Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ؟
سلام دکتر خسته نباشید آیا ضربه به سر نوزاد واسه آینده مشکلی پیش نمی آورد؟
- تب شدید کودک
سلام کودک ۴ساله من تب شدید داره چگونه تب پایین بیارم سرش گیج میره
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- سرفه خلط داربدون تب
سلام پسرم ۵ سالشه سه روزه هر از گاهی سرفه خلط دار میکنه چی بهش بدم به خاطر اینکه تو دو سالگی یه بار تشنج کرده نمیشه بهش ذیفن بدم به نظرتان آنتی بیوتیک بدم
- سرفه
سلام دختر ۲ سال و نیم چند روزه چند دفعه روز سرفه می کنه خیلی کم از لاک و پودر بچه که استفاده کرده اینجوری شده البته عرق هم می کنه از گرما یه سرفه میکنه در کل تو روز ۴ یا ۵ بار سرفه می کنه علائم دیگه ای هم نداره از چی می تونه باشه
- اسهال
با سلام. من خودم مشکوک به کرونا بودم. سی تی اسکنم درگیری خفیف ریه رو نشون داده بچم هم قبلا شکمش روزی 1 بار کار میکرده. الان شده 4 تا5 بار. به نظر شما بچم کرونا گرفته
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- سلام گوش پسرم عفونت کرده بر اثر سرماخوردگی 7سالشه و ۱۹ کیلو وزنش چه مقدار سفکسیم باید بهش بدم و هر از چند ساعت
- کبودی زیرچشم دختر یک ساله
سلام خدمت شما
دختر یک ساله ای دارم ک زیر چشماش کبود یا قرمز سه آزمایش خون وادار داده ک مشکلی نبوده و سالمه متخصص کودکان بردم فرمودند سینوس بینش گرفتید بتامتازون وقطره سدیم کلراید وچرک خشک کن دادن که مصرف کرم وگفتن مرتب با سدیم کلراید بینش وشستشو بده الان بعدازیک ماه هیچ تغییر نکرده میخواستم از شما بپرسم ممکنه بخاطر آلرژی باشه این کبودی وقرمزی ممنون اگه پاسخ بدین
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- قطره پاراکید
سلام فرق قطره پاراکید با شربت اون چیه پسر من ۲ سالشه دکتر شربت براش تجویز کرده
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- صدا
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه یه دفعه صداش عوض شد ایا طببعی یا ببرم دکتر
- فسفر زیاد کودکان
سلام وقتتون بخیر پسرم دوهفته پیش آزمایش داده متخصص غدد براش نوشته امروز جواب آزمایش رو گرفتم باتوجه به اینکه فردا تعطیله میخواستم بپرسم فسفر آزمایش خونش باید بین ۴ تا ۵ باشه نرمال الان بین ۴ تا ۶ هست یک عدد بیشتره سنش ۳ وخورده ای است وتمام موارد خونش هم پایین هست میخواستم بدونم خیلی زیاده قبلا هم دوبار آزمایش ادرار داده نرمال بوده تمامی موارد آزمایش هم فقط قسمت خون وپلاکت کم هست کلسیم وقند وتیرویید ادرار همه نرمال هست ممنون از جوابگوییتون
- شربت تئوفیلین جی برای کسی که فاوویسم داره مجاز هست
باسلام ایا پسر من که ۹ سالشه و فاوویسم داره میتونه شربت تئوفیلین جی استفاده کنه
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست
- شربت پیروی ساید
سلام .مقدار مصرف شربت پیروی ساید واسه سن ۶ سال چقدر است..تا چند روز باید شربت خورده بشه در ضمن برشور نداشت شربت.ممنون

