Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
دخترم ۳ سالشه از بچگی یبوست داره الان چهار ماهه نافش درد میکنه بردم سونو اولین سونو لنف نود راکتیو کوچک سمت راست شکمش بود دوماه دیگه دوباره سونو داد نوشت چن لنف نود راکتیو کوچک در اطراف ناف و سمت راست شکم دیده شد تو ازمایش ادرار هم موکوس pos(+) شده چجوری درمان کنم اینارو
- لکه سفید روی ناخن
سلام من دخترم هشت سالشه روی دوتا از ناخنش لکه سفید هست آیا کمبود ویتامینه ؟
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای رفلاکس پنهان کودکم شروع غذای کمکی خوبه؟ ۴ماه و نیمه وزن تولد۳۴۰۰ وزن الان ۶. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره.شب هم خواب پیوسته نداره.هرنیم ساعت بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام دکتر دخترم یکسالشه ۸کیلوعه سرماخورده بینی هاش گرفته بد نفس میکشه و آبریزش داره و سرفه خشک آزیترومایسین۱۰۰ میدم روزی ۲ونیم سیسی دیگه چی بدم بهش برای سرفه و بینی و تنفس؟
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟
- مصرف شربت سفیکسیم
سلام ودرود ..فرزند دوساله دارم دیشب حس کردم سینه اش خس خس میکنه یه شربت سفیکسیم 100داشتم بهش دادم حالا به نظر شما آیا بهش بدم خیلی بی قراری میکرد در طول روز هم خیلی سرفه کرد که شربت کتوتیفن دادم فرزندم دوسال سه ماهشه وزنش هم یازده وخورده ای
- بزرگ بودن سینه
سلام بچم ۲سالشه یکی از سینه هاش بزرگتر از دیگری بچم دختر آیا لازمه پیگیری کنم؟
- سرما خوردگی
سلام من پسرم ۷ سالشه دو شبه تب دارد ب پزشک مراجعه کردم شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده امروز بعد دو روز سرفه های خشک و خروسکی داره باید چیکار کنم
- کودکان
دختر من ۳ سال و۱۰ ماهش هست که دچار تنگی مجاری اشکی شده وخیلی از چشمم آب میاد وصبحها که بیدار میشه ازچشمم قی وچروک اومده. آیا حتما باید عمل بشه یابا دارو رفع میشه.؟؟میشه لطفا راهنماییم کنید. ممنونم
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- دخترم ۶ سالشه مدام سرفه میکنه هیچ علاعم دیگه نداره
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- شربت
سلام وقت بخیر آقای دکتر پیرم ۵ سالشه سرماخورده شربت پدیاتریک گریپ هر ۸ ساعت بدم خوبه ؟ سیتریزین و استامینوفن و برم هگزین هم بدم ،؟
- آدزوفر
سلام جناب آقای دکتر خسته نباشید. پسرم بیست و سه ماه دارد و تحت نظر شماست. آقای دکتر تا چه سنی باید قطره ی آدزوفر را به پسرمان بدهیم؟ متشکرم
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- شربت ستادین دی سی
سلام آیا شربت ستادین دی سی برای کودک سه ساله ضرر دارد
- شیر خوردن
سلام کودکم چند ساعت اصلا نه بیدار میشه نه شیر میخوره انگار خمش خسته است نزدیک ۸ساعت شیر نخورده اصلا بیدار نمیشخ وقتی میام بهش شیرم بدم مک نمیزنه سینمو

