Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره
- دلپیچه نوزاد
سلام خسته نباشیدگاهی هم نوزادم نمیتونه دستشویی کنه خیلی زورمیزنه تایکمی پی پی کنه علت ش رو میخاستم بدونم
- معرفی
سلام آقای دکتر شما کی تشریف میارین مطب ؟ و اینکه دکتر مغز و اعصاب کودکان بجز خانم بیدآبادی چه کسی رو معرفی میکنید؟ پسرم بیمارستان بستری شد و دکترش خانم بید آبادی بودن ولی نوبت دادن و مطبشون خیلی شلوغ بود
- نوزاد
سلام برای اگزما پوست نوزاد چه داروهایی استفاده کنیم و رژیمش چیه چون از شیر مادر میخوره
- برای بچه چهار ماهه دوسی سی خیلی نیست
برای بچه چهار ماهه دو سی سی خیلی نیست
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- سوراخ کردن گوش
سلام دکتر. گوش هم سوراخ میکنید؟
- Zaditen
بإسلام.دخترم ٣روز ديگه وارد هشت ماهگي ميشه الان وزنش ٩كيلو نهصد گرمه وزن تولد٤٢٠٠ الرژي داره كه خارش چشم و كهير صورت و استفراغ داره دكتر براش zaditen تجويز كرده هر ١٢ساعت ٣سي سي ٣سي سي زياد نيست آقاي دكتر خًاستم خيالم راحت بشه؟
- شیر خشک و آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم ۳ ماه و نیمشه و به شیر من حساسیت داشت که قطع کردم و شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان حساسیتش بهتر شده و داخل مدفوعش خون نیست اما همچنان اگزما میزنه و رفلاکس داره و وزن گیریش خوب نیست. سوال من اینه که میتونم بهش بیومیل سوی بدم؟ با توجه به اینکه بیومیل سوی بر پایه سویا هست میخواستم بدونم وزن گیری خوبی داره؟ و اگر با وجود بیومیل سوی دقیقا همین وضعیت رو داشت،کدوم اینها در اولیوت هست و بهتره؟ اگه با بیومیل سوی فقط یه مقدار اگزما و رفلاکسش بهتر شد، آیا خوبه که بهش بیومیل سوی بدم؟
- هفت ماهه ۹کیلو سرفه میکنی شربت ازیترومایسین گرفتم چند سی سی بدم
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- استفاده از ادویه
سلام اقای دکتروقت بخیر ازکی میتونه داخل غذای نوزاد ادویه زد مثلا نمک و....
- سردی دست و پای نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم که دست و پاهاش سرد و مرطوبه دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام خدمت آقای دکتر.پسرم سه ماهشه چندروز پیش چشماش غی می بست با چای تازه دمکرده شستشو دادم خوب شد ولی سرفه های خلط دار داره چکار کنم خوب بشه؟آبریزش داشت قطره استامینوفن دادم خوب شد
- عفونت ادراري
سلام جناب دکتر گرامي آقاي دکتر من دخترم حدود 20 روز ديگر يک ساله ميشود و بي اشتهايي شديد و اسهال شديد و بد بو گرفته دندان هم داره درمياره شهر خودمان دکتر بردم گفتن ويروسي شده و پودر کيدي لاکت و شربت مترونيدازول دادن براي 5 روز آيا خوب ميشود؟؟؟من احساس ميکنم عفونت ادراري داره تا به حال آزمايش ادرار نگرفتم ازش چندماه پيش خواستم بگيرم و موفق نشدم به همين خاطر ميترسم که از همون 5ماه داشته بوده و خدايي نکرده کليه اش نارسايي گرفته باشه چه کنم؟؟با اين داروهايي که دادن خوب ميشه جناب دکتر؟؟
- دارو
با سلام اقایی دکتر ایا سرما خوردگی کودکان وسیتریزین برای نوزاد ده ماهه ضرر ندارد چون در بروشور ان دو دارو امده که زیر دو سال استفاده نشود ولی پزشک ان را به نوزاد میدهد چیکار کنم ان دارو را میتوان با خیال راحت به نوزاد داد یا نه با تشکر
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- تب نوزاد ۵ماهه
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر نوزاد من ۵ماهشه به دلیل سرما خوردگی واکسن ۴ماهگیشو دیروز زدیم الان تبش ۳۸.۵با قطره استامنیفون پایین نمیاد چیکار باید بکنن ممنون میشم کمکم کنید
- نوزاد چهار ماه
سلام دکتر نوزاد من ۴ ماهش یک روز درمیون مدفوع میکنه تاحالا چند بارم تو مدفوعش خون دیدم دکتر اطفالم بردم میکه مشکلی نیست

