Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرخ کرده
سلام پسرم ده ماهشه میتونم غذای سرخ کرده کم کم بهش بدم ؟ ممنون
- سلام بچم ده ماهشه و زبانش چند روزه که زرد شده دلیل
- راه نرفتن کودکم
پیش متخصص اطفال بردم دختر ۱۷ ماهه مو ک هنوز راه نمیره.معاینه نشد ولی گفتن بخاطر ترسش هنوز نمیره.الان تازه یه شش روز هست وقتی ب دیوار تکیه اش میدهم و بهش میگم بیا چند قدم میاد.قبلا فقط ب دیوار و میز و غیره میرفت.
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام.نوزاد ۵۲ روز متولد شده.چهار شبانه روز هست نوزاد شکمش کار نمی کنه.شیر مادر رو تغذیه می کنه.می خواستم بدونم چکار باید بکنیم.با تشکر
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. نوزادم وارد شش ماهگی شده. شیر خشک نان یک میخوره. چهار روز هست که متاسفانه نتونسته دفع داشته باشه. اقای دکتر خیلی نگرانم. شیاف گلیسیرین نوزادان باید استفاده کنم؟ تروخدا کمکم کنید. خدمت شما پرونده داریم. دستورالعمل های سایت رو هم همیشه انجام میدم. اب دادن و ماساژ دور ناف، متشکرم
- خمیازه مکرر و بسیار زیاد کودک زیر ۵سال
وقت بخیر ،پسرمن ۴سالشه و مکرر و تقریبا هر ۱۰ اای ۲۰ثانیه خمیازه میکشه حتی وقتی که از یه خواب طولانی بیدار میشه هم همینطور و پیوسته خمیازه میکشه،لطفا راهنمایی کنید.
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر.برای خوردن پودر اس امپرازول چند ساعت قبل باید معذه ی نوزاد خالی باشه؟
- سلام نوزاد من ۲۳ روزش سرما خورده دوتا پاش میلرزه چرا بخاطر سرما خوردگی
سلام نوزاد من ۲۳ روزه است سرما خورده دوتا پاش میلرزه این لرزش بخاطر سرما خوردگی
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- پسرم غذا نمیخوره
سلام آقای دکتر پسر من ۶ ماهشه والان یه ۲۰روزی هست که شروع کردم بهش غذا میدم ولی مدام پافشاری میکنه که نخوره دهنشو باز نمیکنه سرشو تکون میده ۸کیلو قدشم ۷۰سانت نمیدونم چکار کنم که غذا بخوره لطفا راه حل بدید
- پسرم ۱۰ماهش ۶ ماهه داره شیرخشک نیوکیت میخوره وزن خوب نمیگیره میشه با ببلاک اچ ا تعویض کنم
- مدفوع نوزاد
با سلام دختر من ۹ ماهو ۱۰ روزشه تقریبا دو هفته میشه که رنگ مدفوعش سبزه می خواستم بدونم طبیعیه یا موردی هست؟ روزی هم ۲تا ۳بار دفع داره
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- آقاي دكترمن دختر٦ماهه دارم ازديروزتب كرده قطره استامنيفون دادم هنوزتبش پايين نيومده بنظرشماشياف استامنيفون بذارم براش🐚
- سرفه نوزادم
سلام ببخشید من از شهر مرزی پیام میدم اینجا دکتر خوب نیست پسرم 5ماهشه زیاد سرفه میکنه وسینه خس خس میکنه دکتر بهش کو آموکسی کلاو وکیدوفست وسالبوتامول داده بهش میدم داه های قرمز در میاره حساسیت داره آبریزش بینی زیاد داره براش اسپری میزنم خوب نشده کمکم کنین
- سلام ببخشید 15روز پیش آمپول 1سالگی پسرمو زدیم. از همون روز بی اشتها شده و هیچی بجز شیر خودمو نمیخوره. خواهش میکنم راهنماییم کنید که چیکار کنم بچم اشتهاش برگرده و بتونه غذا بخوره.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- اسهال
بچه من ۱۲ماهه هست اسهال داره پدی لاکت هم میدم خوب نمیشه دکتربهش زینک سولفات داده آیازینک سولفات برای اسهال خوبه؟
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر دیروز نوزادم اوردم پیش شما تشخیص رفلاکس دادین شیر خشک ببلاک ar.براش تجویز کردین.نوزاد این شیر خشک میخوره کمی سرفه میکنه آقای دکتر سرفه نوزاد ما از شیر خشکه.ممنون از شما
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید اقای دکتر میتونم به دخترم که یکسالش تموم شده ارده شیره و حلوا شکری بدم ممنونم

