Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام دکترعزیز.دخترم وسواس فکری گرفته و پیش روانشناس کودکان رفتم یه سری مکمل امگا۳ودی ۵۰۰۰وب ۱۲ و دوتاشربت ملاتونین اطفال و فلوکسیتین اطفال کناررفتاردرمانی نوشت حالا سوالم اینه این شربتا ضررنداره برای بچه ی ۷ساله
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- قدووزن
سلام اقای دکترمن پسرم ۴ماهشه۲۰بردم مرکزبهداشت بهم گفتن قدودورسرش خوبه ولی وزنش نیم کیلوکمه۶کیلوبودشیرمادرهم میخوره وزن تولدش۲/۷۰۰بودچیکارکنم بنظرتون
- سرما
سلام دکتر جان بچم ۵ سالسه لوزه و کمی آسم داره سرمای خفیف خورده دکترش تهران میگفت چون لوزه و آسم داره داروی گیاهی مثل پلارژین و ... خوب نیست کوریزان یا سیتریزین بده بنظر شما این بهتره یا سیموسپان و پلاررین؟
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
سلام اقای دکتر دخترم نارس بوده۳۳هفته دنیااومده بهش شیرخشکپرهابتامیل میدم شربت زینکگلوکونات دکترنوشته ۵سی سی بهش بدم نمیخوره پس میاره میتونم توی شیرخشکش بریزم یانه هم توی خواب هم موقع شیرخوردن خیلی خودشوکش وقوس میده علتش چیه
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیر خشک
باسلام. من به نوزاده 4 ماهه م شیر خشک ببلاک میدم اما خوب وزن نگ فته میخواستم بدونم چه مارکی خوبه بهش بدم در ضمن نان رو نمیخوره. ممنون میشم جواب بدید.
- عفونت ادراری
دخترم ۱سال و ۴ماهشه تب داره فقط،۷ماهگی عفونت ادراری داشت بستری شد امکان داره الآنم عفونت داشته باشه،بردمش دکتر سفکسیم داده
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره
- زردی نوزاد
بچه زردی داشت زردیش ۱۴بود۲روز گزاشتیم زیر دستگاه بعد بالافاصله بردیم ازمایش گفت که ۱۰شده بدنش سفید شده بود بعد ۲۴ساعت یه خورده دوباره به زردی میزنه ایا برگشته؟
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- باسلام دخترم 2ماه ست شیر اپتامیل اچ ای دکتر تجویز کرد دادم ولی متاسفانه هفته پیش پیدا نشد داروخانه ب شوهرم گفته اشکال نداره حالا که پیدا نمیشه شیر ببلاک اچ ای بده متاسفانه دادم اسهال شده چکارکنم شیرببلاک میخوره سریع مدفوع میکنه ابکی ایا ازشیره
- اسهال کودک ۱۱ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۱ماهشه اسهال شدن ۳ روزه امروز چ دارویی بدم قطع بشه برم دکتردارودادن کم شده ولی قطع نشده.امروز ریزش بینی هم داره لطفا راهنماییم کنیدممنونم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دختر من دو سال و نیمشه با وزن 12 کیلو دو روزه سرما خوردگی داره با سرفه های خشک امروز که دکتر عمومی ویزیت کرد گفت گلوش قرمزه ولی چرک نداره . می ترسم شربت دیفن هیدرامین بهش بدم. شبت خلط آور( گیاهی یا شیمیایی) رو میتوانید معرفی بفرمایی. ممنون میشم. با تشکر
- دوزداروازیترومایسین
دخترم ۱سالونیمه اس.فقط تب میکنه وزنشم ۱۳کیلوعه.هر۱۲ساعت دکترگفت بدم ولی مقدارش یادم نیست ۲ونیم سی سیبودیا۳سی سی.چندسی سی بدم که تودرمانش مشکلی پیش نیاد
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- حرکت غیر ارادی نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۸ ماهشه مدتی هست ک صبح ها ک از خواب بیدار میشه ی حرکتی مثل اینکه سردش هست انجام میده و طی روز چند بار تکرار میکنه خیلی زمانش کوتاه حتی یک ثانیه هم نمیشه ولی نگرانم کرده
- رفلاکس
سلام دکتر جان پسرم سه ونیم ماهشه وزنش کمه بهطز رفلاکس پنهانش سرفه انگار چیزی تو گلوشه کن شسر خوردنو بی قراری های شبانه و موقع شیر خوردن اذیت شدن میگن باکلوفن بدید آیا بدم یا نه ضرر نداره
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- تلخی شیر خشک رژیمی
سلام دکتر دو فرزند دو قلو ۴ماهه دارم ک ب پروتین گاوی حساسیت دارند و فقط شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور خوردند ک الان از طعمش خسته شدند و دیگه نمیخورن من مجبورم یک حبه قند در بطری بریزم ک بخورن ضرر نداره براشون

