور ویتال پلاس ۱۰ میلی گرم بهش بدم
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان

