Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویزیت شدن
سلام آقای دکتر شما کی مطب تشریف دارین؟؟ چون قبلا اومدم بسته بودین
- تب و اسهال سفیر رنگ
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد و دوروزه هست اسهال داره همراه تب تب تا 38.5 و اسهال روزی سه بار اما هرچه میگذرد به جای بهتر شدن رنگ اسهالش روشن و روشن تر میشود درحدی که زرد خیلی روشن مایل به سفید شده علتش چی میتونه باشه
- جراحی
- حساسیت به لبنیات
سلام آقای دکتر من بعد از ۴ماه ماست خوردم دخترم تمام شب دلپیچه و نفخ داشت این یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟ و اینکه تا کی نخورم؟ممنونم
- سرقه
برای سرفه دخترم چی بدم خوب باشه سرفه هاش خس خس میکنه
- سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
- سرماخوردگی گوش درد
میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۲ساله باوزن ۱۳ونیم کیلو
- الرژی وحساسیت
سلام ..دخترم بعد مصرف خربزه سرفه ابریزش عطسه و سوزش گلو داره از صبح هم مقداری تب کرده ایا شربت ستادین موثره یا قرص نئوتادین ؟
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- آلرژی
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- استفاده از شربت زینک
سلام میخواستم بدونم شربت زینک دکتر کیدز رو همراه شربت زینک سولفات تو یه روز به دختر یک سالم بدم ضرر دارد
- سرفه
سلام آقای دکتر. روز بخیر.دخترم مرداد ۴ساله میشه باوزن ۱۴کیلو از چهارشنبه عطسه و آبریزش و سرفه داشت شبها ۳سی سی آزیترومایسین۲۰۰به مدت ۵شب و غروبهاپودر ایروکاست و شبی ۳ سی سی سیتریزین و اسپری سالبوتامول و فلوهیل استفاده کرده الان سرفه خلط دار داره میخواستم از حضورتون بپرسم آیا باید زمان بدم خوب بشه یا اینکه معاینه شود؟ممنون از لطف شما
- دو روز اسهال کودک دو ساله
سلام
کودک من دوسال و دوماهشه. الان دو روزه روزی چهار بار اسهال میکنه. متونم شربت بدم؟
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین ۱۲۵ برای عفونت گلو و چرک گلو به همراه سرفه خلط دار چه مقدار است ، با تشکر
- سرماخوردگی
سلام جناب دکتر، پسرم ۴.۵ سالشه پیش شما میارمش، الان امکان آوردنشو ندارم، یه کم از دیروز سرفه میکنه علایم و مشکل دیگه نداره اصلا، فقط چون شربت ریسپریدون چند روزه شروع کرده به خورون بخاطر عدم توجه و تمرکز اشکالی نداره شرفه سرفه بهش بدم
- شربت زینک گلوکونات
سلام.من شربت زینک گلوکونات برای پسرم که سه سالشه تجویز شده این شربت روی قدش تاثیر منفی نمی ذاره که باعث کوتاهی قدش شود؟.و اینکه من پسرم لاغره برای چاق شدنش تاثیر داره ؟
- کودک دیابت نوع چنده
سلام خسته نباشید .دختر۶ساله دارم چند روز تکرر ادرار داشت بردم بهداشت تست قندش ناشتا۱۲۰ بود گفت برو آز بده حالا آیا دخترم دیابت گرفته؟
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام دخترم سه سالش هست ۱۵ کیلو می باشد دکتر براش سفالکسین داده هر ۸ ساعت ۳ و نیم سی سی ولی نگفت چند روز بدهید الان پنج روزه بهش میدم چند روز باید بهش شرنت بدم ؟ممنون
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ

