Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم خونی
سلام دکترپسرم۹ماهشه بستریش کردوجواب آزمایشش کمخونی شدیدداره چه قطره ای بهش بدم؟بنظرتون شیره انگوربراش خوبه ومناسبه بهش بدم
- واکسن وابریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه 4روز پیش سرما خورد یکم عطسه میکردوابریزش بینی داشت،الان فقط یکم آبریزش بینی داره امروز بردم واکسن شو زدم شربت ستریزین هم بهش میدادم خواستم بدونم اشکال ندارد که زدم مشکلی برایش پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدید
- دادن نبات داغ به نوزاد
سلاماقای دکتر نوزاد ۳ ماه و نیم دارم عیب نداره نبات داغ بهش بدم؟دل درد داره.
- شیر خشک
سلام خسته نباشید نوزادم پسرم دوماهو ۱۱ روزشه بعضی اوقات که شیر خشک میخوره بالا میاره زیادم میلی به خودن نداره نان ۱ میدم میتونم شیر خشکشو عوض کنم فاویسمم داره
- دمای بدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه همیشه دست وپاش باسر ب داغی میزنه تبم نداره ولی انگار دمای بدنش بالای مشگلی نیس؟
- درجه تب نوزاد
آقای دکتر تب بت دماسنج دیجیتال از زیر بغل برای نوزاد دوماهه باید چه عددی باشه خطرناک هست و باید استامینفن داد
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- وزن بچه
باسلام . دخترم هنگام تولو۳۰۴۰گرم بود و در ۱۳روزگی ۲۸۳۰ بود به همین دلیل دکتر متخصص شیر خشک تج یز کردن الان من نمیدانم برنامه تغذیه نوزاد باید به چه گونه ای تا سیر شود به همین دلیل من در شبانه روز دو وعده شیر خشک و بقیه اوقات را شیر خودم می دهم و تنها به این رچش سیر می شود نا گفته نماند دهان دخترم دو ده روزگی دچار برفک شد .ایا این نوع برنامه ریزی خوب است با تشکر؟
- مدفوع سیاه
کودک نه ماهه ک داره دندون در میاره و تب داشته الان قطع شده اما دارو هایی مثل پلاژین ،استا مینوفن ،و شیاف و شربت کلسیم و اهن هم استفاده میکنه مدفوعش الان سیاه شده و اینکه تازه دو ذوزه ک شربت کلسیم میخوره ایا این سیاه شدن مدفوع طبیعیه
- فرنی نشاسته
سلام ، پسرم ۷ ماهشه ، فرنی با نشاسته ،گلاب و نبات میتونم درست کنم بهش بدم؟ آب تصفیه دستگاه میتونه بخوره یا فقط آب جوشیده؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدپسرم خس خس سینه داره وگهگاهی شیربالامیاره4ماه و25روزشه 7500گرم وزنشه میشه داروبهم معرفی کنید ممنون
- قطره اهن
اقای دکتر درصدهموگلبین خون یکیشون ۷.۸ ویکی دیگه۸.۴ الانم ۱۰روزدیگه وارد۴ماهگی میشن چه نوع قطره ای بدم؟واینکه رفلاکس معده دارن
- کند وزن گیری شیر خوار
سلام دختری یازده ماهه دارم که در ماه دهم اصلا وزن نگرفت ودر ماه یازدهم ۳۰۰ گرم به وزنش اضافه شد ونسبت به قبل خیلی کند وزن میگیردو وزن تولدش ۳۴۰۰کیلو گرم بود الان ۹۵۰۰کیلو گرم است ویک ماه دیگر یک سالش میشود اینطور که پیش میرود یک سالگی وزنش سه برابر وزن تولدش نمیشود به نظرتون باید چه کار کنم و ایا مشکلی برایش ندارد این کندی وزن گیری ؟ باتشکر
- اسهال نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادمن دوروزه ک رفته توی چهارماه.بیست روزی میشه ک اسهال داره اوایلش شدیدنبودیعنی دفعاتش کم بود ولی ازبعدیلدابدترشدوپیش دکتربردم رامنوفلور دادوشیرخشک ببلاگ نوشت شب اول رامنوفلوردادم وسه روزی هم شیرخشکش و ولی بدترشد.پیش یه دکتردیگه بردم شربت دی سیکلومین داد.کمترشدولی بهترنشد.میخاسنم ببیننم چیکارکنم ک اسهالش بهترشه ممنون میشم
- فاویسم و قطره پدی لایت
سلام
نوازدی فاویسمی دارم میخواستم بپرسم دارو یا قطره پدی لایت ضرر دارد یا نه
- سلام دختر۳ماه دارم که به آلرژی مبتلا شده هر چه هیدروکرتیزون وکرم مرطوب کننده می نم جواب نمیده تغذیه رو هم رعایت میکنم
الان پماد استریل چشمی بتامتازون گرفتم آیا میتونم استفاده کنم
- اسهال
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر جه جوری متوجه بشم نوزادم سرما خورده ؟واینکه باید خدمتتون بیارم؟
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره
- دور سر نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم موقع تولد دور سرش35/5 بود الان که 9ماه و 12 روزش است شده 42 بنظرم طبق نمودار نیست و کم می باشد لطفا راهنمایی کنید اگر کم است چکار باید بکنم لازم بذکر است تا الان قطره هاش بسیار نامنظم بهش دادم

