Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- لکه نارنجی در پوشک نوزاد
پسر نه ماهه من الان چهار روز هست که داخل پوشکش لکه نارنجی می بینم.چه کاری باید انجام بدم.ممنون
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- دارو
سلام مکمل vanna pure شامل امگا 3و 6و 9 هستش میخوام هفته ای یه دونه به پسرم بدم چون ماهی اصلا نمیخوره و تخم مرغ هم خیلی کم استفاده میکنه ضرری نداره؟
- اندازه مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۲۰ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۲۰ ماهشه و سرفه های خلطی داره و اندازه دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰ رو ک پزشک تجویز کرده بادم رفته .وزن پسرم ۱۱ کیلو هستش
- شربت سرماخوردگي کوريزان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه سرما خورده آبريزش بيني داره شربت سرماخوردگي کوريران بهش هر 8ساعت 2سيسي بدم اشکالي داره؟؟شربت خوبيه؟؟
- پلک زدن
سلام وخسته نباشید حدود ۲هفته پیش پسرم رو که ۶سالشه سگ دنبال کرد ترسید بعدآمدیم خونه خوابید ودر خواب دچار پلک زدن شد دکتر چشم پزشکی بردیم گفت چشم هاش مشکلی نداره پیش متخصص کودکان بردیم براش آزمایش نوشت گفت سالمه بعد جای دکتر مغز اعصاب بردیم نوار مغز گرفت گفت سالمه بعد الان تو خوابم دچار پلک زدن میشه میشه راهنماییم کنید ممنونم
- پا درد
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و ده ماهشه. چند روزی هست هر چند وقت در روز میگه پام درد میکنه. همش در حال جنب و جوشه بعداز ظهرها هم اصلا نمیخوابه. چیکار کنم؟ ازمایش لازم داره؟
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم ۷ و نیم ساله با ۱۹ کیلو وزن لطفاً دوز مناسب را بفرمایید سرفه زیاد داره الان ۱۲ روز از بیماری می گذرد و ما تا به حال آنتی بیوتیک بهش ندادیم به خاطر اینکه احتمال دادیم ویروسی باشه.
- کودک ۴ ساله
سلام آقای دکتر من شربت زین گامان رو گرفتم میتونم اینو بجای ایمونس بهش بدم ؟ تشکر
- طریقه مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودکان زیر ۲ سال
سلام پسرم ۲۳ ماهشه و ۱۳ کیلو وزنشه و میخوام شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش مصرف کنم فقط نمیدونم چند سی سی و روزی چند بار باید بهش بدم؟
- کودکان ای وی اف
باسلام وخسته نباشید.من دوتادخترآی وی اف دارم مشکل خاصی ندارن فقط خواستم بپرسم آیا ممکنه بعدا بزرگترشدن مشکل جسمانی پیدا کنن آیا احتیجاج به مراقبت پزشکی دارند؟
- ایاشربت ستادین برای فاویسم ضرردارد
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۸ سالشه از دیروزعطسه و سرفه وآب ریزش بینی داره تب وعلایم دیگه نداره چه دارویی بهش بدم ؟
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
سلام خسته نباشید پسرم یک سال و۵ ماهه است امروز با خواهرش حمام رفت واب سرد ریخت بهش بعداز حمام خوابید وقتی بیدار شد صداش گرفته ولی تب ندارد تقریبا ۲۵ روز پیش کرونا خفیف گرفته بود که ۵ روز ازیترو ۱۰۰ بهش دادم الان علت گرفتگی صدا ممکنه سرما خوردگی باشه باید بهش چه دارویی بدم انتی بیوتیک لازم داره؟ممنونم از راهنماییتون

