Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- دندان درد
سلام . دخترم ۷ ساله ،۳۶ کیلو وزن دارد دندانش آبسه کرده به علت کرونا نمیتوانم دندانپزشک ببرم چه دارویی با چه مقدار بدهم تاخوب بشه؟
- خمیازه کودک
سلام کودک ۸ ماهه دارم زیاد خمیازه میکشه یا دهنش زیاد باز میکنه
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- قطره پدی لاکت
سلام و خسته نباشد،اقای دکتر پسرم دو سال داره،اسهال داشت ماه پیش بردم دکتر پدی لاکت داد،روزی ۶ قطره،دکتر گفت اسهالش خوب شد بازم پدی لاکت رو ادامه بدید اما نپرسیدم تا کی؟؟الان یک ماه و سه روزه من دارم پدی لاکت رو میدم حالا دوشنبه و سه شنبه به زور و با گریه مدفوع کرد که خیلی سفت بود،از دیروز یعنی چهارشنبه زور میزنم خیلی اما نمیتونه مدفوع کنه،ایا بازم باید پدی لاکت روزی ۶ قطره بدم یا قطع کنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر.واقعا ممنونم از اینکه راهنماییم کردین.دستتون دردنکنه.جسارتا بازم ازتون راهنمایی میخوام. من مشکل دخترم رو گفتم و شما فرمودین شربت آنتی هیستامین و اسپری نازونکس براش بگیرم.خواستم بپرسم سیتریزین بهش دادم قبل اینکه پاسخ شما رو ببینم.برای دفعه بعد آنتی هیستامین بدم یا سیتریزین؟ و اینکه امروز دخترم چندباری خون دماغ شد،البته خون دماغ میشه اغلب ولی امروز چندبار پشت هم شد.و چشمش کمی قی کرده از صبح .درمان و داروی دیگه ای هم لازم داره؟
- شربت زینک سولفات
سلام پسر11 ماهه دارم مولتی ویتامین و شربت اهن وشربت کلسیم هم میدم وزنش 9.5 کیلوگرمه میخوام بدونم خوبه یاشربت زینک سولفات هم بدم ؟چندسی سی و تاچه مدت ؟
- طه ۱۲۴
سلام دکتر پسرم پنجه پای راستش ورم کرده البته الان عفونت داره تحت نظر پزشک دارو مصرف میکنه ایا به کلیه مربوطه
- بی خوابی و بدخوابی کودک
با سلام. دختر ما یک سال و سه ماهش است و خواب بسیار نامنظمی دارد. مدتی بود که شبها ساعت دو و سه بامداد می خوابید و حدود ظهر بیدار میشد . الان یک شب ساعت دوازده می خوابد و دو بیدار میشود و تا 5 یا 6 و یا 7 صبح بیدار است. یک شب ساعت دو می خوابد و چهار بیدار می شود و تا صبح بیدار است و من و خانومم که هر دو شاغل هستیم صبح با مشقت سر کار می رویم. لازم به ذکر است که شب ها هر گاه می خوابد، چراغها را خاموش می کنیم و خودمان هم می خوابیم اما او باز هم یکی دو ساعت بعد سرحال و پرانرژی بیدار می شود. آیا داروی بی ضرری هست که کمک کند شبها خوب بخوابد؟ با تشکر از کمک و راهنمایی شما.
- قطره بيني
سلام آقاي دکتر دخترم سرماخورده ميشه به جاي اينکه هر 4 ساعت قطره بيني براش بريزم هر نيم ساعت يک بار بريزم اشکالي داره؟؟؟
- دل درد بی اشتها
سلام اقادکتر پسرم سه سالشه دوروز دل درد داره نه همیشه بعضی وقت درد مکنه بی اشتها به غذا شده یبوست گرفته چه کارکنم
- حمام کودک
سلام دکترجان ببخشید پسرم یک سال و سه ماه هست چندروز سرما خورده میشه ببرمش حمام
- دل درد 5ساله
دسلام آقای خترم 5 سالش همش میگه شکمم درد میکنه وزیرچشم هاش کبود شده، انگل هم داره چکار کنم
- سلام پسرم فاویسم دارد و 17 ساله دارد واکس کرونا می تواند بزند عوارض و ضرر ندارد لطفا راهنمایی کنید
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- ایموژن
باسلام، جهت تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماریها برای کودک ۹ ساله ، باوزن ۴۷ کیلو من چه مقدار و چند نوبت شربت ایموژن بدهم کافی است؟عوارض خاصی که برای کودکان مشاهده نکردید؟
- نحوه استفاده از قطره چشم باکتی ماید
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

