Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تهوع صبحگاهی
با سلام.فرزندم در نوزادی رفلاکس داشتن و الان که پیش دبستانی میرود دوباره تهوع و بی اشتهایی شدید دارد وگاها بالا می آورد آیا نیاز هست دارو استفاده کند؟یا به مرور به صبح بیداری عادت میکند و خوب میشود
- گریپ میکسچر
باعرض سلام . آیا می توان از گریپ میکسچر برای دل درد کودک یک ساله استفاده کرد؟
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- تعویض شیرخشک
با سلام دخترم ۵ ونیم ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک میدم به نظرم با اشتها نمیخوره میشه با شیرخشک ای آر نان عوضش کنم یه بار نان معمولی دادم زنگ مدفوعش سبز شد
- بالا آوردن نوزاد
سلام پسر من ۴ماهشه گهگاهی بعد از اینکه آروغ میزنه کمی شیر بالا می آورد ایا این بالا آوردن طبیعیه؟از شیر خشک استفاده میکنه و یسوال دیگه :رنگ مدفوع پسرم حدود یک ماهه که ب رنگ زرد هست این طبیعیه؟
- لعاب برنج
سلام کودک ۵ ماه و ۹ روز دارم احساس می کنم با شیرم سیر نمیشه میشه بهش لعاب برنج بدم ؟
- قطره اهن
قطره اهن را باید با دو برابر شدن وزن نوزاد شروع کرد یا ابتدای شش ماهگی؟ نوزاد چهار ماهه ام وزنش دو برابره تولد شده
- شیر کودوک
سلام دخترم یکسال و هفت ماهش شیر نان ۳ استفاده میکرد اما به دلیل اسهال زیادی دکتر شیرش عوض کرد و شیر A110 و تامفورد براش تجۉیز کرد الان اسهالش کلا بند اومد و سوال من اینه که آیا شیر نان 3 استفاده کنیم مجدد یا همینایی که دکتر براش نوشت استفاده کنیم
- زردی دست وپای کودکان ازچی میتونه باشه؟
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه ازدیشب تا الان سرفه داره یه کم خلط داره چکار کنم
- سرماخوردگی
دوهفته هست آبریزش بینی داشت با کمی سرفه دکتر گفت اگه سرفه هاش بیشتر شد آنتی بیوتیک بده واگرنه نمیخواد الان دوروزه دوباره سرفه میکنه سفکسیم ۱۰۰ چقدبدم بهش وزنش ۱۵/۵ هستش سنش ۴سال و ۱۰ ماه
- ماء الشعیر
با سلام بچه من دو سال و هفت ماهشه و علاقه زیادی به نوشیدن ماءالشعیر داره (البته گاز اون رو میگیرم). میخواستم بدونم بهش بدم یا اصلا قطع کنم؟ با تشکر
- سرفه اطفال
سلام دکتر پسرم ۵سالش سرفه های خشک قطاری میکنه شربت حساسیت بهش دادم با ضد سرفه اثر نداره آمپول هیدرو کورتیزول که میزد بهتر میشد الان گیر نمیاد من چی جایگزینش کنم خیلی اذیت میشه
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- واکسن
سلام آقای دکتر صبح واکسن 6 ماهگی دخترم زدم ساعت10 هم16 قطره استامینوفن دادم دوبرابر وزنش الان دمای بدنش 35ونیم بودباید بدم استامینوفن یا نه؟
- زخم مقعد
پسرم از بدو تولد موقع دفع مقعدش مثل جا دکمه وحالت زخم بودالان فقط موقع دفع شیار های مقعدش حالت ورم وکمی بیرون زدگی داره در صورتی که پسر اولم این طور نبود چکار باید انجام بدم
- تیره گی انگشت
سلام خسته نباشید بچه دو ماه دارم بند انگشت هاش تیره شده علتش چیه ممنون
- یبوست
پیرو سوال قبلی سلام اقای دکتر شربت لاکتلوز همان شربت بزرگسال ها هسش یا برای اطفال فرق میکنه؟؟..ممنونم از پاسخگویی شما
- سفت شدن سینه نوزاد
نوزاد پسر ۱۰روزه است سینه هاش خیلی سفت شده، دست میزنیم مثل غده سفت زیر سینه هاش هست مشکل چی هست؟؟
- غذای سفره
سلام آقای دکتر دهترم ده ماهشه غذاش سوپ و فرنی آردبرنج یا نشاسته میخوره روزی سه وعده ده قاشق مرباخوری سوالم اینه که تو چه سنی باید غذای سفره روبخوره چون غذاهاشو فقط میکس شده میخوره وقتی له میکنم میریزه بیرون اخم میکنه بهداشت میگه اواخر یازده ماهگی ولی اصلا آمادگی غذای سفره رو نداره

