Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- الرژی
هنگامی که میخوابه سرفه هاش شروع میشه
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- سرفه
سلام،ببخشید آقای دکتر بچم سرفه میکنه دکتر واسش کتوف نوشته ولی تأثیر چندانی نداشته...بنظرتون ادامه بدم این دارو رو ؟توانایی بردن دوباره دکترم ندارم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- واژن ورم
- فلوپد
- شیرخشک
ایامیتواندرغذایکمکینوزاد،وتهییهفرنیازشیرخشکحلشدهدراباستفادهکرد؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پیام داده بودم راجع به سرفه بچه علایم دیگه ای نداره کمی ابریزش داره و سرفه میکنه فقط مخصوصا صبحهها انگار کمی سرفه خلط داره ابریزش بینی داشت که دیگه خیلی کم شده ۶سالش هست و وزنش هم ۱۸کیلو
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم 1سال و 4ماهشه هرچی که بهش میدم بالا میاره حالت گرما زدگی داره چیکار کنم
- اگزماکودک
خواهشادرمورداگزما کودک توضیح بدین که چیکارکنیم خوب شه تکرارنشه پسرم ۱۰ماهشه کرم اگزاسین به صورت بچه زدم خوب شدالان گردنش هست گردن خوب میشه روی سینش بچه انقد میخارونه آدم گریش میگیره حتی داخل گوش روهم خارش میده بعد از خوب شدن هم حالت خشکی وتیرگی میمونه پوست بچه انگار رنگش تغییرمیکنه شادابی قبل رونداره
- یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی
سلام
یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی.
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- شربت
سلام بچم یکونیم سالشه.شربت ایروفیکس و مولتی ویتامین کیندر گرفتم.خوبه یا قطره مولتی ویتامین واهن بگیرم...بله هردورومیدم ولی همیشه قطره بوده اینبار شربت دادن..شربت زیردوسال اشکالی نداره ؟
- پرخاشگری کودک
سلام من ۱۴روزه دخترم رو از شیر گرفتم بصورت تدریجی اما شبا نمیخوابه وقتی ام ک میخوابه ۳ساعت بعد بیدار میشه گریه جیغ همش راه میره جیغ میزنه نمیشه کنترلش کرد الان چند روزه اینطوری شده ۲سالش هم هست
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
- افتادن نوزاد یه ماهه
سلام بچه من تو دستم بود رو تشک آغوشی خاستم بزارم زمین شیرش بدم از رو تشک قل خورد با پشت سر افتاد خیلی میترسم همون لحظه گریه کرد بعد که بغلم گرفتم آروم شد الانم خوابه چکار کنم؟
- دردهنگام دستشوی
- شیر پاستوریزه و سرما خوردگی
سلام پسرم ۱۵ ماه و ۱۶ روزشه هرشیرخشکی دادم وزنش و زیاد نکرد شیر پاستوریزه میخوام بدم ک سرما خورده و ابریزش داره میتونم شیر و بدم بهش یا نه؟
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده

