Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دختره دوماهه دارم سرفه میکنه صداش گرفته موقع گریه کردن.اسهال هم هستش تب خفیفی هم داره ولی شیر خوردنش خوبه
- اسهال نوزاد
- کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- بیخوابی
سلام پسرم دوماهو نمیشه،سبا ساعت ۱۱ میخوابه تا ده صبح بعد بیدار میشه دیگه نمیخوابه،بعداز ظهر ها هم خوابش میاد ولی مقاومت میکنند اصلا نمیخوابه،چند ساعت باید بخوابن آیا کم نیست،بعدهم خیلی تو خواب تکون میخوره و باعث بیدارشدنش میشه بعد دوباره میخوابه،خوابشم خیلی سبکه،یعنی طوری شده که با همسرم درگوشی حرف میزنیم
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟
- یبوست
با سلام دکترتازه سرلاک برنج رو برای بچه شروع کردم و بچه دچار یبوست شده همچنان سرلاک بدم بخوره؟
- تیروئید دخترم رو ۶/۴۴لازم به دارو هست یانه
- سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
- خوردن گوجه
سلام اقای دکتر وقت شمابخیرپسرم۹ماهشو تموم کرد میتونم بهش املت بدم؟یازوده؟
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- شربت آیتروماسین
اشتباها شربت آزیترومایسین دوبار در فاصله ۱۲ ساعت به کودک ۶ ماه ام دادم، آیا خطری داره
- الرژی
سلام ولا من دیگه خسته شدم پسرم ده ماهشه ویبوست شدید داره پیش دکتر بردم گفت الرژی گوارشی داره نمیدونم بهم ربطی دارن یا نه
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- بي قراري كودك
سلام پسرم ٤٤ روزشه. از سه هفته پيش مدام بي قراره. دل درد نداره.گريه نميكنه.اما مدام دست و پاهاشو حركت ميده. و مدام زور ميزنه.همش بدنشو كش ميده. تماس گرفتم نبودين بيارم پيشتون.خطرناكه اقاي دكتر؟
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدتوروخداشوهرم نمیذاره پسرمودکترببرم من بااین خس خس سینه واستفراغ پنیری پسرپنج ماهم چکارکنم دکتربراش قرص اس امپرازول 20صبح نصف نوشت که بالامیاره نمیخوره خداخیرتون بده کمکم کنیدشوهرم نمیذاره دکترببرمش بچم اذیت میشه یه دارومعرفی کنیدکه بچم بتونه بخوره گناه داره 4ماهو17روزشه 7کیلووزنشه خسته شدم دعاتون میکنم
- رشد قد نوزاد
سلام. دختر من سی و دو هفته و دو روز به دنیا اومد. قد پنجاه و یک. وزن سه و هفتصد. دور سر سی و شش. موقع تولد تشخیص در رفتگی خفیف دادن که کمربند بست. آزمایش تیرویید نرمال بود. دو روز به خاطر زردی بستری شد. یک ماهگی برای کنترل بردمش مرکز بهداشت که دور سرش نرمال بود. وزنش چهار و سیصد ولی قدش همون پنجاه و یک بود و حتی یک سانت رشد نداشت. چون موقع گرفتن قد خودم هم حواسم بود مطمئنم درست اندازه گرفتن. پزشک متخصصش قدش رو نگرفت ولی گفت اگه وزنش زیاد شده حتما قدش هم زیاد شده. دکتر ارتوپد هم که بردم یه پاش خوب شده بود و پای دیگرش پنجاه و هشت بود که باز کمربند رو بستن و گفتن که کمربند ربطی به قدش نداره. حالا من موندم چه کنم و خیلی نگرانم. در ضمن دخترم از بیست روزگی ریفلاکس داره که رانیتیدین هم تاثیری نداشته. شبها هم معمولا تا ساعت سه گریه میکنه. ولی خوب شیر میخوره. بعد از خوردن بین یک تا چهار بار بالا میاره. هر دوساعت یکبار برای شیر بیدار میشه.
- شیرخشک
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهه ست از 3ماهگی هر شیرخشکی دادم نخورد فقط توی خواب شیرمیخوره امروز بهش شیرخشک رقیق دادم بجای 60سیسی آب 2پیمانه 90سیسی آب 2پیمانه ریختم شیرشو خورد آیا ضرر داره یا نه؟
- شیردهی
سلام خسته نباشید نوزاد من 40روزش شده هنوز باشیرم سیرنمیشه وگریه میکنه منم بهش شیرخشک کمکی میدم باید چکار کنم براي اینکه شیرم بهترببشه

