من استان فارسم جهرم بردمش دکتر گفته ببرش فیزیو تراپی یعنی هیچ راه دیگه ای نیست لطفا راهنمام بشین، دیگه دیوونه شدم.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم
- سلام ببخشید میشه سه روز ازواکسن یکسالگی بگذره اونرو تزریق کنیم ؟
- سفکسیم و اسهال کودک
سلام خدا قوت پسر ۲سالم دچار تب و اسهال و استفراغ شده بود که دکتر شربت سفکسیم و قطره استامینوفن پاراکید و شربت دمیترون تجویز کردند اما از وقتی شربت سفکسیم و بهش میدم اسهالش خیلی زیادتر شده و مدام مدفوع آبکی میکنه و ب شدت ناحیه باسن بچم سوخته. تا الان ۳ دوز ۲٫۵ سی سی بهش دادم امکان ندارد قطع کنم ؟
- آفت دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. اقای دکترم😭😭 بچم ۴سالشه چندروزپیش کمی لبش افت زده بودالان داخل دهانش بالاپایین همه افت سفیدزده شبح دانه هستش بهم گفتن بایدببرم بیمارستان بستری بشه من دوست ندارم ببرم بیمارستان😭😭😭😭😭چیزی نمیتونه بخوده حتی فرینی یاسوپ....هرکاری بگیدجزببمارستان .🙏
- چند سیسی به بچم بدم 27کیلو
دخترم 6سال دارد26کیلو چند سیسی شربت توفیلین
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- انگل
سلام.دخترم ۲۳ماهشه وزنش ۱۰.نیم کیلو.دکتر همه ازمایش براش نوشت هیچکدوم مشکلی نداشت ازمایش انگل هم منفی بود ولی گاهی تو خواب پشتشو میخارونه اما اسهالی چیزی نداره دفعش عادیه.ممکنه انگل توی ازمایش نشون داده نشده باشه؟ ولی دخترم دچارش باشه؟
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- سرما خوردگی
سلام پسرم 6ماهه است آب ریزش بینی سرفه عفونی داره باید چه دارویی بهش بدم.ممنون
- سبز
سلام وقت بخیر دختر ۴ ماهه دارم یک هفته میشه که مدفوعش سبز رنگ و کاملا آبکی یعنی کلا آب و چسبانکی اصلا مثل قبل داخل مدفوعش حالت پنیری نداره بهش قطره پدی لاکت هم میدم ولی هیچ تاثیری نداشته بهش چی بدم خوب بشه.هم اینکه من احساس مزکنم اسهاله فردا هم واکسن ۴ ماهگی داره با این شرایط میتونم واکسن بزنم
- قطره اینفاکول
سلام اینفاکول که از سیسمونی فروشی تهیه شده و اصل هست میشه استفاده کرد برای نوزاد؟
- سرماخوردگی
وقت بخیر خسته نباشید دخترم صداش گرفته 8,ماهشه فکر کنم سرماخورده بعد شربت افاکسیم از داروخونه گرفتم میدم بش هر 12, ساعت اشکال ندارد براش
- عفونت چشم
پسرم 8سالشه یک روزه چشمش قرمز شده و همش میخواره قطره باکتی ماید گرفتم براش استفاده کردم. بعد خوابیده الآنم توی خواب از چشمش همین طور داره عفونت میزنه بیرون چکار کنم
- سلام وحترامات تقدیم شما محترم من بچه را ختنه کروم از پماد بتامتازون ان استفاده کنم نواقص ندادر
- سلام دکتر خسته نباشید ، ببخشید پسرم یه هفتس سرما خورده خیلی سرفه میکنه بردمش دکتر واسش شربت ستیریزین ولوپراکس نوشت تقریبا چهار روزه دارم بهش دارو میدم ولی هنوز خیلی سرفه میکنه!
- زینک سلفات ۱۰
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ ماهه باوزن ۸کیلو و۵۰۰ گرم دکتربرایش شربت زینک سلفات ۱۰ تجویز کرده نحوه مصرف دارو رونگفته میشه برام بگیدفقط گفته روزی دوبارچقدربایدبهش بدم
- سنگ کلیه
- در مورد تب و دون دون شدن بچه
پسرم دوشبه تب میکنه دست و پاهاش دون دون قرمز شده دور دهانش اشتها هم نداره ۲سالش هست ۱۲کیلو
- درد شکمی کودک ۹ساله
باسلام،پسرم ۹سالشه حدودا ۶روزه حالت استفراغ و درد از ناحیه شکم داره اسهال هم داره،بردیم درمانگاه اول گفتن احتمالا آپاندیس باشه ازمایش خون و ادرار گرفتیم ازش سالم بود سونوگرافی گرفتیم گفتن لنف نود داره دو تا امپول زدن اومدیم خونه اسهال شدید و درد شکمی و مختصر تب هم داره هر چی هم میخوره بالا میاره دوباره بردیمش متخصص کودکان گفت کرونا هست حالا موندیم چیکار کنیم خواهشا یکی جواب بده

