Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلدرد
ممنون اقای دکتر از جوابتون الان که بعداظه. شده بهتره اصلا دلش دیگه درد نداره چیزی هم میخوره بیحالم نیست چه آزمایشی گفتین باید بده خون یا مدفوع ؟
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- نحوه مصرف ستادین دی
نحوه مصرف شربت ستادین دی برای کودک 3ونیم ساله
- سرفه های خلط دار تا کی ادامه دارد
- عوض کردن شیرخشک
سلام عذر میخوام فرزند یک سال و نیمه من به خاطر اگزمای شدید به تشخیص دکتر شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره که الان اصلا گیر نمیاد میشه لطف بفرمایید راهنمایی کنید چی رو جایگزین کنم ،مرسی
- گرده عسل
با سلام برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۷ ،۸ ساله از گرده عسل میشه استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- آموکسی کلاو
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۵ کیلو. چند روز سرفه میکرد اموکسی کلاو ۴۵۷ میدادم. از دیروز تب ۴۰ درجه داشت. بردم دکتر گفتن گلوش عفونت داره. اون ۴۰۰ براش کمه باید ۶۰۰ رو بهش بدی هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. ولی نگفتن چند روز بدم و فقط یک شیشه نوشتن. الان من اینو هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی بدم فکر کنم ۴ یا ۵ روزه تموم بشه. لازمه مجدد تمدید کنم یه شیشه دیگه بهرم؟ یا همون یه شیشه کافیه؟
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- سلام.پسرم 10سالش است و ریزش مو پیدا کرده که چندروزی است بیشتر از حد تصور موهاش میریزه میخواستم ببینم چکار کنم. وآیا با نیوزینک مشکلش حل میشه.ممنون
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- خوردن ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم 26 ماهشه بردمش خانه بهداشت بهم گفتن ویتامین نده دیگه ویتامین احتیاجی ندارد.....ویتامین بهش ندم مشکلی نداره چون قطره اهن هم نمیدم ..اگه بدم چه ویتامینی بهش بدم .ممنونم
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- سرماخوردگی کودک
سلام ببخشید آمپول هیدروکورتیزون برای بچه ۸ ساله با وزن ۳۳ کیلوگرم باید کاملش تزریق بشه؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر بهراد محبوبی 13 دی شنبه پیش شما اوردم سرما خورده بود کپسول فارینات500 بهش دادین تا چند روز بهش بدم الببته نصف قرص . ببخشید در دوران سرما خوردگی قرص ویتامین سی جوشان میشه داد . و شیر داغ . ممنونم میشم ازتون جواب بدین
- آفت دهان کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و بیست روز داره و مدتی هست که روی لب و دهانش لکه های سفید زده وقتی شیر میخوره هم خودم اذیت میشم بنظرتون چیکار کنم
- کودکان
سلام شربت ایمیونس تقویتی بعد تمام شدن میشه دوباره به بچه ۷ ساله داد یافقط همو ن کافیه چندتا در طول سال کافیه ممنون
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید

