Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- به جای شربت سفکسیم ۱۰۰ چه آنتی بیوتیکی می توان برای کودک ۸ ساله داد باچه مقداری وساعتش
با سلام وخسته نباشید دخترم ۸ سالشه همیشه وقتی سرما می خوره سفکسیم ۱۰۰ دکتر می نوشت ولی الان سفکسیم تو داروخانه ها نیست می تونم قرص سفکسیم ۲۰۰ رو نصف کنم بدم یا چه آنتی بیوتیکی به جای سفکسیم بدم به چه مقداری از هر چند ساعت ممنونم
- مخلوط شیرخشک وشیرگاو
میخواستم ببینم میتونم شیرخشک وشیرگاو روباهم مخلوط کنم به پسرم بدم الان22ماهشه واینکه اگه بله چه مقدار؟
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - دستور مصرف شربت اموکسی سیلین؟
پسرم جهار ماهشه علایم سرما خوردگی طریقه مصرفشربت اموکسی سیلین125
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر بچه من۱۱ماه س قطره سیدرال میدادم ۱میلی ،الان دکتر گفته ۱میل و نیم.چند وقت پیش هم فروزومال ۱۱ میدادم. سوالم اینه زیر چشمش حتی وقتی خوابش پر شده هاله بنفش رنگ کمرنگ داره.این یعنی کم خونی؟ قطره رو با فاصله از شیر هم میدم.درضمن زینک هم دکتر تجویز کرده اونم با فاصله از آهن میدم. شرمنده م که طولانی شد خداقوت
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- اسهال
سلام پسرم ۵سالشه ۳روزه اسهاله شربت لوپرامید بهش میدم اصلا تاثیر نداره باید چه اندازه بهش شربت بدم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دوتا دختردترم یکیشون۵سالش تمام شده واون یکی ۳ساله نیم،بردم دکتر واسه دوتاشون شربت آموکسی سیلین ۱۲۵نوشته ولی مقدارشو ننوشته،سرما خوردن وتب دارن میشه لطف کنید بفرمایید چ مقدارباید بهشون بدم
- زردی کف پای کودک
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه کف دوتا پاهاش کاملا زرده نگران شدم میشه بفرمایید چه ازمایشاتی لازمه
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- فاویسم
فکسوفنادین و مونته لوکاست برای فاویسم مضر است؟
- گاویچچ
سلام دخترم ۲۰ ماهشه حساسیت ب پروتین گاوی داره تخم مرغ لبنیات مغزیجات موز نمیتونه بخوره الان من ویتامین ک از اینا میگیره چجوری تامین کنم و از شیرم میخام این ماه بگیرم
- شب ادرای
سلام پسر من هشت ساله است یکسال است دوار شب ادارای شده .زیر نظر پزشک سه ماه قرص مینرین ایتفاده کرد در مدت استفاده و تا یک ماه بعد از اتمام قرص شب اداری نداشت .اما مجدد شب اداری شروع شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- بیماری سرم سیکنس
سلام وقتتون بخیر دختر۴ ساله ای دارم که ماه پیش دخترم پس از مصرف سفکسیم دچار کهیر و ورم پا شد.این اتفاق دقیقا دو سال پیش هم با آموکسی سیلین افتاد حالا دکتر تشخیص بیماری سرم سیکنس رو داده خواستم ببینم الان دوباره دخترم مریض بشه چه انتی بیوتیکی بدم که حساسیت نده.و آینده این بیماری چطور هست؟یعنی امکانش هست با بیشتر شدن سنش از بین بره؟خطرناک هست؟لطفا جواب بدین🙏🙏
- سلام آقای دکتر دخترم و واکسن دوماهگی زده الان چند روز ک دوهفته اس پاش ورم کرده تا مچ پاش درد و قرمزی هم نداره از چی میتونه باش چیکار کنم من خطری ک نداره لطفا کمکم کنید

