Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش مو
سلام .پسر من۷ ساله است موهای جلوی سرش بعد از دو روز ژل مو زدن میریزد نگران هستم البته قبلا ژل مو میزدیم و چنین اتفاقی نیفتاده بود ولی این ژل جدید است چه کار کنم ؟چه ویتامینی لازم است ؟
- استپ وزنی
سلام اقای دکتر بچه من الرژی داشت ۶ماهگی ک بردم ازمایش التهاب روده عددش ۶۰ بود دکتر گفت بهتر شده شیر ای آر نوشت از ۷ماهگی بهش دادم همراه شیرمادر،تا ۹ماهگی ماهی ۵۰۰ وزن مگیرفت همیشه،ولی الان تو ۱۰ ماهگی هیچ وزنی نگرفته.نکنه باز آلرژی داره؟ خیلی نگران شدم.مولتی و سیدرال هم میدم
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- شیر نخوردن کودک
با سلام پسرم 3 ماهشه فقط شیر خودم رو میخوره وزن گیریش تا الان خوب بوده ولی مدتیه که شیر با فشار وارد دهنش میشه نمیتونه قورت بده گریه میکنه و سرشو عقب میکشه میخوام بدونم به مرور زمان بهتر میشه و آیا تولید شیر با نیاز کودک هماهنگ میشه یا نه
- تیروئید
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه سالشه اردیبهشت آزمایش تیروئید داد لب مرز بود بنظرتون چیکار کنم؟
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه
- موها
سلام آقاي دکتر وقت بخير من دخترم 2سال و نيمشه خيلي موهاش نازک و کم پشت هست..ميگن ژل بذر کتان خيلي خوبه بذاي موها و پرپشتي و تار مو ميتونم براي دخترم استفاده کنم؟؟مشکلي نداره؟؟چون فقط پر از ويتامين و کمنگنز و امگا3 و اين هاست
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- شیرمحلی
سلام آقای دکتر بچه دوساله میتونه شیرمحلی بجای پاستوریزه بخوره؟
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
سلام آقای دکتر پسر من ۱۴ ماهشه هرچی ببینه میزاره دهنش میخوره مخصوصا کاغذ دستمال کاغذی چیکارکنم
- سلام پسرم چهار سالشه چند وقت یه بار دل درد شدید میگیره و بی حال میشه وتهوع داره بعداستفراغ میکنه وخوب میشه با وجود کرونا میترسم ببرمش جایی ممنون میشم اگه جواب بدید
- گلو درد کودک ۴ساله
باسلام . بچه من از صبح که بیدار شده همش میگه گلوم درد میکنه . هر چی میخوره میگه گلوم درد میاد میشه لطفا بگید چه دارویی و با چه دزی بهشون بدم ممنونم
- سلام کودک ۲ ساله برای عفونت ادراری چه دوز سیفکسیم مصرف کند
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟
- فشار دادن دندان ها
باسلام اقای دکتر پسر نه ماهه من تازگیا دندون هاش رو روی هم فشار میده و قریچ قریچ صدا میده چهارتا بالا داره سه تا پایین این مشکلی نداره میترسم ریشه دندون هاش شل بشه همش این دندون هاش رو روی هم دیگه میکشه و فشار میده
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- آیا مصرف قرص سفیکسیم به جای شربت
آیا مصرف قرص ۲۰۰میلی سفیکسیم هر ۱۲ ساعت به جای شربت برای کودک ۵ ساله اشکال دارد
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- سلام
قند ناشتا ۱۰ ساعته دختر ۵ ساله ۱۰۱ هست با دستگاه خونگی طبیعی هست یا نه ممنون

