Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترشحات چرکی بینی
سلام آقای دکتر قبلا هم پیام دادم که دخترم ۶ سالشه از وقتی پیش دبستانی میره تا الان همیشه سرمامیخوره . یعنی ماهی یکبار یا دو بار. و هر بار علائمش یه مدل هست .الان ترشحات زرد بینی . عطسه . و کمی تب البته سینوزیت هم داره همیشه تبش خیلی شدیده اما ایندفعه خدا رو شکر تبش خیلی کمه دو تا سوال دارم اول اینکه دارو چی بهش بدم و اگه میشه که دارو بهش ندم چون دیگه شده پوست و استخوان به خاطر آنتی بیوتیک زیاد و دوم آیا واکسن ۶ سالگی رو میشه براش بزنیم الان
- نمونه برداری ادرار به روش کترینگ برای نوزاد چگونه است
نمونه برداری به روش کترینگ برای نوزاد شش ماهه چگونه است
- کم اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۱۷ ماهش هست اومیکرون گرفت خوب شد خیلی ضعیف و لاغر شد اشتها دیگه نداره یه شربت اشتها آور چی بدم به جز زینک ؟؟
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- قطره آ د
با سلام نوزاد من ۲ ماهه است و قطره آ د را طی پنج مرحله و هر بار وسط شیر دهی به او میدهم،اما هر بار بعد از خوردن کمی بالا می آورد اما بالا اوردن باشدت نیست و از گوشه دهانش خارج می شود و بالشش را خیس می کند،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- تهوع
سلام دختر9ماهه و3روزدارم دوروزپشت سرهم تب کرد مسافرت بودم رسیدم بردم پیش دکتراطفال گغت سینه اش چرک داره بهش شربت کوآموکسی کلاو 600داده هر12ساعت3.5سی سی من هرسری بهش میدم تومدت زمان 1الی 3ساعت بالامیاره وپی پی اش حالت اسهالی میره این علائم قبل دارونداشت میخوام ببینم میتونه ازاین شربت باشه باهاش ناسازگارباشه یانه ادامه بدم شربت رو؟
- ازشیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر دختر من الان که ۲۲ ماهشه میتونم از شیر بگیرمش؟؟ یا حتما باید تا دوسالگی بخوره .غذا زیاد خوب نمیخوره الان ده کیلو هستش با سرگرمی و حواص پرتی میخوره میگم از شیر بگیرم هم دیگه شیر شبش حذف میشه هم ب غذا بیوفته
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- تب بالا
دختر ۶سالش هست و با وجود تزریق دگزا و شیافت تبش پایین نمیاد فقط دلریم پاشویه میکنیم و شربت سرماخوردگی
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- ریفلاکس
سلام دکترتوروخداکمکم کنیدبایه شوهرزورگوگرفتارم نمیذاره بچه روببرم دکترریفلاکس اذیتش میکنه یبارباچقدالتماس بردمش دکتربراش قرص اس امپرازول۲۰صبحهانصف نوشته که اونم نخورده بالامیاره چکارکنم خس خس سینه خیلی داره خیلی دلم میسوزه خدااجرتون بده خیرببینیدکمکم کنیدیه قطره ای چیزی معرفی کنیدپسرم تو۸ ماهگیه ۸کیلووزنشه ممنون میشمودعاتون میکنم
- سرفه کودک یکسال و نه ماهه چی بخورد
پسرم یک سال و نه ماه داره چند وقته سرفه میکنه موقع نفس کشیدن از سینه اش صدای سوت میاد و حالت نفس تنگی داره چکار باید بکنم
- مشکل بعد از ختنه
سلام آقای دکتر. ضمن تشکر از شما . پسرم را در ۴۵ روزگی ختنه کردیم و الان بعد از ۵۰ روز که از ختنه شدن میگذره سر آلتش و اطراف محل ختنه کبود به رنگ بنفش هست . میخواستم بپرسم آیا مشکل داره. ممنون از شما
- دوز دارو
با سلام روز خوش آقای دکتر فرمودین به پسر دو ساله ام شربت فارمانتین و شربت دکتزومتروفان بدم بی زحمت میشه بفرماین چه دوزی از فارمانتین تهیه کنم و مقدار مصرف هر کدوم از شربتها رو هم میشه بفرمایین وزن پسرم ۱۲/۵ کیلو هست ممنون از وقتی که در اختیارمون میزارین
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- سینه نوزاد
دکترالان بچم سه ماهشه وتاسینه هاش سفته وزیادبی قراری میکنه

