Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رب گوجه
باسلام وخسته نباشید من نوزاد م تازه رفته تو ده ماهگی میتونم داخل غذاش از رب گوجه که خودم داخل خونه درستش کردم داخل غذاش استفاده کنم ممنون
- سلام پسرم ۱ سالو ۴۰ روزشه ۶ روزه تبش داره با دارو بروفن یکم پایین میادولی دوباره تب بالا میره تا ۳۸ بد از ۴ روز کله بدن دونه های ریزه جوش زده نه سرفه میکنه نه عفونت داره ممنون
- پا گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من با دررفتگی لگن و در فتگی زانو متولد شد زانوی سمت چپ با گچ درست شد و قشنگ خم میشه اما پای سمت راست نیمه دررفتگی داره و همین طور چرخش لگن تا الان دکتر ارتوپد لگن ش رو عمل بسته کرد و دوماه گچ بود اما گفتند درمان لگن تمام نشده پسر من الان هفت ماهه هست گردن گرفته کامل غلت میزنه اشیا رو می گیره دست به دست میکنه جیغ میزنه قد و وزن . دور سرش هم خوبه اما وقتی میخوام سر پا نگهش دارم نمی ایسته آیا مربوط به لگن و زانوش هست؟
- میشه شیر سوپرامیل با شیر پاستوریزه قاطی بدم به دخترم پانزده ماهش هست
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- کولیک
اکرکولیک درمان نشود خطرناک است
- سرماخوردگی نوزاد۶ماهه
سلام خوبین ببخشید دخترم ۶ماه و۲۰ روزش گلوش وبینیش خلط داره وبیقراری میکنه باید چکارکنم
- سلام
پسر ۱۰ماهه دارم میتونم شربت ستادین دی سی بدم ؟
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- سوزش ودرد مقعد وزایده گوشتی نزدیک مقعد
دخترم دوسال ونیم هستش چند روزی هست که متوجه زایده گوشتی یک سانتی درنزدیک مقعد شدم و هنگام ادرار ودفع مدفوع همراه بادرد وخارش هست علت عفونت هست یا بواسیر ؟ البته قبل از بوجود آمدن این مشکل دخترم چند روزی تب واسهال داشت وازپوشک گرفته نشده .. باتشکر ازشما
- گوش درد
خسته نباشید..پسرم گوش درد گرفت بردمش دکتر واسش سفکسیم ۲۰۰ البته نصف قرص هر ۱۲ ساعت تجویز کرد...میخواستم بدونم دورش چند روزه هست.پسرم ۶ سالشه تشکر
- بهترین مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر دختر۷ماهه من هفته قبل بستری شد خدارشکر چک کردن چیزی نبود ولی الان اصلا اشتها نداره میشه یه قطره ویتامین براش تجویز کنید که همه ویتامین داخلش باشه حتی آهن چون خیلی بددارو هستش نمیشه چندتا بهش بدم بالاشون میاره ممنونم ازتون
- Important contributions of spinal care toward morning stiffness and mobility limitations in seniors
- آيا ميتونم از آلمان با شما صحبت كنم
دكتر هاى آلمان متاسفانه فقط ميگن كودك سالم هست و جيغ زدن او لازم وقت است،شايد باور نكنيد من دچار مسئله روحى شدم و قادر به نگهدارى او نيستم،شير فراوان دارم ولى ميدوشم،خواهش ميكنم كمكى از نظر دارويى براى آرامش بچه و يا چاى بچه و هر چيزى كه ميدانيد براى نجات من بفرمائيد،انشاءالله مادرم به ايران آمد حتما جبران خواهد كرد،ممنونم
- سلام و عرض ادب آیا میشه از شربت کتوتیفن و اسپری سالباتامول برای مهار سرفه کودک 7 ساله استفاده نمود
- تغذیه – کودک یک سال ونیم
سلام، دختر یک سال ونیمه ای دارم که هیچی نمیخوره، فقط گاهی اوقات یکم نون خالی یا ویفر میخوره، لب به لبنیات نمیزنه، فقط شیر خودمو میخوره، کم خونی یا مشکل دیگه ام نداره، غذارو از دهنش درمیاره میریزه دور. واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم. اگه میشه راهنمایی بفرمایید
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- سلام بچه من نزدیک سه سال است شربت پیروی ساید چقدر بهش بدهم روزی چندبار وتاکی
سلام برای بچه 3 ساله چقدر شربت پیروی ساید بدهیم
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- کودکان
سلام یک دختر 2سال و نیم دارم از همون اول به پروتئین حساسیت داره به پروتئین که توی لبنیات است ماست و دوغ هم می خوره بعد یک روز رو پاهاش زخم می شه من باید هر روز پماد ضد حساسیت بزنم به پاهاش این تاکی ادامه داره خوب می شه

