Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- درباره دفع با گریه
بچه یازده ماهه رنگ مدفوعش سیاه وسفته موقع دفع گریه شدید میکنه
- اثرگزامتازون برلکه های بدن کودک نه ماهه
- بی قراری نوزاد در شب
سلام خسته نباشید پسر بنده 3 ماهه میباشد و در هفت ماهگی بارداری متولد شده و کولیک دارد الان سه شب هست که شب ها یکم میخوابد و بعد شدیدا گریه میکند البته قبل از شروع گریه ها شکمش زیاد کار میکند چون در طول روز کار نمیکند بعد گریه ها شروع میشود اینها به هم مرتبت هستن؟
- شونه نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم سه ماههش هست وقتی بغلش میکنم شونه سمت راستش یه صداییی میده واسه چیه ایامشکلیه؟
- زانیتیدین
با سلام ایا میتونم به نوزاد چهار ماهم هز وقت احساس کردم معده درد داره یا بیتابی میکنه رانیتیدین و گرایپ واتر بدم؟و چه میزان؟ باتشکر فراوان
- فرم سر نوزاد
شکل سر نوزادم کشیده شده ایا درست میشود الان ۸۰ روزشه.ایا استفاده از بالشت های فرم دهی که در سیسمونی فروشی ها است تاثیری داره.نوزاد من به پشت سر اصلا نمیخوابه تا الان هم از بالشت نرم براش استفاده کردم ولی دو شبه .که کتاب وسط پارچه گذاشتم و سرش را روش میزارم و به پشت .(طاق باز )میخوابونمش ایا اثر داره با تشکر
- ليدي ميل
سلام آقاي دکتر من ليدي ميل ميخورم بچم 10ماهشه آيا با وجود آهن و ويتامين آ و د در ليدي ميل بازم قطره آهن و آد بدهم به بچم؟؟
- سلام مصرف دارو براي نوزاد ٤ماهه تا چند روز بايد ادامه داشته باشد
نوزاد من ٤ماه و ١٥روز دارو و متاسفانه مبتلا به كرونا شدِ روز اول اب شديد داشت كه كنترل شد و از روز بعد سرفه و عطسه هرزگاهي ميكرد دكتر براش سيتريزين هر ١٢ساعت ١٠سي سي و اموكسي سيلين ١٢٥هر ٨ساعت ٥سي سي و قطره بيني داده تا چند روز بايد دارو مصرف شود و همچنان سرفه و عطسه ادامه دارد ممنون از راهنماييتون
- دندان و نشستن
سلام آقای دکتر. نوزاد هفت ماه و ده روزه دارم که هنوز نمیتونه مستقل بشینه و هنوز دندون هم درنیاورده. دیر شده؟
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- نوزاد
نوزاد من بعداز خوردن شیر خشک نان بلافاصه مدفوع میکنه ولی امتحان کردم با شیر خشک گیگوز این اتفاق نیفتاد ایا به شیر خشک نان حساسیت داره
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- سرفه
وقت بخیر دختر من ۶ماهو دو هفته داره از قبل برای خس خس بخور سرد و قطره بینی میریختم اما امروز سرفه های خلط دار و سینه اش خس خس میکنه چکار کنم ؟ممنونم
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- واکسن ۴ماهگی
سلام بچه چهارماهه و وزن حدودا پنج ونیم کیلو برای واکسن چند قطره پاراکید بایدبدیم

